Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Otroligt dum kommentar.....men kul att fler än Pellets och Cristal som vågar skriva på forunet nu....
Så här är det.....
Handlaren som sparar sina Onecoins gör en värdeökning på den försäljningen då Onecoinens värde stiger. Med lite is i magen kan han kvittera ut en Porshe efter 5-6 år,
Precis som pizzabagaren gjorde, som förresten inte längre är pizzabagare.
Den som köpte krukan kanske inte heller gör någon större vinst,
och den som köpte korven får endast skit tillbaka......

Det var ju du som skrev att krukan skulle öka i värde... Inte jag. Så om du anser att det var en otroligt dum kommentar så antar jag att du tycker att det du själv skrev var ännu dummare.
Inga butiker kommer investera något för att kunna ta betalt i onecoin. Det är bara desperata idioter som redan satsat sina pengar i denna scam som försöker lura in ännu mer folk i pyramiden.
Du kan inte svara på Pellets frågor och du bara kommer med dåliga exempel.
Baraför det finns 2milj konton i Onecoin enligt dom själva så är det ju inte 2 milj individer som har ett varsitt konto.
Finns ju flera hjärnslöa klappmongos som har 5-6 konton per man. Då fattar du väl själv att inga handlare är intresserade av att investera en massa för den lilla klicken av idioter.
Hur gick det med Aliexpress förresten?
Var väl länge sen det skulle gå att handla på Aliexpress enligt den andra förespråkaren Flyingrider79?
När kan jag betala på Aliexpress med Onecoin?
Varför skulle Aliexpress välja ett annat betydligt krångligare betalsätt än deras nuvarande smidiga sätt?