2016-07-19, 16:50
Medlem
pussyjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloggmastarn
Jag räknade till att det var minst 7! (7) (sju) olika svartklubbevents och openairs i lördags (2016-07-16), är det nått sorts rekord eller? Jag hade i alla fall aldrig sett nått liknande.

*

Stämmer bra det! Helt förvirrad var man, för mycket och välja på!
Citera
2016-07-19, 17:16
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussyjuice
Stämmer bra det! Helt förvirrad var man, för mycket och välja på!
Jag vill oxxxxå gå 🐸
Citera
2016-07-21, 01:42
Medlem
hoppar in här och chansar.. nån som vet nåt i helgen? PM:a. we know how to party
Citera
2016-07-22, 12:31
Medlem
TintinoDbambinos avatar
Vet att Uranus lirar i helgen, likaså Cult Cosmic.
Någon som vet något mer?
Citera
2016-08-16, 11:27
Medlem
Någon vänlig själ som kan tipsa om svartklubbar/open air i augusti? Pm gärna isf.
Citera
2016-08-23, 21:34
Medlem
smattrarns avatar
Vill väldigt gärna veta raves i Stockholm i augusti också, skogsraves som lokalraves.
Citera
2016-08-26, 23:44
Medlem
Samma här, skulle uppskatta pm om mail-listor och lokalevents/open air events nu i augusti.
Citera
2016-08-27, 07:57
Medlem
pussyjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shantiroomie
Någon vänlig själ som kan tipsa om svartklubbar/open air i augusti? Pm gärna isf.

Citat:
Ursprungligen postat av smattrarn
Vill väldigt gärna veta raves i Stockholm i augusti också, skogsraves som lokalraves.

Citat:
Ursprungligen postat av catch22
Samma här, skulle uppskatta pm om mail-listor och lokalevents/open air events nu i augusti.

Open air idag, det va där allt började för mig för 13-14 år sen.
https://www.facebook.com/events/1023723764411532/
Citera
2016-09-10, 19:42
Medlem
Tar gärna emot PM med info angående maillistor.
Tack på förhand
Citera
2016-10-03, 23:44
Medlem
davvos avatar
Jag vill också gärna ha info om maillistor och andra vägar att få reda underground (och andra) fester i stockholm med omnejd! Techno/House/DnB/Dubstep/UK Steppaz vilken stil spelar ingen roll bara det är bra.

Jag är medlem i en eller två listor men jag vill ha mera, och det finns såklart fler sätt att hitta fester i stockholm. Hit me!

Är rätt ny i stan så behöver all hjälp jag kan eftersom jag vill ha fest varje helg!!!! Ju mer underjord desto bättre, men som sagt ge mig ALLT!!! PM lär ju va en bra ide, men har även wickr osv.

MVH Davvo
Citera
2016-11-10, 11:48
Medlem
rave på klubbholmen var senast bra.. skulle dock gärna testa något utanför stan.. lite annat folk.. tips?
Citera
2016-11-21, 19:11
Medlem
alsolsprits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davvo
Jag vill också gärna ha info om maillistor och andra vägar att få reda underground (och andra) fester i stockholm med omnejd! Techno/House/DnB/Dubstep/UK Steppaz vilken stil spelar ingen roll bara det är bra.

Jag är medlem i en eller två listor men jag vill ha mera, och det finns såklart fler sätt att hitta fester i stockholm. Hit me!

Är rätt ny i stan så behöver all hjälp jag kan eftersom jag vill ha fest varje helg!!!! Ju mer underjord desto bättre, men som sagt ge mig ALLT!!! PM lär ju va en bra ide, men har även wickr osv.

MVH Davvo

Jag är i liknande sits samt samma stil på musik. Tar gärna PM. Har också Wickr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in