2016-09-21, 20:13
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Ökad risk för serotonergt syndrom om man blandar serotonin återupptagningshämmare och serotonin frisläppare. Vilka serotonerga droger som agerar vad vet jag inte, men jag blandar aldrig såna droger med varandra för säkerhets skull. Känns som det finns likheter mellan "regeln" att aldrig blanda opioder med benso eller alkohol, bara blanda dom inte.

Dom påminner om varandra, katinonrus, men vill inte påstå att dom är jätte lika varandra. Svårt att sätta fingret tycker jag, för båda två är väldigt intensiva både serotonergt och dopaminergt. Du behöver större doser av 3-cmc än vad man behövde av meph. Dra 500mg i snoken på en gång och du får hålla hårt i hatten, tycker själv den gör sig bäst vid dessa doser. Det ger en rättvis bild för hur ruset (ska) känn(a)s på 3-cmc. Iv är den riktigt fet, men där räcker det med max halva den doseringen. Den är ganska lik 3-mmc i ruset, fast hårdare och bättre imo.

Detta är absolut min favoritdrog sedan jag började knarka cs-droger, och då räknar jag in preban-meph. Meph var för mycket flås, har inte ens flåsat så på mdma. Tyckte fan det var jobbigt.
Ok i hear ya!
Det blir 500 rätt upp i näbben då på fredag så får jag se vad det är för nåt fast det där med flåset på meph och galen eufori gillar jag iaf (hoppas det är en bra batch nu då)
Citera
2016-09-21, 21:42
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Ok i hear ya!
Det blir 500 rätt upp i näbben då på fredag så får jag se vad det är för nåt fast det där med flåset på meph och galen eufori gillar jag iaf (hoppas det är en bra batch nu då)

Tycker denna är mera speed än meph är & mindre mys på nått sätt trots att båda dessa enskilt utgör bland dom bästa rc drogerna någonsin. Men 500 direkt? Skulle rekommendera 250mg först då & är du inte nöjd efter 20 min är det bara att inta mera.. 500 är gaaalet insane om det är en bra batch. Jag testade 300 av en riktigt bra bachts & då blev allt föör mycket, var inte direkt sådär mysigt som jag ville att det skulle vara. Nej för mig är 200 direkt ett optimalt tak. Sen kan man höja doserna senare under sessionen. Fast med dessa mindre bra bacher i omlopp så kanske jag skulle ta 300 endå direkt, men 500, njaaa. & då gillar jag att vara heeelt skall tilläggas.
Citera
2016-09-22, 17:35
Bannlyst
nya batchen fråg bolaget gav mig en riktig käft smäll, intensivt russ. Och ja.. Jävlar vad gött men mår nu. Trevlig kväll
Citera
2016-09-22, 20:55
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villevalio
nya batchen fråg bolaget gav mig en riktig käft smäll, intensivt russ. Och ja.. Jävlar vad gött men mår nu. Trevlig kväll

Vilken var din första dos?
Citera
2016-09-22, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Vilken var din första dos?

250-300 nasalt. Tycker denna batch slår hårdare än den senaste dom hade inne.
Citera
2016-09-22, 22:34
Medlem
svampssons avatar
Citat:
250-300 nasalt. Tycker denna batch slår hårdare än den senaste dom hade inne.

that fucking does it. BESTÄLLNING IMORGON HUEHUEHUEHUE.
Citera
2016-09-22, 22:37
Medlem
Hm körde denna när den var laglig, tror det var 300 i snoken, den satt ju fint, trevligt rus. Inget wow men helat klart värt det
Sen en bomb på 200 som inte svarade alls minns jag.

Bygger man tolerans otroligt fort eller funkar inte bomben?

Vart ligger RC-bolagets i kvalité på ett ungefär?

Kunde man sova efter?
Citera
2016-09-22, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Hm körde denna när den var laglig, tror det var 300 i snoken, den satt ju fint, trevligt rus. Inget wow men helat klart värt det

200 är på tok för lite i en bomb enligt mig. Brukade köra 350-400 i bomber på denna substans och då kickar det fint.
Citera
2016-09-23, 08:00
Bannlyst
Citat:

Kunde man sova efter?

Bomb har aldrig funkat för mig när det gäller 3cmc, onödigt att göra enligt mig. Endast nasalt, dock tar snoken mycket stryk.

Det är dom 3-4 första linorna spm slår duktigt sen är det något som saknas... Om det beror på kvalité eller tolerans det vet jag inte.
Jag har inga som helst problem att sova på dena. Det ända problemet är att man gärna fortsätter att gräva i påsen fast man egentligen borde sova hehe
Citera
2016-09-23, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
that fucking does it. BESTÄLLNING IMORGON HUEHUEHUEHUE.

Haha. Hoppas du hann lägga en beställning. Allt är snart slut 😩😆
Citera
2016-09-23, 12:55
Medlem
orrecrists avatar
Citat:

Kunde man sova efter?

Inget wow på denna substans?? 😲 Fan va olika den kan slå då, på 200 blir det wow med stort W på mig! & nänä inga bomber, rövpannor dock funkar utmärkt!
Senast redigerad av orrecrist 2016-09-23 kl. 13:01.
Citera
2016-09-23, 13:33
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Haha. Hoppas du hann lägga en beställning. Allt är snart slut 😩😆

nope verkar som jag missade tåget denna gång, lika bra I guess
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto