2016-09-26, 22:39
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Djurgården ger och tar...nåväl, utan tvekan den bästa match jag har sett av ett motståndarlag på Parken. Sen gjorde inte Jens det lätt för sig med startelvan - Dagerstål var ingen hit på mittfältet och Falk-Olander var riktigt snurrig. Tekie var mycket bra när han kom in.

För att guldstriden ska leva vidare måste nog Häcken ta minst en pinne på lördag - annars är det nog kört känns det som nu.

Till sist, kan någon ta ifrån domarlicensen från den där odågan Kaspar Sjöberg? Fruktansvärt vilken usel domare det är.

Kommer inte Sjöberg från Malmö? Han var tveksam åt båda hållen men det borde ju svida ännu mer om han kommer därifrån...
Citera
2016-09-26, 22:49
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Kommer inte Sjöberg från Malmö? Han var tveksam åt båda hållen men det borde ju svida ännu mer om han kommer därifrån...
Sjöberg är från Malmö men jag lägger ingen vikt vid det utan snarare att han är fruktansvärt dålig och saknar helt känsla för spelet. Han ska inte döma en enda match till som kan påverka topp- eller bottenstrid.
Citera
2016-09-26, 23:14
Bannlyst
Citat:

Citat:
Sjöberg är från Malmö men jag lägger ingen vikt vid det utan snarare att han är fruktansvärt dålig och saknar helt känsla för spelet. Han ska inte döma en enda match till som kan påverka topp- eller bottenstrid.

Han var värdelös i dagens match men att från Norrköpings håll skylla förlusten på honom går inte i detta fallet. Den som har störts del i försluten förutom Norrköpings spelare är MFFaren Jens Gustafsson skyll på han istället.
Citera
2016-09-26, 23:17
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelifter
Han var värdelös i dagens match men att från Norrköpings håll skylla förlusten på honom går inte i detta fallet. Den som har störts del i försluten förutom Norrköpings spelare är MFFaren Jens Gustafsson skyll på han istället.

Gustafsson är född i Helsingborg och inledde sin spelarkarriär i Helsingborgs IF så jag tvivlar på att han är en MFF:are.
Citera
2016-09-26, 23:18
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelifter
Läser du mitt första inlägg angående den här matchen så märker du att jag kan hålla två tankar i huvudet samtidigt. Vi förlorade för att vi var för dåliga och Kaspar Sjöberg är en usel domare.
Citera
2016-09-26, 23:25
Bannlyst
Citat:
Gustafsson är född i Helsingborg och inledde sin spelarkarriär i Helsingborgs IF så jag tvivlar på att han är en MFF:are.

Alla i Skåne håller väl på MFF? Ryktades om att Henke ville spela där en gång i tiden. Sen får jag erkänna att jag inte är expert på skånska dialekter, visste inte att han var från Helsingborg. Hörde bara att han var skåning och drog den slutsatsen.

Citat:
Läser du mitt första inlägg angående den här matchen så märker du att jag kan hålla två tankar i huvudet samtidigt. Vi förlorade för att vi var för dåliga och Kaspar Sjöberg är en usel domare.

DEt var ingen diss till dig bara citerade dig för du också¨snacka om domaren. Jag såg att du bara sa han var allmänt dålig.

Nåväl härlig match från DIFs sida efter bottennappet senast.
Citera
2016-09-26, 23:39
Medlem
csts avatar
Skön seger och härlig bortaresa, däremot är jag väldigt frågande till domarens insats. Han missade massvis med situationer åt bägge håll och verkade ha det allmänt svårt att sätta en nivå. Baserat på kvällens insats hoppas jag att han blir petad. Aldrig hört namnet tidigare, var det allsvensk debut?
Citera
2016-09-26, 23:48
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Skön seger och härlig bortaresa, däremot är jag väldigt frågande till domarens insats. Han missade massvis med situationer åt bägge håll och verkade ha det allmänt svårt att sätta en nivå. Baserat på kvällens insats hoppas jag att han blir petad. Aldrig hört namnet tidigare, var det allsvensk debut?
Debuterade ifjol. Har sen dess hunnit reta upp ganska många supportrar från olika lag på grund av sin inkompetens. Hamlin och Pandzic är rena drömmarna jämfört med denna klåpare.
Citera
2016-09-26, 23:52
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Så du har åldern inne för att minnas Pekings ljuva 60-tal? Alltså född början 50-talet. Starkt jobbat! Gött ha mycket flashbacktid så här inpå pensionen!

Anser dock att peking var jävligt heta på 80-talet om jag minns rätt, men jag kanske är för gammal för mitt eget bästa?

Förövrigt, VAD I HELVETE VAR DET JAG SA?
Citera
2016-09-27, 00:36
Medlem
ErPupones avatar
En lekmans analys av avslutande matcher i "guldstriden".
Citera
2016-09-27, 06:29
Medlem
Salorms avatar
Den här berg-och-dal banan som DIF utsätter sina supportrar för är helt jävla sanslös. Man spelar totala plattmatcher gång på gång och sen helt plötsligt kör man nästan över Peking? Det här är absolut inte bra för hjärtat.
Citera
2016-09-27, 06:50
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Säg inte att det var Lindgren? tyckte mig läsa Kasper något.. ingen erfarenhet av honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in