2016-09-11, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Vad menar du med det fetade?

Nej, i nuläget är jag inte till salu, oavsett om du tycker att jag borde vara det. En av många fördelar med en god ekonomi.

Så varför exakt frågade du det du gjorde? Om man inte gillar att sälja sex. Det är en extrem.

Sluta tjata om din ekonomi, skiter väl i den.
Citera
2016-09-11, 22:21
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
Så varför exakt frågade du det du gjorde? Om man inte gillar att sälja sex. Det är en extrem.

Sluta tjata om din ekonomi, skiter väl i den.

Har man sex för att få drinkar och middagar så säljer man ju sex i utbyte mot annat? Du menar att att en tysk hora som 1945 sålde sig till en amerikansk soldat för ett paket cigg och en chokladkaka inte prostituerade sig?!
Citera
2016-09-11, 22:24
Medlem
Citat:
Så om landet låg i tropiskt klimat och det var kameler och flodhästar runt lerhyddorna skulle du haft ett pris.
Nog med relativiserande.

Rocco Siffredi, Riley Reid, Alexander Bard och även du har ett pris.

Du hade fel från början. Du menade att det är att sälja sex att utnyttja sitt sexuella kapital. Det var faktiskt du som började prata om att suga kuk och piska röv för några ynka riksdaler.

Man kan bara använda sitt sexuella kapital för att få makt. Sådant sker varje dag, gå i kortkort på stan för att få status.
Tror du att alla som har kort kjol anspelar på sin sexualitet? I så fall så menar du att alla män tänker endast på sex och att kvinnor därför borde klä sig heltäckande. Får hoppas du endast syftade på de kvinnor som anspelar på sin sexualitet för sådana finns, likväl som män som alltid tänker på sex, de dras till varandra.
Citera
2016-09-11, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Tror du att alla som har kort kjol anspelar på sin sexualitet? I så fall så menar du att alla män tänker endast på sex och att kvinnor därför borde klä sig heltäckande. Får hoppas du endast syftade på de kvinnor som anspelar på sin sexualitet för sådana finns, likväl som män som alltid tänker på sex, de dras till varandra.

Sex trumfas bara av signalsubstanser itself.

Ja de anspelar på sin sexualitet. Nej jag behöver inte ta hänsyn till samtliga män för att säga något sådant.
Nej jag säger inget sådant.
Citera
2016-09-11, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Har man sex för att få drinkar och middagar så säljer man ju sex i utbyte mot annat? Du menar att att en tysk hora som 1945 sålde sig till en amerikansk soldat för ett paket cigg och en chokladkaka inte prostituerade sig?!

Detta skrev du: " Ursprungligen postat av 4-Gott
Så du har inte nytta utav pengar och skydd? Du inser väl att om du ger tydliga signaler att du kommer låta en man ha sex med dig så får du drinkar, middagar, bio m.m.

Likadant kan du applicera det genom att hålla dig nära en fysiskt stark man som kommer agera som en sorts livvakt och se till att t.ex dräggen håller sig borta från dig.

*************Tänk om man inte gillar att sälja sex då? "*******************

Allt annat är ovidkommande
Citera
2016-09-11, 22:33
Medlem
Citat:
Sex trumfas bara av signalsubstanser itself.

Ja de anspelar på sin sexualitet. Nej jag behöver inte ta hänsyn till samtliga män för att säga något sådant.
Nej jag säger inget sådant.

Du undvek frågan, tror du att alla kvinnor bär kort kjol för att anspela på sin sexualitet?
Citera
2016-09-11, 22:35
Bannlyst
Citat:
Du undvek frågan, tror du att alla kvinnor bär kort kjol för att anspela på sin sexualitet?

Svårt det där med att veta hur ALLA tänker när de utför en väldigt vanlig sak.

Att det är underförstått och omedvetet om det inte är explicit och medvetet är dock ganska givet.

Att det utnyttjas sexuellt kapital är dock givet.
Citera
2016-09-11, 22:36
Medlem
Citat:
Svårt det där med att veta hur ALLA tänker när de utför en väldigt vanlig sak.

Att det är underförstått och omedvetet om det inte är explicit och medvetet är dock ganska givet

Ja ungefär lika medvetet som när män har shorts på sig.
Citera
2016-09-11, 22:38
Bannlyst
Citat:
Detta svar var planerat oavsett vad daftdark hade svarat
Citera
2016-09-11, 22:38
Bannlyst
Citat:

Det är inte lika förknippat med sexuell makt.
Män har generellt sett mycket mindre sådan makt.

Du förstår. Om vi läser på självaste wikipedia står det sådana här roligheter.

"Makt är ett relativt begrepp, som förutsätter minst två parter: en part A som begär något, och en annan part B som uppfyller denna begäran. Premissen för att A skall ha makt är att B är beroende av A. Beroendet kan vara olikartat till karaktären, och A kan i vissa fall framkalla detta förhållande"
Citera
2016-09-11, 22:39
Medlem
Citat:
Det är inte lika förknippat med sexuell makt.
Män har generellt sett mycket mindre sådan makt.
Nä men min poäng var att alla kvinnor klär sig inte i heltäckande kläder när det är sommar av naturliga skäl, men fortsätt spela dum du, du gör det bra.
Citera
2016-09-11, 22:41
Bannlyst
Citat:
Nä men min poäng var att alla kvinnor klär sig inte i heltäckande kläder när det är sommar av naturliga skäl, men fortsätt spela dum du, du gör det bra.

Talar du med dig själv ofta? Typ slänger ut självklarheter för att vinna mot dig själv? Svårt det där

Faktum kvarstår. kortkort är ett utnyttjande av den sexuella makten som kvinnor besitter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in