Citat:
Ursprungligen postat av
rassi
e lite insomna/bensoväck så ursäkta för konstigt uppbyggda meningar/stavfel(brukar iför sig pricka fingrarna rätt så bra, har övat på såna här "skrivasnabbtpåtangentbordetspel" när jag var yngre och dessutom när jag sökte jobb inom apples kundsupport (fick inte jobbet). tog för givet att folk är intresserade av mitt liv..
NU TILL SAKEN, för det här är allvarligt(!), eller vetefan om jag bara är töntig och nojig som vanligt! Jag snorta precis 0.5 mg sub och slängde i mig 2mg klonazepam, jag kan kan ha lite subtolerans efter att haft på mig ett ett norspan 40mcg/timmen plåster i 5 dagar. käkat 1-3 mg ikto/xanor om dagen nu i ett par veckor eller kanske fler(oftast 1 mg ikto morgon och nån/ett par mg på kvällen beroende vad som finns hemma)......så har väl lite småtolerans
Jag antar att det jag tagit hittills inte är särskilt farligt? (alltså snort0,5mg sub i näsan och 2 mg klonazepam) Och är det nån fara om jag slänger i mig 1-2 mg ikto till? kanske liiite sub men helst ikto?.
jag uppskattar faktiskt ett snabbt svar
EDIT: kommer säker få massa coolingar som tycker jag är en tönt för att jag är rädd för små doser. dom människorna behöver helst inte svara på mitt inlägg och förstöra min trevliga kväll(om det ens e möjligt)
Jag är ingen doktor/raketforskare eller fyligt.. men jag är en man på dryga 175 cm 75 kg, och jag hade varit långt från i fara där du befinner dig nu,, å är du i närheten av det och hyfsat friska organ ska de val ugnt _