Citat:
Tråden börjar bli lång nu, jag vet att jag läst en redogörelse för JM:s före detta och sett att det fanns en rektor för Vasagymnasiet bland dessa. Spontant tänkte jag då att stackars kille att bli associerad med Johanna och dessutom hade hon väl något barn med honom.
Men i de lugnaste vattnen... Jag kikad på andra tråden nyss och där har någon hittat en koppling mellan Rektorn och riktiga höjdare inom den kriminella världen. Tydligen så hade rektorn företag med personer kopplade till Uppsala maffian:
Här kan du se alla registrerade medlemmar i styrelsen för Andra Chansen AB.
Styrelse och andra övervakande befattningar
Issa, Sabriye (47 år, Södertälje)
Ordförande, Ledamot
El Hessi, Raed (41 år, Uppsala)
Ledamot
Gamalielsson, Per Axel (51 år, Eskilstuna)
Suppleant
Jag antar att gossarna som rektorn umgås med, får Johannas asylliga att blekna något. Se andra tråden för mer information (FB) Kvinnlig chef på flyktingboende tvingade pojkar till sex
Men i de lugnaste vattnen... Jag kikad på andra tråden nyss och där har någon hittat en koppling mellan Rektorn och riktiga höjdare inom den kriminella världen. Tydligen så hade rektorn företag med personer kopplade till Uppsala maffian:
Här kan du se alla registrerade medlemmar i styrelsen för Andra Chansen AB.
Styrelse och andra övervakande befattningar
Issa, Sabriye (47 år, Södertälje)
Ordförande, Ledamot
El Hessi, Raed (41 år, Uppsala)
Ledamot
Gamalielsson, Per Axel (51 år, Eskilstuna)
Suppleant
Jag antar att gossarna som rektorn umgås med, får Johannas asylliga att blekna något. Se andra tråden för mer information (FB) Kvinnlig chef på flyktingboende tvingade pojkar till sex
Den här härvan runt Johanna,blir bara värre och värre,,,,
Exet Gamaliesson, rektor på Vasagymnasiet,tillika fader till deras gemensamma son i13årsåldern har företag ihop med högst tvivelaktiga personer.
Raed El Hessi tillhör Uppsalamaffian och är grovt kriminell.
Sabriye Issa bor i Södertälje och har en spel/tobaksbutik och ett flyktingboende.
En av hennes söner,Jakob Issa,är nyligen uppmärksammad i media då han slog ner en fotbollsmålvakt i Östersund,eller var det nu var,innan matchen var slut,finns en tråd om det här på fb.
En annan son till henne sitter inne för grovt rån.
Klart man undrar vad som föranleder en respektabel rektor att ha företag med dessa kriminella människor.
Ja,så har vi då Cernerud som mest dricker bubbel och reser mycket.
Columbiaresan plus hans leverne i stort,tycker jag pekar mot narkotikahandel.
Återstår då om vi kan få fram något om hennes ex.polisen,varit lite magert på den fronten
Är ju inte en omöjlighet att han har ett finger med i spelet att vissa anmälningar mot Johanna har lagts ner.
All information om Pia Kl*v*f*lth och F*d*rika *=e,vore också intressant,då de sitter i styrelsen i Lottas och Johannas bolag.
Desto mer som kommer fram runt Johanna och människorna runt henne,så blir jag allt mer övertygad om att narkotika är en stor del i allt det här.
Har diskuterats mycket i tråden om antidepressiva läkemedel och tramadol,jag tror att det rör sig om betydligt "starkare" grejer.

till din sista bild.