Citat:
Nu torskade vi inte och alla med ett uns vetskap om psykologi inser ju att det blir svårare att mobilisera kraft när man märker vart det barkar med ett resultat man behöver. Nåväl.
Alvbåge var ju ute i ungefär samma tankar i samma magga, GT.
Seb och Alvbåge har sannerligen inte varit bra och jag har sannerligen tyckt de ska petas, det var dock en gyllene pass av Seb till 1-0 igår och Alvbåge gjorde några fina räddningar.
Dock slås det fortsatt bort många onödiga passningar av Seb, men att önska en av de våra en skada/bua ut densamme där går gränsen. Igår var det ju inte ens den sedvanliga högljudda hyllningen när en spelare linkar av vid skada. Uselt.
Alvbåge gjorde det bra igår och det han inte klarade rensades bra av Rogne och övriga.
MSD var sannerligen en injektion när han kom in och det var underbart att se Rieks på sin rätta plats igen.
Det skall bli intressant att se Sabah mot Kalmar (det verkar ju som Seb blir borta) och vad han kan göra med förtroende.
Tydligen är Tom numera forwardsalternativ i slutet av matcherna. Igår avslutade vi utan en enda renodlad forward på plan.
Det gäller dock att inte bli för nöjd över våra två raka, vi har varit lika borta borta som hemma hemma iår...
Citat:
Av domarna som kommit fram de senaste åren är det väl bara Al-Hakim (som åtminstone i min bok) får anses som bra?
Finns det något bra underifrån egentligen, ni som möjligen följer superettan/div.1 kanske har några namn?
Förövrigt är ju Strömbergssönerna och Jonas Eriksson några jag vill lägga till på "usla-listan".
Varför la ni er när ni spelade om guldet? Visst var det fint att Norrköping äntligen fick vinna igen men vi sysslar med idrott här är de viktigaste att vinna.