2016-09-29, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tronic3
Någon som har tips på en riktigt bra f9? under 100k. Har funderat på Ben arfa eller Lacazette men vill kolla om någon annan har bättre tips innan jag köper.

Totti, vem annars?
Citera
2016-09-29, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Aha så det är på måndagar paketen kommer? Att man inte får alla direkt visste jag, men trodde iallafall att man skulle få det första direkt.

Vet inte hundra hur det funkar. Men har för mig det var måndagar man fick paketet på 16.

Tycker det suger ordenligt, så istället för att lägga extra pengar på ngt editionpaket, så verkar det mycket vassare att istället lägga de små hundringarna på att köpa packs.

Då får man dem direkt.
Citera
2016-09-29, 12:42
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Behövs det en kod för att få de där fem draft-tokens eller kommer de automatiskt?
Ska man få några draft tokens att börja med?
Citera
2016-09-29, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Ska man få några draft tokens att börja med?

Ska ingå en kod om man förhandsbokar. Ett litet papper med en kod, ligger inte i fodralet. Köper man exempelvis en kod via email från spelbutiken till pc får man två koder separat.

5 gratis tokens, 1 per vecka och annat smått skit.
Citera
2016-09-29, 13:07
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Ska ingå en kod om man förhandsbokar. Ett litet papper med en kod, ligger inte i fodralet. Köper man exempelvis en kod via email från spelbutiken till pc får man två koder separat.

5 gratis tokens, 1 per vecka och annat smått skit.
hmm. Köpte via PSN.
Citera
2016-09-29, 13:16
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Aha så det är på måndagar paketen kommer? Att man inte får alla direkt visste jag, men trodde iallafall att man skulle få det första direkt.
MEn jag fick ett paket direkt i går. Det kan ju iofs varit ett välkomstpaket som alla får. Jag trodde det var första av 20 deluxepaketen.
Citera
2016-09-29, 14:07
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Köpte Ulitmate Team varianten där man ska få 20 guldpaket. Skrev in koden i PS Store, den godkändes och jag kunde gå vidare. Fick inga mer alternativ så gick tillbaka till Fifa men inga paket.

Kommer det komma eller lyckades jag just vaska min kod?
Provat starta om spelet?
Citera
2016-09-29, 14:54
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Ska man få ett extra paket direkt om man har special edition eller kommer det på måndag? Fick bara de vanliga startpaketen (med 100% skitspelare såklart...) har skrivit in kod såklart

Fick inga drafttoken heller.

Edit: ser att flera frågar.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-09-29 kl. 15:00.
Citera
2016-09-29, 15:25
Medlem
3 paket, Coman Sturridge funkar ju, kör 433 varianter just nu, gillar dom vasst än sålänge.
Citera
2016-09-29, 15:32
Medlem
Vattumannens avatar
Någon som vet eller har en känsla från föregående år ang. priserna? Kommer de öka mer idag eller kommer de droppa när tonvis med packs öppnas för soc-pengen?
Citera
2016-09-29, 16:55
Medlem
triquartistas avatar
Får man några bonus-coins ifall man spelade FUT 16?
Citera
2016-09-29, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triquartista
Får man några bonus-coins ifall man spelade FUT 16?

Jag fick några sket paket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in