Citat:
Ursprungligen postat av
lacrima
Jag trodde jag förklarade tillräckligt enkelt tidigare men jag lämnar detta nu, är spyless på att det bara tjafsas. Du tjafsar inte, men har ett "tänk" som jag inte är intresserad av att diskutera mer. Jag har läst nog med glåpord för att börja tänka troll om folk i denna tråd.
Förvånande, verkligen! Det där med att försöka kompromissa och faktiskt vidga sin världsbild lite är uppenbarligen en total omöjlighet.
Tycker det är intressant i tråden att det går att se att
vissa av kvinnorna faktiskt (om än efter lååååååång diskussion) börjar förstå att det faktiskt finns en annan version än den just de enbart ser.
Gudrun1,
empoisonne och
roxana är ju iallafall de jag kommer på - som i tråden faktiskt klarat av att vidga sina vyer och se saker från ett annat än just deras perspektiv - och
försöka ha lite förståelse hur vi män faktiskt har det.
Vissa andra däremot...
Disciplina och
Lacrima framförallt... Ja, de bankar konstant huvudet blodigt mot väggen och tvärvägrar, och likt en arg femåring skriker "Nej! Så här är det! Jag har rätt! Ni andra har fel! Det finns ingen makt! Om det finns makt så är det alla onda män som har den! Världen är som jag säger att den är! Så det så!!!111"