2016-09-08, 21:31
Medlem
Om problemet uppstått genom att män har kommit hit -
löses så klart problemet genom att utvisa dom (just män)

Om inte vi hade haft samma problem pga att män kommit hit
ljuger ju Expressen - är det en av invandrarmännen som ligger
bakom artikeln - flera där vill ju ha hit flera män

dvs

Utan manlig invandring - vad är då mänproblemet
Citera
2016-09-08, 22:43
Medlem
Sperssons avatar
.
Hon menar att om Sverige töms på araber och afrikaner så kommer våldtäkterna istället att begås av svenska män.
Och visst har hon rätt.

Det hon missar är dock det faktum att våldtäkterna kommer att minska med 70% i antal.
Senast redigerad av Spersson 2016-09-08 kl. 22:47.
Citera
2016-09-08, 23:06
Medlem
EricBlairs avatar
Afrikaner och araber är 23 ggr mer våldtäktsbenägna än svenskar. Sett till befolkningsmängden så skulle vi alltså slippa 2 av 3 våldtäkter utan dessa "män".

Problemet är väl inte löst om tjejen blir våldtagen 1 gång istället för 3 ggr men är man PK och letar argument så är 3 ggr mer våldtäkter inget bekymmer. Vänta några år så är det än fler araber.

Då skriver väl detta geni att det inte är något problem att sitta hemma pga att hon inte vågar gå ut.
Citera
2016-09-08, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Ni blandar ihop "lösa problemet" med "att minska problemet".

Enligt flera i tråden så finns det inte en enda svenne som begår vålds/sexbrott.

Det finns ingen lösning på problemet, lika lite som man kan lösa problem med mord, barnamord, fortkörningar etc. Det är mänsklig natur att vara precis lika äcklig som dig. Men lugn, jag använde statistiken endast för att ha rätt, inte för att utnyttja. Jag drog istället från avföringshögen Sverige, jag kommer fortsättningsvis rösta på det sämsta partiet för Sverige och sedan le när det brinner. Om F! har en rimlig chans att komma in till nästa val blir det en röst på dom, eller V.

Ha så kul, allahu akbar.
Citera
2016-09-09, 00:55
Medlem
Aurochss avatar
Vi löser inte problemet med bostadsbränder genom att installera brandvarnare i varje hem så det är lika bra att vi lägger ner.

Vi löser inte problemet med pensionärer som halkar och bryter benet genom att sanda utanför äldreboenden så det är inte ens lönt att lägga pengar på det.

Vi löser inte problemet med bröstcancer genom regelbunden mammografiundersökning för kvinnor 50+ så det är ingen idé att vi ens försöker.

Vi löser inte problemet med viltolyckor genom att bygga viltstängsel så det är lika bra att bara skita i det.

Vi löser inte problemet dödsfall i trafiken med bilbälten så det är bara att skita i det.

Vi löser inte problemet... ja ni fattar.

Funkar det inte till 100% så finns det ö.h.t ingen anledning att försöka, det är bara att ge upp.
Citera
2016-09-09, 00:59
Avslutad
Jag har undersökt och funderat lite....
Nästan 100 % av alla brott begås av människor, ja ni läste rätt det är människor som gör dessa avskyvärda handlingar ( en mindre procentandel står företag och organisationer för, men oftast är det människor bakom dessa).
Mitt förslag är att avrätta alla människor så kanske vi har utrotat brottslighet?
Vad skulle kunna vara fel i mitt resonemang jämfört med dessa vänstervridna idioter...?
Citera
2016-09-09, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
"Om vi till exempel skulle utvisa alla invandrare och stoppa invandringen - hur skulle statistiken se ut sen? Statistik som så många lutar sig och sina åsikter mot.

Jo då skulle statistiken visa att majoriteten av dem som begår våldsbrott och sexuella övergrepp mot kvinnor är män. Svenska män.

Löser vi problemet genom att utvisa männen? Nej, det gör vi inte."

Har hon rätt?

Varken matte eller logik är hennes starka sida. Om vi till exempel skulle utplåna alla män i Sverige så skulle naturligtvis de flesta våldsbrotten och sexuella övergreppen begås av kvinnor.

Jaha, vad har vi visat då?! Att kvinnor är det stora problemet vad gäller våldsbrott och sexuella övergrepp? Verkligen?
Citera
2016-09-09, 01:20
Medlem
StigAllans avatar
Skicka hem alla utlänningar så minskar våldsbrotten drastiskt!
Väck med araber och negrer samt dess avkomma!
Så blir fosterlandet garanterat lugnare.
Citera
2016-09-09, 01:40
Avslutad
Det mest bisarra i hela denna sexbrotts- och invandringsdebatt (inte bara artikeln i dag utan allt) är att det är en grupp som profilerar sig som kvinnovänliga och förkämpar för kvinnors rättigheter och mot kvinnovåld, som går i bräschen för att fylla landet med världens mest efterblivna kulturer och dysfunktionella män! Och sedan förneka, relativisera, förminska allt våld gentemot kvinnor som de utövar.

Ja, jag vet att det är så. Men börjar man fundera djupare kring det, inser man hur jävla sjukt och vrickat det är.

Hon här Sofia, och alla andra, är kvinnors värsta fiender. De är dödstysta varje gång en gruppvåldtäkt sker, eller en invandrad, inavlad jävla våldtäktsman får ett löjligt straff. Eller när en imam visar sitt äckliga kvinnohat öppet.

Fy fan vad litervis med blod dessa människor har på sina händer.
Senast redigerad av GenesisP 2016-09-09 kl. 01:47.
Citera
2016-09-09, 07:33
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Hon menar att man skall fokusera på gruppen män istället för gruppen män från mellanöstern och afrika. Men hon ger egentligen ingen anledningen till varför man skall klumpa ihop samtliga män. Man bara ska det. Hade hon varit en bättre vänsterdebattör hade hon kunnat det men hon argumenterar mer som en religiös person. Gud finns och någon förklaring till det behövs inte.

Citat:
Jag blundar inte för statistiken, om den stämmer, jag kommer inte med motargument, för det är inte det som är poängen, det är inte grunden.

Blir egentligen inte så mycket att debattera när hon inte har motargument. Hon tycker bara man skall acceptera det.
Citera
2016-09-09, 07:39
Medlem
Eftersom den allra största delen av brott som sker utförs av män så visst skulle kriminaliteten minska rejält om man utvisade alla männen.

Iallafall, feministerna kanske gillar idén bättre att vi utvisar de våldtagna kvinnorna istället?
Citera
2016-09-09, 09:41
Medlem
Aurochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Det mest bisarra i hela denna sexbrotts- och invandringsdebatt (inte bara artikeln i dag utan allt) är att det är en grupp som profilerar sig som kvinnovänliga och förkämpar för kvinnors rättigheter och mot kvinnovåld, som går i bräschen för att fylla landet med världens mest efterblivna kulturer och dysfunktionella män! Och sedan förneka, relativisera, förminska allt våld gentemot kvinnor som de utövar.

Ja, jag vet att det är så. Men börjar man fundera djupare kring det, inser man hur jävla sjukt och vrickat det är.

Hon här Sofia, och alla andra, är kvinnors värsta fiender. De är dödstysta varje gång en gruppvåldtäkt sker, eller en invandrad, inavlad jävla våldtäktsman får ett löjligt straff. Eller när en imam visar sitt äckliga kvinnohat öppet.

Fy fan vad litervis med blod dessa människor har på sina händer.
Det är ganska ''logiskt'' egentligen. Hela deras rörelse bygger på att alla män är djur som springer runt och våldtar och ofredar allt som rör sig. När inte svenska män gör det i tillräckligt stor utsträckning för att rättfärdiga deras nivå misandri så är det bara att importera män som gör det.

Ungefär som som i filmen Kopps när poliserna själva börjar begå brott för att rättfärdiga sin egen existens och på så sätt förhindra nedskärningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in