Citat:
Om du med det fetade egentligen menar "Hur ska vi minska dessa brott" så kan man enkelt utvisa ickesvennar som begår våldtäkt och andra brott, brott som ger 2 år eller mer i fängelse (eller liknande gräns).
Varför det inte utvisas fler vet inte jag.
Men det gör inte automatiskt att svennar slutar våldta.
Våldtäkt i hemmet t.ex.
Nej jag är inte så rädd, jag är en av få som har ryggrad nog att säga/skriva vad jag tycker och stå för det.
Jag är en av få här på flashback som går emot SD-svansen trots all skit som kastas och slängs så fort man bara erkänner att man inte röstar SD, för att inte tala om vad som skrivs när man erkänner att man står på den rödgröna sidan.
Varför det inte utvisas fler vet inte jag.
Men det gör inte automatiskt att svennar slutar våldta.
Våldtäkt i hemmet t.ex.
Nej jag är inte så rädd, jag är en av få som har ryggrad nog att säga/skriva vad jag tycker och stå för det.
Jag är en av få här på flashback som går emot SD-svansen trots all skit som kastas och slängs så fort man bara erkänner att man inte röstar SD, för att inte tala om vad som skrivs när man erkänner att man står på den rödgröna sidan.
Ingen har ju sagt att "svennar" som du säger inte våldtar eller begår sexbrott. Det är ju klart till 100% att det sker också, men fortfarande var ju problemet att vi har en grupp som är överrepresenterade i den här typen av brott. Du höll ju med Sofia om att SD använder statistik och fakta som propaganda? Du har ju uppenbarligen fel. Och mitt andra meddelande till dig kunde du inte besvara på ett vuxet sätt, tror inte du riktigt förstod min liknelse.
Jag är måttligt imponerad, är du en slags hjälte för att du går emot människor med en viss typ av åsikt som inte har uppbackning av varken statlig media, journalister eller politiker på nätet? Inte så coolt, det är ju just den typen av åsikt och beteende som är socialt accepterad och som får såna som dig att känna sig goda och snälla, på andras bekostnad. De som förlorar sina jobb för att de sympatiserar med ett visst parti, de som förlorar vänner, familj..bara för sin åsikt. Ja det är dessa som inte kan yttra sig som huserar här, det är dessa du kallar SD-svansen som du så hjältemodigt "bekämpar" för att du är god. Ingen har nog problem med att du står på den rödgröna sidan, vi lever ju i ett demokratiskt samhälle. Det är väl i så fall anledningen till varför du stödjer sidan du gör som är det viktiga. MP har/hade ju t.ex. stor uppbackning av islamister, är det så att du stödjer den rödgröna sidan för att skapa en plattform åt islamister, ja då är du förtjänt av skiten du får...
Vuxet svar, kunde du inte skriva vad du kände om mitt exempel och hur du skulle se på ett sådant scenario?