Citat:
Ursprungligen postat av
vonDunajewskan
Ett slag i ansiktet på de lurade och en riktig blunder för rättssystemet. Vad händer när dessa biljetter aldrig dyker upp då...? Vad kan hon då skylla på?
Hur gick egentligen förhören till?
"De har inte hunnit få biljetterna bara."
"Okej, det var skönt att höra!"
Nej, i ärlighetens namn tror jag inte att hon lurat någon med dessa påståenden. Det känns som att hon bara drar ut på det hela. Oklart vad hon kan vinna på det, förutom att göra folk ledsna och förbannade. Vilket i och för sig mycket väl kan vara skäl nog för henne.
Det finns den gamla typiska bevisningen och det är ganska lätt att bevisa att hon aldrig haft några biljetter till att börja med. Det kommer bli lätt att bevisa att hon inte köpt dem, inte pratat med någon om att få dem och inte har postat dem.
Hon kan inte heller skylla på posten, eftersom hon trots allt är skyldig att betala tillbaka pengarna till dem, som inte fått biljetterna. Den som förhört henne kan knappast ha låtit sig luras av hennes motsägelsefulla berättelser.
"En av hennes förklaringar är att de som köpt biljetter ännu inte hunnit få dem", det vill säga, vilka var de andra förklaringarna...? Vore kul att veta. Gissar på allt ifrån "min hund åt dem" och "jag glömde dem i mina andra byxor".
Nä tror snarare allt e postens fel!😂
Trots att hon påstår att hon skickade rekommenderat, hon kommer nog stämma hela posten nu!
På instagram skriver hon tydligen att hon fick gå fri samt att " media som vanligt målar upp fan på väggen" och massa annan skit...
I vanlig ordning!
Puh, då vet vi att hon är exakt lika falsk som tidigare å slipper undra om hon sett ljuset under tiden hon va anhållen.