Citat:
Ursprungligen postat av
Disciplina
Vi är däggdjur, ja. De flesta av oss skulle också säga att vi är mer än djur, att vi ar förmågan att tänka ett steg längre än våra instinkter och att vi besitter egenskaper som förnuft och moral. Sedan finns det ju de som vill mena att män inte är mer än djur som "inte kan kontrollera sig själva" i närheten av attraktiva kvinnor. Jag antar att jag inte hör till den skaran.
Så bekvämt att växla spår när man inte förstår.
Ja vi är mer än däggdjur därför sitter män snällt kvar på sina platser och betalar för de vet spelreglerna, men vore de inte däggdjur så skulle de inte betala, för då skulle de inte njuta av utsikten
Citat:
En striptease är sällan någonting som kvinnan utför som en del i sin egen sexualitet. Det är någonting som sker helt på männens initiativ, som kvinnan ställer upp på på grund av männens ekonomiska makt
.
Ja det blir jämvikt där.
Kvinnans sexuella makt och mannens ekonomiska.
Citat:
Kvinnor kan inte utan vidare börja strippa och kräva närvarande män på pengar, utan det är alltid männen som dikterar villkoren, bestämmer tid och plats, vad de vill se osv. Att då påstå att det är kvinnan som sitter på makten i situationen är bara absurt.
Har du någonsin varit på club och sett kvinnor grinda?
Plågat män - vem sitter på makten?
Igen du bor i en garderob
Citat:
Problemet är att kvinnorna inte alls antyder att de är attraherade, det är bara ett narrativ som männen konstruerar i sitt huvud. Och vilken reell makt får kvinnorna på grund av denna misstolkning? Hur kan kvinnorna välja att influera männens beteende? Det framgår aldrig av era teorier.
Du måste helt enkelt ha problem med att tyda socialt samspel
Citat:
Är det någon som bryr sig om dina psykologikunskaper?
Ja jag har fått rasande många följare på kort tid, jag är lite överumplad faktist.