2016-10-05, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chfno
Hur Diego Alves inte fick en inform idag kommer jag aldrig förstå. Tog 2 straffar mot Atletico och gjorde även ett par räddningar.
Och släppte även in ett par mål... Känns ju kefft att få inform som målvakt om man förlorar med 2-0.
Senast redigerad av CopyP 2016-10-05 kl. 22:02.
Citera
2016-10-05, 21:40
Medlem
Pletheneiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Finns det öht något sätt att försvara dessa first post corners eller iaf minska chansen till mål? Det är viktigt att träna på fasta situationer, det kan avgöra matcher som Glenn Hysén sa, no shit

Vet inte riktigt om du tajmar dina hopp dåligt eller spelar med dvärgar?

Jag har spelat över 25 matcher hittills och inte släppt in ett enda nickmål på hörna, trots att jag vissa matcher får 7-8 hörnor mot mig (spelar rätt lågt med försvaret).
Citera
2016-10-05, 21:46
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chfno
Hur Diego Alves inte fick en inform idag kommer jag aldrig förstå. Tog 2 straffar mot Atletico och gjorde även ett par räddningar.

Man brukar inte få en inform vid förlust eller oavgjort.
Citera
2016-10-05, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pletheneis
Vet inte riktigt om du tajmar dina hopp dåligt eller spelar med dvärgar?

Jag har spelat över 25 matcher hittills och inte släppt in ett enda nickmål på hörna, trots att jag vissa matcher får 7-8 hörnor mot mig (spelar rätt lågt med försvaret).
Då har du garanterat inte mött någon som vet hur man slår hörnor i FIFA 17. Första stolpen är totalt OP vid direkta hörnor. Vid korta hörnor så finns det en glitch på bortre stolpen där man vinner 100% av nickduellerna.

Bli promotad från division 10 innan du säger något...
Citera
2016-10-05, 22:35
Medlem
Jochen-s avatar
Att farma kvalificeringen till Weekend tournament är ju grymt, 500 coins och ett pack varje gång man vinner
Citera
2016-10-05, 22:45
Medlem
Faaan, försökt med 9n7l nu ett tag, får till 82 rating och 91 chem hittills bara... Någon som har ett färdigt squad redan?

Måste få detta ur systemet.
Citera
2016-10-05, 22:45
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Att farma kvalificeringen till Weekend tournament är ju grymt, 500 coins och ett pack varje gång man vinner
Kan någon förklara weekend tournament? Vad händer om man går vidare och vinner två matcher och sen åker ut t.ex.? Har inte ens kvalat in mig, orkar inte på de 3timmar som är kvar heller. Kommer det finnas varje vecka?
Citera
2016-10-05, 23:04
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Kan någon förklara weekend tournament? Vad händer om man går vidare och vinner två matcher och sen åker ut t.ex.? Har inte ens kvalat in mig, orkar inte på de 3timmar som är kvar heller. Kommer det finnas varje vecka?

Ja det kommer varje vecka.
Läs mer här:
http://www.ultimateteam.co.uk/2016/07/24/fut-champions-game-mode-fifa-17/
Citera
2016-10-05, 23:04
Medlem
På Riktigt! Hur Fan Slår Man En Straff?

Har Slagit Hundratals Straffar I Min Egen Karriär. Slagit En I Stolpen Resten I Mål.

Hur I Helvete Jävla Fan Slår Man En Straff På Detta Skit Spel?
Citera
2016-10-05, 23:22
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Det är en ny utslagning imorgon hoppas jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Majvor666
På Riktigt! Hur Fan Slår Man En Straff?

Har Slagit Hundratals Straffar I Min Egen Karriär. Slagit En I Stolpen Resten I Mål.

Hur I Helvete Jävla Fan Slår Man En Straff På Detta Skit Spel?
Trycker framåt med LS. Vrider lite åt en sida samtidigt som du håller framåt. Trycker på skottknappen till lagom kraft. Firar målet.

e: Jag tänker gå ifrån min PS4 till XB1 igen. 200k i sjön. Men till det viktiga - ALLTID röd bar när jag söker spelare. Det var sällan så på PS4an. Är det boxens trådlösa? Ska koppla kabel, men inte mitt i natten.
Senast redigerad av eshkoshka 2016-10-05 kl. 23:28.
Citera
2016-10-05, 23:28
Medlem
Citat:
Är de värda sina coins? Öser på rätt bra med laget som det är. Naingolan före Marchisio?

Nej.
23 matcher (varav typ 5 som inhoppare)
19mål
9assist.

Tycker han är lite bättre än Dybala tom.

Nainggolan var mycket bättre än Marchisio för mig, lite mer pitbull aktig, som en Gatusso med teknik dök fram på hörna osv, kändes mer farlig..

Förresten någon som kan pyssla ihop ett lag till mig i formation 4-1-4-1-2? Har Zlatan och Mata och 80k, kan inte köpa de dyra spelarna på varje position men vill ändån att de ska vara stabila
Citera
2016-10-05, 23:33
Medlem
Lyckades packa Dembele Ones to watch kort, ska man sälja nu eller spara?
Han går för 115k ca nu på ps4.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in