2016-09-29, 00:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av franki
äh. jag undrade bara hur du ska ha det.. först ville du att alla ska köpa han, och sen blev du sur för att ALLA skulle köpa han. tagga ner lite och plugga lite på svenskan bara.

10/10

När vi pratar om grammatik så ska man inte använda och efter ett kommatecken. Kan du sluta försöka fixa andras grammatik när du själv inte kan det bättre själv, patetiskt.
Citera
2016-09-29, 00:46
Medlem
NilssooonSs avatar
Hur är det med kemistil nu då? Har de mycket större inverkan i år eller är det samma som tidigare, bara att man räknat ut hur mycket det ger på statsen i år?
Citera
2016-09-29, 01:08
Medlem
Vem ska vakta buren??

https://www.easports.com/se/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=eXwwUwaHnMkQy:FFA17PCC

Courtois, cech, lloris?
Citera
2016-09-29, 01:41
Medlem
Köpte 12k points. Öppnade för allt och det bästa jag fick var en 83 ratead. 900kr i sjön
Citera
2016-09-29, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvaries
Köpte 12k points. Öppnade för allt och det bästa jag fick var en 83 ratead. 900kr i sjön

Jaha...tråkigt. Bättre lycka nästa gång.
Citera
2016-09-29, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Fast det här är väl ett rätt bra ställe att fråga ifall nu någon mot förmodan skulle veta något?

Absolut, men frågan kvarstår - hur skulle vi möjligtvis kunna veta om det kommer att komma specialpacks eller ej?

Citera
2016-09-29, 02:55
Medlem
packade aubameyang Sugen på att sälja har faktist inte tänkt på ett bundesliga lag.. vad säger ni ?
Citera
2016-09-29, 06:14
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma12360
Tog mig till final i cupen och alltså en match ifrån att kvala in mig till Weekend turneringen.. Möter en FUT-Grundare med italienska lirare och Giovinco i spetsen. Den lilla jäveln verkar mer O.P i år än tidigare (om ens möjligt). Så jävla liten så mina gubbar snubblade över honom, snabb och omöjlig att fånga. När lille Giovinco dessutom gör två hörnmål på nick blir man lite irriterad..
Haha. Den första anfallaren jag tänkte på och köpte in. Inte fått spelet än dock. Sjukt att han är så pass billig. Trodde han skulle öka i pris när jag köpte för 2100.

Sjukt också att de prisfixade spelarna i MLS (på grund av SBC) bara verkar gälla silver och bronsspelarna. Guldkorten i MLS verkar gå för vettigt pris.
Citera
2016-09-29, 06:49
Medlem
Frewibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresden
packade aubameyang Sugen på att sälja har faktist inte tänkt på ett bundesliga lag.. vad säger ni ?
Använd honom.
Citera
2016-09-29, 07:58
Medlem
EnLitenFryss avatar
Någon som hittar hur man kör SBC från web browser (PC/Mac?) - hittar den bara i appen för telefon.
Citera
2016-09-29, 08:04
Medlem
Welbecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Vem ska vakta buren??

https://www.easports.com/se/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=eXwwUwaHnMkQy:FFA17PCC

Courtois, cech, lloris?
Packade Cech och kan säga att han är ett jävla djur i mål. Aldrig haft en målvakt som har räddat upp mina misstag i försvaret så många gånger som Cech har gjort i fifa 17.
Kan verkligen rekommendera!
Citera
2016-09-29, 08:41
Medlem
Någon som har tips på en riktigt bra f9? under 100k. Har funderat på Ben arfa eller Lacazette men vill kolla om någon annan har bättre tips innan jag köper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in