2016-09-07, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenbajkon
Nån som vet hur säkert det är att ta med en hasch bit på färjan till Helsingör?

Skitsvårt och svara på, när jag bodde i Malmö och tog tåget, så tog dom mig en gång av... Kanske 100?

Samtidigt har jag vänner som blivit klippt 3 gånger på en månad.
Citera
2016-09-07, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofflan
Skitsvårt och svara på, när jag bodde i Malmö och tog tåget, så tog dom mig en gång av... Kanske 100?

Samtidigt har jag vänner som blivit klippt 3 gånger på en månad.

Ah för tänkte ta med mig 2-3 g till retro och pallar inte bli tagen 😅
Citera
2016-09-07, 19:53
Medlem
Citat:
Dela upp det i små bitar, ha i munnen när du kliver iland med en dricka redo ifall det skulle skita sig, då är du safe.
Citera
2016-09-07, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofflan
Dela upp det i små bitar, ha i munnen när du kliver iland med en dricka redo ifall det skulle skita sig, då är du safe.

Fan vad smart ska göra så, tackar för hjälpen.
Citera
2016-09-08, 01:18
Medlem
De låter smart men i praktiken kan du skita i det, snuten kollar på hur folk beter sig går du med stängd mun med dina kompisar o inte säger ett ord och dricker vatten så fort de misstänker nått så ser det väldigt dumt ut. Gör det inte.
Citera
2016-09-08, 02:07
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powerkingredbull
De låter smart men i praktiken kan du skita i det, snuten kollar på hur folk beter sig går du med stängd mun med dina kompisar o inte säger ett ord och dricker vatten så fort de misstänker nått så ser det väldigt dumt ut. Gör det inte.
Jag säger: Gör det! Har sett det här rådet åtskilliga gånger i denna tråden bland annat och aldrig sett någon som tycker att det är en dålig idé. Du är den förste som avråder från detta smarta smugglingstips och jag har aldrig heller hört om någon som torskat när dom gjort på detta viset.

Det är väldigt låg sannolikhet att nån snut skulle misstänka något och även om dom gjorde det så hinner TS svälja biten innan han kommer i en situation där han riskerar något. Så det är helt safe.
Citera
2016-09-08, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Jag säger: Gör det! Har sett det här rådet åtskilliga gånger i denna tråden bland annat och aldrig sett någon som tycker att det är en dålig idé. Du är den förste som avråder från detta smarta smugglingstips och jag har aldrig heller hört om någon som torskat när dom gjort på detta viset.

Det är väldigt låg sannolikhet att nån snut skulle misstänka något och även om dom gjorde det så hinner TS svälja biten innan han kommer i en situation där han riskerar något. Så det är helt safe.

Du har säkert sett det flera gånger och vem bryr sig om de tycker att det är en inte är en dålig idé det är inte dem som kommer torska de e lätt o säga sånt bakom skärmen och dem som har torskat har inte kommit tbx o skrivit "jag torskade", tydligen har bara 2 i hela flashback torskat alla andra har varit pablo escobars högra hand. När man väl är på båten o e helt nojjig för att man har munnen full av hash så kommer man ångra att man lyssna på en idiot på flashback som aldrig gjort nått i sitt liv. Om du verkligen vill tjäna 100 kr på att smuggla över hashbitar i munnen, gör det. Eller så slipper du alla risker o köper en femma i malmö för samma pris o säkert bättre skit. Det är safe.
Citera
2016-09-08, 02:41
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Dela upp det i säg fyra bitar, eller ja - det beror på hur stor volym haschet har. Detaljerna är egentligen oviktiga. Vad du ska göra är att lägga det som om det vore snus. Inte löst då utan förslagsvis inlindat i lite gladpack.

Om man dessutom sväljer det vid knas så blir det väldigt svårt att torska för smuggling. Man har ju inget på sig.

Klassiskt knep när det kommer till crack som jag förstår det. Fungerar ju med alla droger som går att få små nog att lägga under läppen.
Citera
2016-09-08, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Dela upp det i säg fyra bitar, eller ja - det beror på hur stor volym haschet har. Detaljerna är egentligen oviktiga. Vad du ska göra är att lägga det som om det vore snus. Inte löst då utan förslagsvis inlindat i lite gladpack.

Om man dessutom sväljer det vid knas så blir det väldigt svårt att torska för smuggling. Man har ju inget på sig.

Klassiskt knep när det kommer till crack som jag förstår det. Fungerar ju med alla droger som går att få små nog att lägga under läppen.

Fungerar med ladd o sånt ja att man lägger upp det men inte som snus man lägger det längre bak vid visdomständerna typ då syns de inte, svälja e de bästa man kan göra men inte värt i så små mängder o de kmr inte komma ut förens om 2 dagar. Vart smart köp i Sverige inte värt o torska för narkotikasmuggling för 3gram de samma pris i Sverige ändå. Vet att du vill komma hem till dina kompisar o säga "jag tog med mig lite från chris" 90% av hashet i Sverige kmr ändå från chris. Support your local dealer lol.
Citera
2016-09-08, 02:54
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Fungerar med ladd o sånt ja att man lägger upp det men inte som snus man lägger det längre bak vid visdomständerna typ då syns de inte, svälja e de bästa man kan göra men inte värt i så små mängder o de kmr inte komma ut förens om 2 dagar. Vart smart köp i Sverige inte värt o torska för narkotikasmuggling för 3gram de samma pris i Sverige ändå. Vet att du vill komma hem till dina kompisar o säga "jag tog med mig lite från chris" 90% av hashet i Sverige kmr ändå från chris. Support your local dealer lol.
Jag kan utan större problem lägga ett gram hasch i varje fjärdedel av framkäken utan att det ser suspekt ut. Dom få gånger jag har haft med mig något från Danmark har jag bara haft det i fickan. Nu för tiden bor jag alldeles för långt från Chris för att ens överväga att åka dit.

Har heller aldrig kommit hem till kompisarna och "skrutit" med hasch från Chris eftersom väldigt många av dom jag känner har tagit med sig något därifrån.
Citera
2016-09-08, 03:08
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Du har säkert sett det flera gånger och vem bryr sig om de tycker att det är en inte är en dålig idé det är inte dem som kommer torska de e lätt o säga sånt bakom skärmen och dem som har torskat har inte kommit tbx o skrivit "jag torskade", tydligen har bara 2 i hela flashback torskat alla andra har varit pablo escobars högra hand. När man väl är på båten o e helt nojjig för att man har munnen full av hash så kommer man ångra att man lyssna på en idiot på flashback som aldrig gjort nått i sitt liv. Om du verkligen vill tjäna 100 kr på att smuggla över hashbitar i munnen, gör det. Eller så slipper du alla risker o köper en femma i malmö för samma pris o säkert bättre skit. Det är safe.
Vem vet, TS har kanske inga kontakter i Malmö och inte vill riskera att köpa av någon total främling och stå där med en "femma" som egentligen är 3,3g och som visar sig vara sämre än standard. I Chris får han den kvalitén som han betalar för och till ett korrekt pris.

Aja, han får ta till sig dom olika råden i tråden och besluta sig för hur han vill göra. Han kanske till och med tycker det är helt ok med lite spänning i tillvaron och tycker det är värt den ytterst lilla risken som det är i slutändan. Lyckas han kan han känna sig som Malmös motsvarighet till självaste Pablo Escobar och han får en historia att berätta för sina kompisar om hur man gör för att lyckas med att smuggla över hasch på båten från Danmark till Sverige.
Citera
2016-09-08, 03:18
Medlem
Förstår era resonemang men som sagt i SMÅ MÄNGDER så spelar det ingen roll om du köper ifrån Sverige eller Chris och särskilt om man tänker på risken. Dem grejerna ni ser på borden e inte de bästa som dem har där de e inte dåligt men de e sånt de säljer till turister har bott i tårnby o de bästa som tex pollen o super polm finns inte på borden utan i deras fickor. o sånt e inte så billigt heller. primero o cream ser ut som pollen men de e inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in