Citat:
Ursprungligen postat av
demonmormor
Äh, skit i honom. Klart han försvarar sin vita riddare. När den vita riddaren styckar upp spaltmeter efter spaltmeter av inlägg till små små portioner och bemöter varje mening hellre än helheten gör hon det ju FÖR honom. Och det är klart att han är tacksam, eftersom han själv inte kan komma med något av substans utöver könsord och konspirationsteorier, stackarn.
Jag skrattar fortfarande åt det där inlägget, har hunnit börja laga sen middag och skrattade under tiden, hur kan man läsa något som gertrud skriver och inte se att det hon gör är exakt det SwingThrough anklagar andra för. Stor humor idet.

Gertrud har nog många på sin sida och det har jag inget emot men något j*vla sunt förnuft måste väl finnas, eller -nej, det verkar inte så. Allt är svart eller vitt för så väldigt många.
Jag uppfattar gertrud som galen när hon inte ser sina egna fel och brister i sina resonemang och det är ett genomgående tema hos henne, inget som går att peka med hela handen på, jag har inte tänkt gå igenom alla hennes texter och leta argumentationsfel och länka, det är något som jag och många med mig ser som en röd tråd i hennes inlägg. Men jag misstänker att jag har prickat mitt i bullseye när jag beskrev hennes avatar något inlägg ovan. Att hon vänder det till att man vill tysta henne är absurt. Hon har inte alltid fel, det är ingen som påstått det.