2016-09-27, 16:11
Medlem
Varför nickar inte mina mittbackar bollen när jag trycker B/X? Dem tar istället ner bollen. Livsfarligt om man är i eget straffområde ju.
Citera
2016-09-27, 16:15
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MildaMakaroner
470k!?!?! Har du inget liv din jävel ?

Hur lyckas du få ihop det, jag har precis passerat 3000 coins.

Bara för att han har fått ihop rätt mkt coins å du verkar oförmögen att tradea har han inget liv alltså? Intressant.
Citera
2016-09-27, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Bara för att han har fått ihop rätt mkt coins å du verkar oförmögen att tradea har han inget liv alltså? Intressant.

ja han måste sakna ett vettigt liv, 470k måste ju vara mygel....omöjligt att få ihop.
Citera
2016-09-27, 16:26
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
ja han måste sakna ett vettigt liv, 470k måste ju vara mygel....omöjligt att få ihop.

Lägg ner

Har haft över 1 miljon coins varje fifa.
Finns en youtuber nu med redan 3 miljoner coins.
Citera
2016-09-27, 16:29
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:

Är ju förmodligen riktiga pengar med i bilden, tveksam att nån tradat ihop 470 k från bara starterpacksen. För många med ett hyfsat jobb som inte har tid å grinda är de inga problem å lägga in FP för ett par tusen å istället få lira med ett lag man trivs med när man väl får spela.
Citera
2016-09-27, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Lägg ner

Har haft över 1 miljon coins varje fifa.
Finns en youtuber nu med redan 3 miljoner coins.

I mina ögon är det helt sinnes, följer alla guider om att göra coins. Men det fungerar ju inte alls.

Köper ett gäng snabba negrer med bra pace i en bra liga, för låt sig 1000 coins styck, men jag lyckas ju knappt sälja dom för det jag köpte för. Vad är problemet ?
Citera
2016-09-27, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Är ju förmodligen riktiga pengar med i bilden, tveksam att nån tradat ihop 470 k från bara starterpacksen. För många med ett hyfsat jobb som inte har tid å grinda är de inga problem å lägga in FP för ett par tusen å istället få lira med ett lag man trivs med när man väl får spela.

Men man kan väl inte köpa fifa-poäng redan va ?
Citera
2016-09-27, 16:35
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:

Med early access kan man det, köpa på konsolen och sen öppna i appen så man kan ägna de 10 timmarna åt själva spelet skulle jag gissa på att han gjort.
Citera
2016-09-27, 17:00
Medlem
Att priserna på de dyrare spelarna går upp efter release har jag förstått, men hur är det med spelarna som kostar runt 1-3k. Jag tycker det borde bli lägre sen när alla öppnar packs och inte bryr sig om de lite billigare. Tänker jag rätt nu eller är jag ute och cyklar?
Citera
2016-09-27, 17:00
Medlem
TonyLamborghinis avatar
Citat:
Du suger!
Citera
2016-09-27, 17:13
Medlem
boooyahhs avatar
Köpte precis lite fifa-points på via playstation store, borde man inte få dom direkt då så man kan öppna via webb-appen, eller ploppar dom in när det är möjligt att spela?, någon som har koll? Har nämligen inte fått något än, man tycker ju att om de går att köpa borde de gå att utnyttja
Citera
2016-09-27, 17:59
Medlem
Antar denna funkar för sbc hard efter man lirar 7 eller det tio matcher?
http://www.futhead.com/17/squads/399105/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in