2010-08-19, 07:19
Medlem
air-frances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av windjammr
Fråga, funkar det att gå på svartklubb själv? Är det vanligt? Kan tänka mig att det är mer "accepterat" än på vanliga klubbar!

Det fungerar utmärkt och är inget konstigt.
Gjort det massor med gånger eftersom jag inte har så många kompisar som gillar att dansa till hård monoton techno till sjutiden på morgonen.
Citera
2010-09-04, 10:14
Medlem
FFFFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Vet någon när The office ska köra nästa gång och hur man får inbjudan? räcker det att vara med i gruppen och betala i dörren eller måste man vara medlem?

Lite sent svar kanske men de kör den 14:e.. Sök på eventet på Facebook så hittar du, det heter: THE OFFICE #14 - REGIS (DOWNWARDS, SANDWELL DISTRICT)
Glöm inte skriva upp dig på deras medlemslista.
Citera
2010-09-04, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av polagom
http://lmgtfy.com/?q=kruthuset

haha xD
Citera
2010-09-06, 21:58
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFFFF
Lite sent svar kanske men de kör den 14:e.. Sök på eventet på Facebook så hittar du, det heter: THE OFFICE #14 - REGIS (DOWNWARDS, SANDWELL DISTRICT)

Såg det men brist på pengar gör att jag inte har råd att ta mig till Stockholm, tyvärr . Hur brukar åldrarna vara? Mycket konstfack elever verkar det va iaf.

Någon som var på Kruthuset i helgen? Dom körde väl också?
Citera
2010-09-07, 10:37
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Såg det men brist på pengar gör att jag inte har råd att ta mig till Stockholm, tyvärr . Hur brukar åldrarna vara? Mycket konstfack elever verkar det va iaf.

Någon som var på Kruthuset i helgen? Dom körde väl också?
Brukar vara rätt ung medelålder, runt 22 kanske. Vet inte om det är så värst mycket konstfackelever där men det vore kanske inte jätte konstigt i och med att det är en konstförening som håller i det mer eller mindre, även om de som arrangerar inte nödvändigtvis behöver ha att göra med övriga projekt i föreningens regi.

Kruthuset körde i helgen, ja. Fortfarande Sveriges bästa klubb.
Citera
2010-09-07, 18:14
Medlem
Argones avatar
Okej, funderar på att dra mig dit nångång nu i höst/ vinter.

Hur är det med droger? Höjjer folk på ögonbrynet om man är tjooad eller är det ett säkrare kort att ta med sig en kasse alkohol?
Citera
2010-09-07, 20:42
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Okej, funderar på att dra mig dit nångång nu i höst/ vinter.

Hur är det med droger? Höjjer folk på ögonbrynet om man är tjooad eller är det ett säkrare kort att ta med sig en kasse alkohol?
Det är lungan. Du kommer inte vara den enda i toalettkön med solglajjer och tuggummi. Är inte så populärt att ta med sig en klirrandes kasse alkohol, men de kommer inte att visitera dig eller vilja kolla i ryggsäcken osv.

Ses där!
Citera
2010-09-07, 20:54
Medlem
Krusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFFFF

Hittar inte det när jag söker.
Kan någon PMa länken till eventet till mig?
Citera
2010-09-09, 22:22
Medlem
Argones avatar
Haha blev väldigt mycket frågor men pallar inte ta mig ifrån Uppsala så skiter det sig, hände sist vi skulle på svartklubb i Stockholm (polisen körde ut alla kl 11..)

Ajja men hur är det med åldersgränser? Stod inget i varken kruthusets mata fåglar eller the office men kan man ta med polare som är 18-19~ eller blir det stopp i dörren av en stor jugge?
Citera
2010-09-10, 16:06
Medlem
air-frances avatar
Citat:
Haha blev väldigt mycket frågor men pallar inte ta mig ifrån Uppsala så skiter det sig, hände sist vi skulle på svartklubb i Stockholm (polisen körde ut alla kl 11..)

Ajja men hur är det med åldersgränser? Stod inget i varken kruthusets mata fåglar eller the office men kan man ta med polare som är 18-19~ eller blir det stopp i dörren av en stor jugge?

Är man registrerad medlem och över 18 är det inget problem.
Dyker man upp oregistrerad så är det tvärstopp oavsett ålder.
Citera
2010-09-10, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Det är lungan. Du kommer inte vara den enda i toalettkön med solglajjer och tuggummi. Är inte så populärt att ta med sig en klirrandes kasse alkohol, men de kommer inte att visitera dig eller vilja kolla i ryggsäcken osv.

Ses där!

Skulle väl inte riktigt påstå att det är lugnt på något sätt att glida runt fullkomligt väck men liksom på alla andra ställen får man väl skylla sig själv om man går runt med solglasögon inomhus. Ska du knarka, håll det för dig själv. Du behöver inte se rikspåtänd ut.
Citera
2010-09-10, 17:44
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteh
Skulle väl inte riktigt påstå att det är lugnt på något sätt att glida runt fullkomligt väck men liksom på alla andra ställen får man väl skylla sig själv om man går runt med solglasögon inomhus. Ska du knarka, håll det för dig själv. Du behöver inte se rikspåtänd ut.
Fast tycker ändå att de brukar ha rätt mycket överseende med solklara fall, men som du säger så är det bäst att hålla det sig för sig själv - för allas trevnad. Ingen gillar folk som glider runt och försöker scora till exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in