2016-09-10, 22:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Man väljer inte riktigt vem man tänder på. Däremot väljer du vilka du ligger med. Du förstår skillnaden förutsätter jag.

En man väljer också vilka han ligger med. Pinsamt desperata män, deras sexliv(eller brist på) struntar jag i.
Citera
2016-09-10, 23:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
En man väljer också vilka han ligger med. Pinsamt desperata män, deras sexliv(eller brist på) struntar jag i.
Uhm. Han väljer vem han vill ligga med men det är inte samma ska som att han får ligga med den han väljer alla gånger.
Citera
2016-09-10, 23:00
Medlem
Makt... Ja vem är det som i majoriteten av fallen kan välja och vräka och i slutändan ger grönt ljus för vare sig det ena eller det andra? Är det Ida eller Lars? En man säljer sig oftast alldeles för billigt medan kvinnan kör ett tramsigt spel där hon t.ex. ska verka pryd och städad när båda vill precis samma sak. En oerfaren ungbock skulle nästintill ge upp sin ena arm om en fantasti som han suttit och runkat åt framför datorn skulle bli verklighet. En erfaren man däremot med många kvinnor bakom sig och som kan spelet, är ljusår ifrån lika lättspelad. Det är nog just dessa män som många kvinnor klagar över eftersom manipulationen inte biter lika hårt, om alls. Det är också svårigheten som lockar - att vilja ha det som man inte kan få.
Citera
2016-09-10, 23:02
Medlem
beardbraids avatar
Det är ju inte ensidigt över könsgränserna och ser man bortom heterofältet blir det än svårare. Jag som smårockigt fulsnyggt charmtroll till man besitter mer sexuell makt än många kvinnor.
Citera
2016-09-10, 23:03
Bannlyst
Citat:
Du projicerar och dina killar har inte höga krav. Varför i helvete spelar det någon som helst jävla roll om någon man kan ha sexuell makt med? Blir två "fel" rätt? Jag väljer att fråga dig då du brukar ha lite mer vett i dina inlägg än TS.
Citera
2016-09-10, 23:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Uhm. Han väljer vem han vill ligga med men det är inte samma ska som att han får ligga med den han väljer alla gånger.

Precis som jag så måste han förtjäna det. Som jag skrev i mitt första inlägg så väljer jag killar med höga krav och inte någon som tar en tjej som ser fin ut och har en fitta.
Citera
2016-09-10, 23:08
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Vad är det som är svårt att fatta. Det är den som minst vill ha sex som har mest makt och kvinnor säger nej i 99 av 100 fall. Fick män välja så och därmed ha makten så skulle vi ha sex i 99 av 100 fall.

Vad är det att diskutera om.

Problemet ligger i att kvinnor inte behöver lika mycket sex, en kille kan doppa 10ggr per dag om man fick, jag tror inte en kvinna skulle se det som attraktivt, därför är andelen som kräver sex mycket större mot kvinnor.
Citera
2016-09-10, 23:09
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annaskatter
Som ung attraktiv kvinna är denna makten mycket större ja. Men som äldre kvinna kommer du alltid ha män efter dig som vill stoppa sin penis i din köttgrotta, bara i mindre utsträckning än tidigare.

sex har man ju tillsammans med någon man rimligen vill ha sex med. Hur får jag fördelar av att tacka nej till gammgubbsen som ev vill ligga med mig?

Hade jag suttit på en makt som utgått ifrån att min vilja hade gjort att folk svälter ihjäl är det ju en makt, sex är ett behov, men man överlever utan.
Citera
2016-09-10, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SwingThrough
Du projicerar och dina killar har inte höga krav. Varför i helvete spelar det någon som helst jävla roll om någon man kan ha sexuell makt med? Blir två "fel" rätt? Jag väljer att fråga dig då du brukar ha lite mer vett i dina inlägg än TS.

Om vi tar min killes krav. En tjej med streckfitta, som inte är mer än 5 år äldre än honom, som kan få orgasmer av penetration, inte svensk är inte höga krav? Och det är för sex. Är ännu fler krav för att behålla honom.
Det jag menar är att om vi båda letar efter sig top 10. Spelar det då för roll om 10 eller 1000 av dem vi inte vill ha raggar på oss?
Citera
2016-09-10, 23:12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Precis som jag så måste han förtjäna det. Som jag skrev i mitt första inlägg så väljer jag killar med höga krav och inte någon som tar en tjej som ser fin ut och har en fitta.
Det har ingenting med saken att göra. Om en kille framför en önskan till dig om att ligga så har du makten. Du säger att han måste förtjäna det vilket betyder att han måste göra vissa saker för att du ska godkänna honom. Alltså ligger makten hos dig. Om du framför en önskan om att ligga till en kille så ligger makten hos honom.

Sålunda finns det som sagt på individnivå inte någon som har mer sexuell makt än någon annan. På gruppnivå blir det en lite annan historia.
Citera
2016-09-10, 23:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Problemet ligger i att kvinnor inte behöver lika mycket sex, en kille kan doppa 10ggr per dag om man fick, jag tror inte en kvinna skulle se det som attraktivt, därför är andelen som kräver sex mycket större mot kvinnor.

Jag har aldrig träffat en kille med större sexlust än jag. Leta efter vettiga tjejer så slipper du tänka så.
Citera
2016-09-10, 23:13
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Om vi tar min killes krav. En tjej med streckfitta, som inte är mer än 5 år äldre än honom, som kan få orgasmer av penetration, inte svensk är inte höga krav? Och det är för sex. Är ännu fler krav för att behålla honom.
Det jag menar är att om vi båda letar efter sig top 10. Spelar det då för roll om 10 eller 1000 av dem vi inte vill ha raggar på oss?
En snubbe som har "streckfitta" som krav kan inte vara så mycket mer än typ 17. I alla fall inte mentalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in