Citat:
Ursprungligen postat av
rebekk
Tjena har lite frågor och funderingar! Har läst halva tråden hittils men njaaa, sparsamt med praktiskt info vill jag påstå
Tänkt köra en rimligt strukturerad vända med 3-CMC framöver. Har kört kristaller endast ett fåtal gånger innan, varav en av dem påstods vara 3cmc (grymt opålitlig källa). De andra batcherna har helt saknat ens en felaktig titel och gått som "kriss". Några har varit ganska kassa med svaga rus överlag och oförmåga att redosa oavsett ökad dos. De andra har haft klart seretonin effekt -alltså vi snackar pupiller ännu mer maxade än peak MDMA och tydligt deprimerande nedstämdhet efteråt. Minns att jag tom grät en skvätt efter en lite väl hård kväll ute, vilket jag dessutom inte minns ett skvatt av.
Frågor jag gärna vill reda ut innan:
- Hur lång tid snackar vi på ett ungefär mellan refills? Har inget behov av att snåla och dra ut på det, men vill heller inte att kvällen blir en enda lång refill typ. 45 min? 1h?
Tänker starta på 200mg, därefter 150 kommande refill(s) för att sen öka på till 200-250 sista. Totalt ca 2g att fördela på båda kvällarna. Endast näsan då jag tycker droger som slår på såpass som denna typ inte gör sig oralt jämfört med nasalt.
- Köra två kvällar i rad? Tolerans? Att det är slitsamt förstår jag, lurar mest över hur mycket mer som behövs för minst nå samma som kvällen innan? Har tänkt samma upplägg som ovanför men öka alla steg med 50mg nu.
- Mixa och trixa med tjack samtidigt? Att det är på pappret rent idiotiskt är jag med på sen innan, men exakt vart vilka doser tjack+3cmc som utgör gränsen för säker katastrof undrar jag över. Snitt på tjack 100mg/h samtidigt?
- När börjar effekten av refills o köra på bli för dålig och ovärd för att envisas med?
- Minnesförlust avskyr jag mer än allt annat. Är det totalt kört oavsett eller finns det någon klar gräns doseringmässigt var det kan skilja sig?
-Korstollerans med tjack?
-Någon särskild aktivitet som bör testas under påverkan? Något speciellt som bör undvikas? Ringa morsan eller få för mig att rasta hunden helt naken är ingen större risk
Har klart stor erfarenhet sen innan utav droger och påverkan. Benz o röka kommer finnas vid behov, god hälsa både fysiskt och psykiskt.
Jag tycker behovet av refill kommer väldigt tätt om man gillar känslan och inte gör något som gör att man inte tänker på att ruset fadar ut. En promenad eller städa eller liknande kräver inte mycket refills av mig, men om jag sitter hemma och slökollar teve eller youtube - då kör jag ofta, lite och tätt. Behovet av refills kommer ungefär lika tätt eller faktiskt en hel del tätare än för bra ladd. Däremot tycker jag kraschen när man skiter i refill är mindre än på ladd eller tjack. Är man upptagen med något som man man gillar så kan man klara sig utan refill ett par timmar, men sitter man o tråkar på youtube eller netflix så går det åt. Nu drar jag iof oftast inga jättelines (ca 20-80mg). Jag vill bara må smågött och ha något lagom stimulerande ovanpå cannabisen. Suget efter refills tycker jag är ungefär som på ladd.
När jag experimenterade förr så blandade jag det med allt: opiater, syra, tjack, cola, benzo, mdma och självklart massor av rökande. Tycker det var en lurig substans att blanda, kroppen blir lätt stressad och hjärtat spökar när denna krockar med något.
Dessutom tycker jag den gör sig bäst som en substans man inte blandar med annat än röka och kanske EN eller halv stesolid: Man går och småsnortar några timmar medans man får saker gjort hemma, lyssnar bra musik och ringer samtal till folk man inte orkat va social med. Använder den nästan mer som Fladrafinil eller liknande nootropics.
Den är lurig på samma sätt som ladd - man vaknar dagen efter och letar direkt efter påsen. Inte som tjack där man sover och äter bort halva dagen efter och sen inte vill röra skiten på nåt dygn eller mer.