2016-09-14, 01:56
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
Får inte införas till landet, överlåtas, framställas, förvärvas i överlåtelsesyfte, bjudas ut till försäljning, eller innehas. Högsta straff är fängelse i ett år.

genom att gå på dessa produkter har jag inte kunnat beskyllas för att min hjärnas utvecklings gått på en rak stigande kurva, snarare tätnar dimman...;-)
Citera
2016-09-14, 03:24
Medlem
Lomma63s avatar
jag kan inte se att lagerstatusen på 3-cmc är förändrad,fortfarande "snart inne igen"
Citera
2016-09-15, 15:16
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
var dock lite överdriven i min recension. Visst var det 3-cmc, men inte alls som jag minns det, långtifrån det där magiska som borde hända på en 200 lina, fullständig magi. & det dalar väldigt snabbt också. Antagligen en gammal el dålig batch eller så är det helt enkelt så att man aldrig kommer komma upp till nivåerna som det en gång var. I likhet med en jungfru sil ungefär.

Kände ungefär samma som dig efter en natt på bodegans stenar. Det var gött men det var något som saknades vågar jag påstå.
Citera
2016-09-20, 18:10
Medlem
Crankmines avatar
Nån som combat denna med mdma? isåfall hur va det ? borde kunna va fett
Citera
2016-09-20, 19:18
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Nån som combat denna med mdma? isåfall hur va det ? borde kunna va fett

Låter inte nyttigt i mina öron.
Citera
2016-09-20, 20:12
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Låter inte nyttigt i mina öron.
haha nä är det säkert inte men undrar bara om nån gjort det,sen är det inte säkert jag kommer testa det . Ska testa den här ensam först se hur den står sig. Har inte kört katinoner sen meph tiden och lite utav den crap som kom efter .
Är den nära meph effektmässigt tycker du?
Citera
2016-09-20, 22:30
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
haha nä är det säkert inte men undrar bara om nån gjort det,sen är det inte säkert jag kommer testa det . Ska testa den här ensam först se hur den står sig. Har inte kört katinoner sen meph tiden och lite utav den crap som kom efter .
Är den nära meph effektmässigt tycker du?

Ökad risk för serotonergt syndrom om man blandar serotonin återupptagningshämmare och serotonin frisläppare. Vilka serotonerga droger som agerar vad vet jag inte, men jag blandar aldrig såna droger med varandra för säkerhets skull. Känns som det finns likheter mellan "regeln" att aldrig blanda opioder med benso eller alkohol, bara blanda dom inte.

Dom påminner om varandra, katinonrus, men vill inte påstå att dom är jätte lika varandra. Svårt att sätta fingret tycker jag, för båda två är väldigt intensiva både serotonergt och dopaminergt. Du behöver större doser av 3-cmc än vad man behövde av meph. Dra 500mg i snoken på en gång och du får hålla hårt i hatten, tycker själv den gör sig bäst vid dessa doser. Det ger en rättvis bild för hur ruset (ska) känn(a)s på 3-cmc. Iv är den riktigt fet, men där räcker det med max halva den doseringen. Den är ganska lik 3-mmc i ruset, fast hårdare och bättre imo.

Detta är absolut min favoritdrog sedan jag började knarka cs-droger, och då räknar jag in preban-meph. Meph var för mycket flås, har inte ens flåsat så på mdma. Tyckte fan det var jobbigt.
Senast redigerad av kattvrak 2016-09-20 kl. 22:44.
Citera
2016-09-21, 01:28
Medlem
svampssons avatar
Någon som testat bolagets senaste batch de fått in nu?
Citera
2016-09-21, 09:25
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Kände ungefär samma som dig efter en natt på bodegans stenar. Det var gött men det var något som saknades vågar jag påstå.

Bodegan & därifan jag köpte (rc*****) är tydligen exakt samma, så d har vi använt oss av samma stenar & ja återigen, de fattades nått, ganska mycket när jag tänker på det. Kanske stenar som har legat länge eller nått.
Citera
2016-09-21, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Någon som testat bolagets senaste batch de fått in nu?

Mitt borde dimpa ner i lådan idag. Återkommer med en rapport.
Citera
2016-09-21, 10:24
Medlem
Jag som snurrar till det? Men är den inte illegal att handla och förtära?
Citera
2016-09-21, 18:12
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjernobylDos
Jag som snurrar till det? Men är den inte illegal att handla och förtära?

Ja men det är amfetamin också & det handlas & förtäras hej vilt, så vad är din egentliga fråga? Dock är 3-cmc klassat hälsofarlig vara så det skiljer sig en del åt i straffskalan mot ex amfetamin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in