2016-09-21, 09:52
Medlem
VART.ÄR.GABIGOL? - han har ju gått till Inter men finns ej med (än)?

http://www.futhead.com/17/squads/53415/

Han är tänkt att gå in istället för Diego Farias som isåfall flyttas ner till CAM.........
Citera
2016-09-21, 09:58
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Welbeck
Yes, det stämmer. Man har en sub för xbox live och en sub för early access.

Snart hoppas jag få komma in och öppna mina startpacks...
Härligt. Då ska jag lösa EAA på en gång. Känns lite vemodigt dock, vet inte om jag ska spela på XB1 eller PS4 i år.
Citera
2016-09-21, 10:40
Medlem
RolfRolands avatar
Nu är appen fungerande igen men de har fortfarande inte löst "glitchen".

Tror som flera av er skrivit att vi som spelat sedan flera år tillbaka är stoppade för att appen inte ska bli överbelastad. Polaren t.ex. som bara spelat 1-2 år kom in i går kväll.
Citera
2016-09-21, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Nu är appen fungerande igen men de har fortfarande inte löst "glitchen".

Tror som flera av er skrivit att vi som spelat sedan flera år tillbaka är stoppade för att appen inte ska bli överbelastad. Polaren t.ex. som bara spelat 1-2 år kom in i går kväll.

Resetade min klubb i början av aug och har inte tagit mig in, dock har jag lirat fut på samma acc sedan 2013.. så borde på så vis ta mig in tycker jag..
Citera
2016-09-21, 11:25
Medlem
Vilka bedrövliga anfallare de var i portugisiska ligan iår
Desto positivare ser de ut på backsidan, Lindelöf lär bli en spelare man kommer använda mycket i FUT och career mode.
Citera
2016-09-21, 11:26
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Härligt. Då ska jag lösa EAA på en gång. Känns lite vemodigt dock, vet inte om jag ska spela på XB1 eller PS4 i år.

Nu ska vi inte starta en XB1 vs PS4 diskussion. Men när det kommer till just FUT så måste väl XB1 vara självklara valet med både lägre priser men framför allt Legends.
Citera
2016-09-21, 11:57
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Nu ska vi inte starta en XB1 vs PS4 diskussion. Men när det kommer till just FUT så måste väl XB1 vara självklara valet med både lägre priser men framför allt Legends.
Legends är kul om man någonsin hade haft råd med dom. Dessutom är det väl bara 3-4 som är intressanta ens.

Senast redigerad av eshkoshka 2016-09-21 kl. 11:59.
Citera
2016-09-21, 12:09
Medlem
fotbollistas avatar
Rakitskyi, Srna och Pyatov för lägsta möjliga pris på samtliga. Känns som ett stabilt gäng bakåt i början.
Citera
2016-09-21, 12:09
Medlem
Dontpressmybutts avatar
Guys jag kom in nu!! Dom har fixat det
Citera
2016-09-21, 12:15
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Legends är kul om man någonsin hade haft råd med dom. Dessutom är det väl bara 3-4 som är intressanta ens.

Ja det är klart, man måste vara lite hyfsad på trading om Legends ska spela någon roll Men tycker det är väldigt många som lockar. Jäkligt kul att lira med gamla spelare som ger nostalgikänslor.
Citera
2016-09-21, 12:19
Medlem
Kommer också in på web app nu men tradingsektionen är fortfarande inte tillgänglig
Citera
2016-09-21, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dontpressmybutt
Guys jag kom in nu!! Dom har fixat det
Trevligt, var väl på tiden, själv är man fortfarande utelåst Man får väl helt enkelt hålla sig till tåls i några timmar till. Någon som minns vilket klockslag Early Access släpptes förra året? Hört lite smått om att det släpptes på kvällen innan utsagt release datum förra året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in