[quote=Buffymylove|58448624]
Citat:
Ursprungligen postat av
Gertrud1
Jag tror att jag vet precis vad jag pratar om G

Det där är ju också ett sätt att ha makt. Att insinuera att du vet.
Men det finns inget att veta, hela min historik är öppen för alla och envar.
Sedan att du och andra narcissiter gör allt för att dra ned en i er smutsiga hummerkorg får stå för er.
Jag tänker inte svälja det betet utan fortsätter med topic.
Citat:
Ursprungligen postat av
demonmormor
Om vi ska vara sådana så är du lika god kålsupare fast på ett HELT annat sätt. Om du tror att "Gertrud" inte antyder kön spelar du dum. Din approach spelar däremot på helt andra strängar. Du har inte haft sexiga avatarer, du har istället marknadsfört dig med denna avatar (som var din förra avatar, som du använde i många, många år):
http://www.dramaten.se/resizedimages/teaser/globalassets/repertoar/gertrud/ger_dsc_1450_i_2.jpg
Tror väldigt få skulle säga att den avataren är ful. Tvärtom, kvinnan på bilden är väldigt vacker. Moderlig. Kysk. Hennes hals är inte ens bar. Och du är villigt ignorant om du tror att den avataren inte har konnotationer.
Du har rätt i det, därför tog jag bort den.
Den generarade inte raggpm här, här var den symboliken för skådespelet. För det är ju inte en kvinna som heter Gertrud, utan jag avsåg karaktären i skådespelet. Egentligen var det Varmare som gjorde kopplingen till Söderberg, och pjäsen kom upp flera år senare och jag såg den och tog bilden. Skådespelet Gertrud handlar om kärleken, och sökande efter det äkta. Gertrud är ingen femme fatale. Att jag valde namnet Gertrud var för att det var en kille som hade det smeknamnet på mig, en del killar har ett fult namn som de kallar tjejer.
Däremot så kunde jag inte ha den på facebook för det blev kaos i inkorgen, så jag bytte på båda ställena.
Nog om detta
Citat:
Din strategi (med män 99% av gångerna) är sympati, empati och förståelse. Och att ta deras parti. Du pratar också om hur många unga män som skriver till dig och hur du hjälper dem. Så hur olika är du och Buffy egentligen? Buffy är horan, du är madonnan. Vad gör du av ditt eget pussyprivilege?
Alltså du måste veta väldigt lite om samspel och hur fittan ger en privilige.
Tror du verkligen att det funkar att ragga män i en mentorsroll - då vet du inget om manlig sexualitet
Dessutom så försöker du dra ned mig på hummernivån.
Man kan ha intressen utanför att dra till sig män?
Du verkar inte förstå motsatser.
Fittans privilage är att dra till sig fördelar. För egen vinning.
Om jag hjälper folk som haft det svårt, så vinner jag ingenting på det.
jag hjälper dem heller inte med fittan - utan med hjärnan. Jag tänker med hjärnan
Men kan damerna höja nivån - eller är det ert enda argument att försöka tysta mig - när jag nu inte säger det du vill höra.
Tråden handlar inte om mitt pussypriviliage, jag försöker hantera det så renhårigt jag kan, gemom att inte skicka ut falska förhoppningar. Jag är ärligt talat rätt kass på det där som Buffy är bra på.
Jag önskade jag var bättre. Men jag vill hitta en bättre väg än att göra det till alla män.
Grejen är ju att det inte bara handlar om att ha den - utan att skicka signaler. Det som irriterar män är falska signaler och förespeglingar