Citat:
Ursprungligen postat av
Krongjort
Om makt för dig är att utnyttja andras svagheter så kommer ditt uppvaknande bli bryskt. Det kommer det bli oavsett med tanke på hur du för dig i övrigt också förvisso, vilket du vet med tanke på hur ditt inre strider mot dig själv. En tioåring som är starkare än nioåringarna känner sig nog också väldigt mäktig, men det är ett barns illusion, den kommer möta någon starkare. Tids nog kommer denna tioåring vara en sjuttioåring och vara svagare än dem som den tidigare trodde sig ha makt över, då är den i deras våld. Hoppas ändå du vänder om och inser vad du gör, du stackars maktlöse.
Du gör som sockertoppen ovan.
DU identifierar dig så hårt med teorierna att du ser mig som fienden. Och det var inte jag som börajde med att kalla den andra för saker.

Läs ovan om du tvivlar.
Det är ingenting speciellt för mig, jag bara återger konventionerna.
Den starkare 10 åringen har makt gentemot 9 åringen, det är ingen illusion.
I hela världen finns det maktstrukturer. Kolla bara på det fakumet att vi delat in jorden i länder.
Det kommer bli ett bryskt uppvaknande för er genusflummare när Putin kommer in med sina bomber i form av fallossymboler. Då jäklar blir det svårt att problematisera det där med makt.. Det blir så påtagligt då tänker jag mig..
Vill bara poängera att jag gillar Putin, han verkar schyst