2016-09-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
Talar du med dig själv ofta? Typ slänger ut självklarheter för att vinna mot dig själv? Svårt det där

Faktum kvarstår. kortkort är ett utnyttjande av den sexuella makten som kvinnor besitter

Du är ju ett skämt, dina faktum är något som existerar i din fantasi. Du har totalt fel om du inbillar dig att alla kvinnor klär sig för att utnyttja sin sexualitet, jag skrattar halvt ihjäl mig åt dig och dina gelikar.
Ni föreställer er alla de kvinnor som uppenbarligen faller in i era referensramar och klistrar era fantasier på alla kvinnor, dessutom nedvärderar ni alla män till viljelösa offer.
Citera
2016-09-11, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Du är ju ett skämt, dina faktum är något som existerar i din fantasi. Du har totalt fel om du inbillar dig att alla kvinnor klär sig för att utnyttja sin sexualitet, jag skrattar halvt ihjäl mig åt dig och dina gelikar.
Ni föreställer er alla de kvinnor som uppenbarligen faller in i era referensramar och klistrar era fantasier på alla kvinnor, dessutom nedvärderar ni alla män till viljelösa offer.

Det är du som lägger in värderingar i det här sockertoppen.
Säger det återigen, vad alla tänker när de utför handling X har jag inte en aning om

I slutänden är vi alla viljelösa, men det är det slutgiltiga stadiet, vi börjar med den här mycket oladdade frågan. Om du kan behärska dig sockertoppen
Senast redigerad av Daftdark 2016-09-11 kl. 22:53.
Citera
2016-09-11, 22:52
Medlem
Citat:
Det är du som lägger in värderingar i det här sockertoppen.
Säger det återigen, vad alla tänker när de utför handling X har jag inte en aning om
Härskarteknik är så roligt, du uttalar dig om vad alla tänker och när jag argumenterar emot så påstår du att du har inte en susning om vad alla har för syften med sina kläder. Din dumhet nådde nya höjder.
Citera
2016-09-11, 22:56
Bannlyst
Citat:
Härskarteknik är så roligt, du uttalar dig om vad alla tänker och när jag argumenterar emot så påstår du att du har inte en susning om vad alla har för syften med sina kläder. Din dumhet nådde nya höjder.

Jajaja, du började med att sätta mig i en grupp och att "skratta ihjäl dig".
Gråt nu inte när jag ger igen med samma mynt, sårade sockertoppen.

Kortkort är ett redskap som kvinnor använder för att få uppmärksamhet. Och då snackar vi i form av signaler från kukar, inte för att de är så jävla roliga eller intressanta. Vad är kontroversiellt? Förstår verkligen inte.

Makten får de då männen av naturen är desperata, här behöver vi bara definiera desperat utifrån att män är mer desperata än kvinnor, det biologiska säger till mannen att allt ska befruktas. Kvinnorna har inte samma sug
Det är som om jag står och säljer coca cola och så kommer du förbi sockertoppen och vill ha, men så kommer det också en hel drös med andra sockertoppar som också vill ha. Då har jag makt.

Enkelt, eller hur?

Sockertoppen
Senast redigerad av Daftdark 2016-09-11 kl. 22:59.
Citera
2016-09-11, 23:01
Medlem
Citat:
Jajaja, du började med att sätta mig i en grupp och att "skratta ihjäl dig".
Gråt nu inte när jag ger igen med samma mynt, sårade sockertoppen.

Kortkort är ett redskap som kvinnor använder för att få uppmärksamhet. Vad är kontroversiellt? Förstår verkligen inte.

Makten får de då männen av naturen är desperata, här behöver vi bara definiera desperat utifrån att män är mer desperata än kvinnor, det biologiska säger till mannen att allt ska befruktas.
Det är som om jag står och säljer coca cola och så kommer du förbi sockertoppen och vill ha, men så kommer det också en hel hög med andra sockertoppar som också vill ha. Då har jag makt.

Enkelt, eller hur?

Sockertoppen

Nej du förstår verkligen inte mycket! Fy f*n vilken tur att det finns vettiga människor till skillnad mot dig. Alla män är alltså desperata och vill befrukta varenda kvinna de ser som klär sig i allt annat än burka, oki då vet vi vad du har för åsikter.

Edit. Du är töntig med dina sockerreferenser, jag antar du vill köra med härskarteknik och få mig ur balans, men jag lovar att du får anstränga dig lite mer för att det ska lyckas.
Citera
2016-09-11, 23:03
Bannlyst
Citat:
Nej du förstår verkligen inte mycket! Fy f*n vilken tur att det finns vettiga människor till skillnad mot dig. Alla män är alltså desperata och vill befrukta varenda kvinna de ser som klär sig i allt annat än burka, oki då vet vi vad du har för åsikter.

Nää men sooockertoppen då!

NU blev du så där arg, så där väldigt väldigt fort.

Vad sa din lärare i argumentationsfel om att skriva som du gör ovan..

Förstår verkligen att du identifierar dig väldigt väldigt mycket med de här teorierna du har fått lära dig. MEn ta nu ett steg tillbaks och andas. Och så försöker du igen
Citera
2016-09-11, 23:03
Medlem
Krongjorts avatar
Om makt för dig är att utnyttja andras svagheter så kommer ditt uppvaknande bli bryskt. Det kommer det bli oavsett med tanke på hur du för dig i övrigt också förvisso, vilket du vet med tanke på hur ditt inre strider mot dig själv. En tioåring som är starkare än nioåringarna känner sig nog också väldigt mäktig, men det är ett barns illusion, den kommer möta någon starkare. Tids nog kommer denna tioåring vara en sjuttioåring och vara svagare än dem som den tidigare trodde sig ha makt över, då är den i deras våld. Hoppas ändå du vänder om och inser vad du gör, du stackars maktlöse.

Tillägg: Din låtsasmakt fungerar bara så länge någon vill köpa det du säljer, eftersom det du säljer är gift, så kommer du ganska snart vara utan både kunder och din så kallade makt. Sen står du där, sedd för den du är och det du gjort och kan inte gömma dig, du kan aldrig gömma dig för dig själv. Må som du förtjänar.
Senast redigerad av Krongjort 2016-09-11 kl. 23:07. Anledning: Tillägg:
Citera
2016-09-11, 23:06
Medlem
Citat:
Nää men sooockertoppen då!

NU blev du så där arg, så där väldigt väldigt fort.

Vad sa din lärare i argumentationsfel om att skriva som du gör ovan..

Förstår verkligen att du identifierar dig väldigt väldigt mycket med de här teorierna du har fått lära dig. MEn ta nu ett steg tillbaks och andas. Och så försöker du igen
Så du menar nu att du inte påstår att alla män är desperata och vill befrukta varenda kvinna de ser som klär sig i allt annat än burka??? Wow du ändrar dig snabbt.
Citera
2016-09-11, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krongjort
Om makt för dig är att utnyttja andras svagheter så kommer ditt uppvaknande bli bryskt. Det kommer det bli oavsett med tanke på hur du för dig i övrigt också förvisso, vilket du vet med tanke på hur ditt inre strider mot dig själv. En tioåring som är starkare än nioåringarna känner sig nog också väldigt mäktig, men det är ett barns illusion, den kommer möta någon starkare. Tids nog kommer denna tioåring vara en sjuttioåring och vara svagare än dem som den tidigare trodde sig ha makt över, då är den i deras våld. Hoppas ändå du vänder om och inser vad du gör, du stackars maktlöse.

Du gör som sockertoppen ovan.
DU identifierar dig så hårt med teorierna att du ser mig som fienden. Och det var inte jag som börajde med att kalla den andra för saker.
Läs ovan om du tvivlar.

Det är ingenting speciellt för mig, jag bara återger konventionerna.
Den starkare 10 åringen har makt gentemot 9 åringen, det är ingen illusion.

I hela världen finns det maktstrukturer. Kolla bara på det fakumet att vi delat in jorden i länder.
Det kommer bli ett bryskt uppvaknande för er genusflummare när Putin kommer in med sina bomber i form av fallossymboler. Då jäklar blir det svårt att problematisera det där med makt.. Det blir så påtagligt då tänker jag mig..

Vill bara poängera att jag gillar Putin, han verkar schyst
Senast redigerad av Daftdark 2016-09-11 kl. 23:09.
Citera
2016-09-11, 23:19
Medlem
ROFVENHIELMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
det är inte antalet sexpartners direkt som avslöjar om någon är lössläppt av sej eller ej , så länge det finns en vettig förklaring till varför det är många olika så måste man acceptera att andra har sex i sina liv , det är mer om beteendet man vill veta om hur den man gillar tänker och agerar i sådant som är mycket intressant info och som kan avgöra om du har stor chans att blir en av de ex på listan av förbrukade för denna människa , man vill veta för att kunna avgöra om det är värt att satsa på denna människa eller om det med stor risk kommer att sluta i elände
Du är rätt ny på Flashback, va?
Citera
2016-09-11, 23:21
Bannlyst
Citat:
Så du menar nu att du inte påstår att alla män är desperata och vill befrukta varenda kvinna de ser som klär sig i allt annat än burka??? Wow du ändrar dig snabbt.

Förstår precis hur du fungerar.
Du känner det som om jag något ifrån dig. Om jag skulle motbevisat teorierna som du har där inne i huvudet förlorar du en del av dig. Det får inte hända. Så nu blir du väldigt arg. Jag inkräktar på din makt över dig själv känns det som.

Men om vi återgår till feltänket. Jag sa att kortkort är ett utnyttjande av sexuell makt.
Låter du en vältränar och stilig utan tröja gå genom stan så har han helt klart också en viss slags makt men så extremt mycket mindre generellt sett än kvinnan som går i kort kort.
Citera
2016-09-11, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ROFVENHIELM
Du är rätt ny på Flashback, va?
jag har hängt här ett tag så har viss koll hur saker i ämnet funkar IRL och på forum , så bekymra dej inte för mej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in