2015-06-20, 14:30
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McNutty3.0
Kan någon göra en grov uppskattning av vikten på fem meter 3-CMC?
Jadu?? Lägger du upp en 5 meters lina så beror vikten av det hela på hur bred din lina är

Skämt o sido.. OnT: Måste tilläga att AT'n är obefintlig. Sedan tycker jag inte näsan blir allt för våldtagen av detta dagen efter bara man sköljer näsan när man ska sova även om det svider duktigt pga kloret. Utseendemässigt tycker jag pulvret från ''A'' ser väldigt mycket ut sm M1(vaniljbatchen) luktar även åt det hållet. Liknande konsistens med. Ett mellanting av 3-MMC med en toutch av M1 kanske MDAI anser jag pga att ruset är rätt mellow. Chill substans och bästa legala RC-stimulanten just nu. Gillart!

Har provat det förr i kristallform för länge sen men fick bättre resultat av det gula pulvret. Att grunda med en stor bomb + smålinor när det börjar kännas gav bäst resultat i min forskning. Sedan bomba igen och lina på det. Alternativt bara större bomber för det funkar ju bra oralt. Enligt en bekant som kört hårt på meph och liknande mycket förr anser att det är i klass med mephedrone fast å andra sidan har h*n låg tolerans på katinoner just nu.

Kommer införskaffas fler gånger!
Senast redigerad av Psychorama 2015-06-20 kl. 14:45.
Citera
2015-06-20, 14:36
Medlem
McNutty3.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Jadu?? Lägger du upp en 5 meters lina så beror vikten av det hela på hur bred din lina är

Haha, den förtjänade jag! Pumpmeter borde jag så klart ha skrivit.
Citera
2015-06-20, 14:51
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Haha, den förtjänade jag! Pumpmeter borde jag så klart ha skrivit.
Haha förstod dig men tyckte det va roligt att skoja till det lite Kan dock inte svara på din fråga.

Så du tycker rövpanna funkar bra på detta? Har hört lite delade meningar om det. Kanske är så att pulverbatchen funkar bättre RP och kristall sämre? Kommer nog testa denna ROA vid nästa tillfälle! 250-300mg RP lär väl va en lagom stark dosering?

Mvh
Citera
2015-06-21, 01:19
Medlem
McNutty3.0s avatar
Jag kommer aldrig att inta detta på något annat sätt än RP. Nu har det lugnat sig men för tio minuter sedan wobblade ögonen och hela jag vibrerade. Väggarna andades inte, dom pulserade i monstervågor och personer i tavlor rörde sig. RP!!!
Citera
2015-06-21, 23:17
Medlem
McNutty3.0s avatar
Nästa beställning blir på mycket mer än fem gram för det tar lätt slut på en dag om man vill känna av drogens potential. Detta är en drog som gör sig bäst i monsterdoser. Får jag tag i verktyg ska jag testa en klassisk tjackpanna på ett g.
Citera
2015-06-22, 00:07
Medlem
Citat:
Nästa beställning blir på mycket mer än fem gram för det tar lätt slut på en dag om man vill känna av drogens potential. Detta är en drog som gör sig bäst i monsterdoser. Får jag tag i verktyg ska jag testa en klassisk tjackpanna på ett g.
Pangar du 1g av en bra batch 3-cmc t ex Rckems så överdoserar du kraftigt.
En 0,3a får en att nästan svimma även när man kört en hel dag. Kicken är mycket kraftig. Man får den klassiska drakelden sen "oj oj Oj OJ jävlar ja kanske tog lite för mycket" andningen blir helt knas man börjar flämta o kippa efter andan nästan i nåra sekunder.
Kicken är euforisk o dopaminerg men mest eufori.
Detta är lätt min favvo RC stim sedan mephedrone.
Citera
2015-06-22, 00:28
Medlem
McNutty3.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nigglet1
Pangar du 1g av en bra batch 3-cmc t ex Rckems så överdoserar du kraftigt.
En 0,3a får en att nästan svimma även när man kört en hel dag. Kicken är mycket kraftig. Man får den klassiska drakelden sen "oj oj Oj OJ jävlar ja kanske tog lite för mycket" andningen blir helt knas man börjar flämta o kippa efter andan nästan i nåra sekunder.
Kicken är euforisk o dopaminerg men mest eufori.
Detta är lätt min favvo RC stim sedan mephedrone.

Grejen är den att det många kallar överdos av CS är det ruset jag gillar bäst. Tjack t ex är ju som allra skönast när man slår i sig en så stor panna att kroppen och hjärnan lägger ner och man bara sitter i soffan och dreglar. Skulle 3-CMC ge samma effekt efter en inledande rush som nästan spränger kärl och organ kan det nog vara världens bästa CS.
Citera
2015-06-22, 01:14
Medlem
Citat:
Jag hatar att kompromissa men du vet uppenbarligen ett och annat, så det får bli en nollfemma i jungfrupannan.
Har slagit i mig kanske 20-30g av Rckems 3-cmc.
Aldrig mer än 0,3 de blir för mkt helt enkelt.
Ta 0,5 du men förbered dig på o inte kunna andas på en bra stund. Fett svårt o förklara men kicken e så intensiv i högre doser att man börjar flämta som om man sprungit 1 mil fast mkt intensivare. Man får typ kjippa efter andan. Går snabbt över dock.
Citera
2015-06-22, 02:20
Medlem
Citat:
Jag fick grymt rus på askens pulver och noll bieffekter. Så kallade kristaller var ju ändå samma pulver från början men som, medvetet eller med girigt uppsåt, har förpackats, förvarats och transporterats så att temperatur, tryck och annat pressat pulvret till ett hårt material som man sedan bankar lite på med en hammare för att få rätt storlek på "kristallerna".
Jag vet, du har rätt. Ska man va petig är det inte ens kristaller. Det kallas egentligen "Moon rocks" vilket man får när man hettar upp pulver under vakuum så de blir till stora plattor som man sen bryter bort "kristallerna" ifrån.
Riktiga kristaller t ex DMT och Ice ska ha en helt annan molekylär struktur och inget man kan utvinna bara sådär som med moon rocksen t ex.
Tycker fortf du är en idiot om du tar 0,5 som första panna utan tolerans räkna med panik som heter duga samt en känsla av att kvävas ihjäl för du flämtar så hårt.
Fine att du vill dö av en överdos men att dö av en överdos på en RC-stimulant måste nog va bland de jobbigaste o obehagligaste sätten o dö på.
Senast redigerad av nigglet1 2015-06-22 kl. 02:22.
Citera
2015-06-22, 02:26
Medlem
McNutty3.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nigglet1
Jag vet, du har rätt. Ska man va petig är det inte ens kristaller. Det kallas egentligen "Moon rocks" vilket man får när man hettar upp pulver under vakuum så de blir till stora plattor som man sen bryter bort "kristallerna" ifrån.
Riktiga kristaller t ex DMT och Ice ska ha en helt annan molekylär struktur och inget man kan utvinna bara sådär som med moon rocksen t ex.
Tycker fortf du är en idiot om du tar 0,5 som första panna utan tolerans räkna med panik som heter duga samt en känsla av att kvävas ihjäl för du flämtar så hårt.
Fine att du vill dö av en överdos men att dö av en överdos på en RC-stimulant måste nog va bland de jobbigaste o obehagligaste sätten o dö på.

Det fetade: vem älskar inte en intensiv rush?

Edit: Jag menar, gillar man inte rushen ska man ge fan i IV eller kanske byta till opiater.
Senast redigerad av McNutty3.0 2015-06-22 kl. 02:55.
Citera
2015-06-22, 03:06
Medlem
Citat:
Det fetade: vem älskar inte en intensiv rush?

Edit: Jag menar, gillar man inte rushen ska man ge fan i IV eller kanske byta till opiater.

Du kan ju hålla oss uppdaterade när det väl är dags sas.
Citera
2015-06-22, 05:19
Medlem
Citat:
Definitivt.

Vi får helt enkelt se hur det går.
Ja, om vi inte hör nåt från dig så vet vi ju vad som hänt.
En snubbe jag gjorde behandling med (benz o tjack addict) fick en hjärnblödning o låg i koma i 6 månader o nu e han lam i hela vänstra sidan av kroppen. Han tog en 0,3a tjack iv lixom.
Menar bara om du ska smälla i dig ett g så göre fan inte..
Har du dödslängtan rekommenderar jag den metadon + iktorivil. Många kändisar som dött av den blandningen. Heath ledger bland annat.

Sorry för OT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in