Citat:
Ursprungligen postat av
Tony_Tedeschi
Varför kör du med blå nål när man kan göra det smärtfritt med orange?
Första gången, och jag hade uppfattat blå som allround.
Citat:
Ursprungligen postat av
Roidbert
Haha, skön berättelse

. Bara att köra igen. För mig gick den första injektionen hur bra som helst trots tidigare sprutfobi, men under en av de första injektionerna kom det en del blod när jag aspirerade. Kände mig yr så gick och satte mig i stolen. Vaknade efter en kort stund upp och kände mig förvirrad. Vad fan gör jag i stolen? Somnade jag sittandes under natten? Förstod efter en stund att jag hade svimmat efter injektionsförsöket, men lät inte det stoppa mig utan klev direkt upp och satte sticket igen - den gången utan problem.
Ja det var för jäkla snopet. Men nu är det fixat. 2 ml bekantar sig med systemet som bara säger; välkommen att smörja och bygga :-)
Gick in och tog kommandot över frun. Hon pratade om sin värdegrund och skit men skärpte sedan till sig när jag påmind om hennes gamla idrottskompisar som var så duktiga och bra människor. Ja, men det var ju läkare som gjorde det, svarade hon.
Och? Du har ju dessutom alltid velat vara läkare... svarade jag.
Sedan ordnade hon med sårsprit, bomullstuss och plåster. Så fint :-)
Citat:
Ursprungligen postat av
Nitrous66
...vispa runt så blir det större smärta. Det jag menar är att en grov nål och att oljan lätt kommer in utan att behöva ta i som fan och ev så rör sig nålen mera pga det...
Ärligt talat så kände jag inte när frun satte i axeln på mig. Undrade vad hon pysslade med men hon fräste så styggt att jag lät henne hållas en stund till. Det visade sig att hon fick trycka stenhårt. Jag hade värmt pumpen med olja under varmvattnet innan. Oavsiktligt tryckte hon blå nål i ända in för det gickså tungt. Jag märkte då inget föränn hon var färdig... Samma sak som sved duktigt i låret här om dagen och var så hårt så att mina äckelkänslor satte stopp för övningen.
Skiljer pumparna åt? Kan man preppa dem e dyl för att de ska gå lättare tro? Tips?
B Braun Omnifix + blå och testo c + eqviron pro Oil var detta...