2016-09-23, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Inget wow på denna substans?? 😲 Fan va olika den kan slå då, på 200 blir det wow med stort W på mig! & nänä inga bomber, rövpannor dock funkar utmärkt!
Jag skrev i underkant, var helt enkelt fel setting för mig då kommer jag ihåg nu.
Svårt att hålla reda på alla, lol.
Med rätt setting kan jag tro att den är i toppen, ah dumt att bomba då!
Svårt att få till settingen med en brunnsborrare Får bli kranen om man testar igen
Citera
2016-09-23, 15:32
Medlem
Crankmines avatar
Jaha då har man testat den här då
Fina genomskinliga kristaller som jag krossade väl till ett fint pulver. Vägde sen upp 300mg som jag gjorde 2 linor av . Drog 150mg ivarje borre på vanligt näbbmaneer
Redan efter 5min började jag känna ,otroligt snabbt påslag peakar fan på en kvart el nåt vilket borde göra det onödigt att skjuta det då.
Det slår hårt och härligt med mycket speed men även serotonergt med . Måste säga att so far är jag mer än nöjd och det är faktiskt ganska likt the real deal
Trodde inte det skulle funka så bra pga av att jag tog mdma förra helgen men ack så fel man hade .
Om jag får ranka det här emot meph och mdma så ger jag föjande ordning:
1. Meph
2. 3-CMC
3. MDMA
Men smaken är ju som röven, det vill säga cuttad
Men det är klart blir det en jobbig AT på det här så dras ju betyget ner avsevärt
Citera
2016-09-23, 20:07
Medlem
Låter helgrymt, tror jag blanda ihop denna med 4-FA, den var inte jätterolig. 3-CMC var ju riktigt jävla fin. 300mg funkar för en som inte kör allt för ofta med?

Rustid på ett ungefär? Maxtid/dos per kväll? Krävdes lugnande för mig kom jag ihåg Samma för mephe iof, så vad ska man göra.
Citera
2016-09-23, 21:58
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Jaha då har man testat den här då
Fina genomskinliga kristaller som jag krossade väl till ett fint pulver. Vägde sen upp 300mg som jag gjorde 2 linor av . Drog 150mg ivarje borre på vanligt näbbmaneer
Redan efter 5min började jag känna ,otroligt snabbt påslag peakar fan på en kvart el nåt vilket borde göra det onödigt att skjuta det då.
Det slår hårt och härligt med mycket speed men även serotonergt med . Måste säga att so far är jag mer än nöjd och det är faktiskt ganska likt the real deal
Trodde inte det skulle funka så bra pga av att jag tog mdma förra helgen men ack så fel man hade .
Om jag får ranka det här emot meph och mdma så ger jag föjande ordning:
1. Meph
2. 3-CMC
3. MDMA
Men smaken är ju som röven, det vill säga cuttad
Men det är klart blir det en jobbig AT på det här så dras ju betyget ner avsevärt

Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Låter helgrymt, tror jag blanda ihop denna med 4-FA, den var inte jätterolig. 3-CMC var ju riktigt jävla fin. 300mg funkar för en som inte kör allt för ofta med?

Rustid på ett ungefär? Maxtid/dos per kväll? Krävdes lugnande för mig kom jag ihåg Samma för mephe iof, så vad ska man göra.

Finns ingen at att snacka om, efter ruset lagt sig blir man som vanligt igen förutom att man kan vara trött om man hålar en natt såklart. Men 300? Ni som minns förra sommarens batchar kan inte vara kloka i huvudet om ni tar mer än så. Jag är en stor kille, många gånger haft sjuk tollernas på div stim & jag kan utan tvekan jämföra att dra 300 mg 3-cmc med att skjuta en STOR dos amfetamin rätt upp i venen, samma jävla nivå helt klart, så ta det lugnt med doserna även fast batcharna (verkar?) vara av mindre kvalité än förra åre
Senast redigerad av orrecrist 2016-09-23 kl. 22:01.
Citera
2016-09-23, 22:25
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Finns ingen at att snacka om, efter ruset lagt sig blir man som vanligt igen förutom att man kan vara trött om man hålar en natt såklart. Men 300? Ni som minns förra sommarens batchar kan inte vara kloka i huvudet om ni tar mer än så. Jag är en stor kille, många gånger haft sjuk tollernas på div stim & jag kan utan tvekan jämföra att dra 300 mg 3-cmc med att skjuta en STOR dos amfetamin rätt upp i venen, samma jävla nivå helt klart, så ta det lugnt med doserna även fast batcharna (verkar?) vara av mindre kvalité än förra åre
jodå 300 var rätt mäktigt men gillar när det händer lite . Det var gött men det sitter ju i alldeles för kort tid dock , man får fylla på hela tiden men det fick man ju med meph åxå . Blir nog o köra fler ggr helt ok substans
Citera
2016-09-23, 23:00
Medlem
Av nyfikenhet, orkar inte läsa allt... hur står sig denna mot 3-mmc?

Vilken är bäst? (iv)

Skildnader?

tnx!
Citera
2016-09-24, 17:44
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
jodå 300 var rätt mäktigt men gillar när det händer lite . Det var gött men det sitter ju i alldeles för kort tid dock , man får fylla på hela tiden men det fick man ju med meph åxå . Blir nog o köra fler ggr helt ok substans

Ja lite jobbigt med snabb påfyllning, men tycker ändå inte återdoserings kravet är så starkt som på många andra stimulanter. Jo ett gram av denna även fast de är av starkaste bachs håller inte så länge, brukar köra på minst 2 g i taget så man får njuta ett tag i allfall.
Citera
2016-09-24, 19:27
Medlem
Citat:
Underbart! Hur ofta måste man återdosera? Tänkte börja med 2-250. Ska räcka för 3-4pers i 4-6 timmar, så lite planering krävs

Jobbigt att sitta med för lite, likaså med för lite efteråt, jo jag vet att man kan rensa det sista i påsen, men det har hänt
Citera
2016-09-24, 22:23
Medlem
Jag har på senare tid blivit känslig för stimulanter, blir att jag börjar höra röster osv.
Hur är denna på den fronten, noja osv när man kört en stund/vid comedian?
Citera
2016-09-24, 22:47
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Underbart! Hur ofta måste man återdosera? Tänkte börja med 2-250. Ska räcka för 3-4pers i 4-6 timmar, så lite planering krävs

Jobbigt att sitta med för lite, likaså med för lite efteråt, jo jag vet att man kan rensa det sista i påsen, men det har hänt

Minns inte riktigt men jungfrudosen sitter väll i ~plus minus 3h. Sen vad det lider måste man ha oftare & mera för att hålla humöret uppe så att säga. Aldrig kört mera än en natt på denna dock. Man skall också ha klart för sig att om man inte drar på en stor dos på första dosen så går det aldrig att nå dom nivåerna en HÖG jungrudos kan nå, man når en blandning av tjack/mdma rus om man drar på, som senare utmynnar i bara speed & även fast man drar på några timmar senare är det som att barriären är bruten & man kommer enbart upp i speed känsla.
Citera
2016-09-25, 11:30
Medlem
Tack för tipsen orre, jag litar på det du säger, tror att vi har ungefär samma uppfattningar om drogers effekter och doseringar

Skönt att första kan sitta i några timmar iaf, blir att forska vidare på den här

Rapport kommer dröja tyvärr, hoppas att RB har en bra batch nu, får helt enkelt se.
Citera
2016-09-30, 22:19
Medlem
Crankmines avatar
lägger man på ordentligt på första dosen kommer man ganska nära orginalet meph
eller tillräckligt nära för att bli nöjd iaf
Fast det är bra ändå att den inte är precis som meph den var brutalt beroendeframkallande
och för jävla bra helt enkelt
Tog en bomb 3-cmc på 300mg först och så fort det började pirra lite i magen tog jag 200mg
i näbben Slog hårt som fan och sen var man i himmlen i 2 timmar ca
underbart är kort och det var det åxå både undebart och kort. Men som sagt gillar den
här skarpt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in