2017-03-28, 23:20
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
https://www.futbin.com/17/squad/2720877 slängde ihop detta sj nyss...kostar en del
Du måste länkat fel?
Citera
2017-03-28, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Du måste länkat fel?
var nog mest svar till kommentaren om att du inte gillar att spela med de "vanliga lagen"
Citera
2017-03-28, 23:34
Medlem
Citat:
provade MOTM Koulibaly och han är katastrof.. vinner allt på huvudet och stark men helt ur position väldigt ofta pga WR.. jag kör Manolas och Bonucci tycker de är bra som fan..Även IF Benatia är väldigt bra

Är det någon av de som du hade bytt ut mot Chiellini / IF Manolas?

Har för övrigt Florenzi på högerback. Tänkte byta mot Dani Alves men kändes onödigt
Citera
2017-03-28, 23:36
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
var nog mest svar till kommentaren om att du inte gillar att spela med de "vanliga lagen"
Ja kom på att det var så du menade Men vill verkligen få ihop nåt med de 3 jag nämnde. Annats funkar det ju med Italien/Spanien om jag bara köper IF Villa som partner till Giovinco. Men undrar ifall någon spelat med honom?
Citera
2017-03-28, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk

Har för övrigt Florenzi på högerback. Tänkte byta mot Dani Alves men kändes onödigt

Manolas är rätt liten, kanske byta mot IF Benatia?

EDIT: 189.. var visst inte så liten
Citera
2017-03-28, 23:47
Medlem
Hur viktigt tycker ni det är med högklassiga backar?

Jag sitter i valet och kvalet. Antingen skramla ihop 100 k till och köpa in Bale till min anfallstrio eller lägga pengarna på två backar ovr <88

Jag sitter på en trebackslinje på Mascherano, Pique och Musacchio.
Citera
2017-03-29, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Är IF Villa nåt att ha? Funderar på han bredvid SBC Giovinco i 4312 eller 41212(2) men då lär jag väl behöva ha Pirlo som CAM? Kanske passar som CM annars? Så dålig defensiv bara :/

Skulle vara kul att få in IF Martinez från MLS där också på topp men blir svårt då han är från dålig klubb och land. Gillar inte att bygga ihop lag som alla kör med (typ Smalling, Bailly, Martial osv.)

Edit får ihop detta men dålig defensiv på Pirlo som sagt: https://www.futbin.com/17/squad/2720961
Edit2: nä inte full kemi såg jag nu.

jag var nyfiken förut och testade dom i detta:
https://www.futbin.com/17/squad/2722178

fick det inte att funka för fem öre.. men då är jag sjukt ovan med formationen och kräver yttrar för uppspel..
Citera
2017-03-29, 00:54
Medlem
Citat:
Buffon eller Handanovic, alternativt Handanovic IF?

IF Handanovic for sure. Ljusår bättre än Buffon och även en bit bättre än De Gea enligt mig
Citera
2017-03-29, 07:35
Medlem
Citat:

Såg att m4staSWE tyckte du kanske skulle byta ut IF Manolas men för mig har han varit i särklass den bästa backen jag spelat med iår. Sen är det som sagt olika för alla, men för mig är han så jävla bra. Tycker även Florenzi är bästa högerbacken i Calcio, kör hans IF-kort nu och är svinnöjd. Sen vem du skall köra bredvid vet jag inte, IF Koulibaly ser ju faktiskt sjukt bra ut förutom hans W/R. Kanske dem som fuckar upp det, kanske värt testa. 195cm, stark som fan. Själv kör jag Bonucci i mitt andralag pga att jag behöver perfekt link till Buffon. Tycker han är stabil men egentligen ingen som dominerar så enormt, gör sitt jobb! Gillar att han har en bra passningsfot i uppspelsfasen. m4staSWE skrev även förslaget IF Benatia, ser också bra ut.
Citera
2017-03-29, 08:02
Medlem
Har börjat spelat lite UT igen efter ett långt uppehåll då jag tyckte en utav tio matcher var kul ungefär, nu har jag spelat 30 matcher där gameplayet är så där super snabbt och flyter som det ska. Har det hänt något så alla upplever det? Eller kan det bero på att jag spelar med 2 lag men bara unrarespelare?

Är de någon som känner till några riktigt op unrare spelare?
Citera
2017-03-29, 08:41
Medlem
EnLitenFryss avatar
Ett tips: FUT Birthday borde vara ett bra tillfälle att lösa League SBCs man har kvar. Gratis packs, folk tvingas sälja dubbletter, kommer säkert öppnas mängder med packs. Jag har en del kvar i PL där guldspelare som normalt ligger på discard nu ligger på 1.5k-4k, jag förväntar mig att de kommer dippa ner mot discard om det blir pack-öppningsfest under denna vecka.

Sett att denna har florerat: https://pbs.twimg.com/media/C78vIwdW0AUtUEu.jpg:large

Den är dock fan-skapad som spekulation vad jag förstår. Men visst vore det jävla gött om det blev något liknande? SBC Musa, Bailly, Butland och Kante åt folket?
Senast redigerad av EnLitenFrys 2017-03-29 kl. 08:45.
Citera
2017-03-29, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Såg att m4staSWE tyckte du kanske skulle byta ut IF Manolas men för mig har han varit i särklass den bästa backen jag spelat med iår. Sen är det som sagt olika för alla, men för mig är han så jävla bra. Tycker även Florenzi är bästa högerbacken i Calcio, kör hans IF-kort nu och är svinnöjd. Sen vem du skall köra bredvid vet jag inte, IF Koulibaly ser ju faktiskt sjukt bra ut förutom hans W/R. Kanske dem som fuckar upp det, kanske värt testa. 195cm, stark som fan. Själv kör jag Bonucci i mitt andralag pga att jag behöver perfekt link till Buffon. Tycker han är stabil men egentligen ingen som dominerar så enormt, gör sitt jobb! Gillar att han har en bra passningsfot i uppspelsfasen. m4staSWE skrev även förslaget IF Benatia, ser också bra ut.

Sweet!

Det som sker då är att jag byter ut Buffon mot IF Handanovic. Har ingen lust att ha fler IF kort i truppen (vet inte varför) Men känns som om mina mittbackar är lite sega och reagerar lite dåligt mot genomskärare. Dessutom blev jag totalt överkörd av min polare med 4-3-3 (4) som kom in med Mkhitaryan och la inlägg från 16-20 meter. Mina backar var och köpte korv!

Ska fundera på att byta ut Manolas mot någon rackare. Får se vem det blir, helst ett vanligt kort och inte IF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in