2016-09-29, 10:40
Medlem
boooyahhs avatar
Tankar om detta lag http://www.futhead.com/17/squads/553764/? Någon som har testat higuain och vet om det är något att ha? Möjligtvis byta ut medel/khedira mot rossi?
Citera
2016-09-29, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boooyahh
Tankar om detta lag http://www.futhead.com/17/squads/553764/? Någon som har testat higuain och vet om det är något att ha? Möjligtvis byta ut medel/khedira mot rossi?

Skulle bytt ut pjanic mot gabbiadini, riktigt bra passing men framförallt ett riktigt bra långskott.
Citera
2016-09-29, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blime
Hur fungerar Cuadrado? lite sugen på honom till mitt Colombianska lag? Killens WR är ju roligare än förra året.

Någon som testat Bacca? ser fin ut men risig WF.

Cuadrado funkar fint. Tror jag dom flesta tycker. Dock fintar jag inte mer än behövligt, men snabb och teknisk är han - Hyggligt stark också. Mer besviken på Insigne, men blir per automatik svårare för kortare spelare på spelet, samma som Ribery egentligen.

Bacca funderar jag att skaffa som back-up striker - Han har ju fysiken och snabbheten :-)
Citera
2016-09-29, 11:07
Medlem
Behövs det en kod för att få de där fem draft-tokens eller kommer de automatiskt?
Citera
2016-09-29, 11:37
Medlem
Vilken uppställning kör alla?
Citera
2016-09-29, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoxy
Vilken uppställning kör alla?

Har hunnit testa ganska mycket olika, den som passat mig bäst är 4-3-3(5)
Citera
2016-09-29, 11:53
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Köpte Ulitmate Team varianten där man ska få 20 guldpaket. Skrev in koden i PS Store, den godkändes och jag kunde gå vidare. Fick inga mer alternativ så gick tillbaka till Fifa men inga paket.

Kommer det komma eller lyckades jag just vaska min kod?
Citera
2016-09-29, 11:55
Medlem
Två saker jag saknar med spelet.

1. Varför kan man inte göra sina egna formationer, sätta gubbarna där man själv vill.

2. Varför kan man inte kolla all stats på en spelare i t.ex transferläget. Utan man måste vara inne i en match.

Två enkla grejor som dom borde tänkt på.
Citera
2016-09-29, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Köpte Ulitmate Team varianten där man ska få 20 guldpaket. Skrev in koden i PS Store, den godkändes och jag kunde gå vidare. Fick inga mer alternativ så gick tillbaka till Fifa men inga paket.

Kommer det komma eller lyckades jag just vaska min kod?

Det är inte så att man får 1 paket i veckan i 20 veckor?

och att dessa möjligen kommer varje måndag?

Så ditt första paket får du på måndag kanske.
Citera
2016-09-29, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12

Så var det när jag köpte Delux-varianten av FIFA16, man fick ett paket i veckan i typ 20 veckor. Så jäkla sugigt, man vill ju ha alla på en gång.
Citera
2016-09-29, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Någon annan som har problem med att spelarna tar ner bollen istället för att nicka/rensa den? Släppt in flera mål på så sätt

Har samma problem. Grymt frustrerande med alla baklängesmål p.g.a. det.
Citera
2016-09-29, 12:07
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12

Aha så det är på måndagar paketen kommer? Att man inte får alla direkt visste jag, men trodde iallafall att man skulle få det första direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in