Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Många av dom är manipulerad och fakta direkt tagit ur luften.
Visa en enda av de länkar jag skickade i förra inlägget där det är "manipulerat" och direkt "taget ur luften".
Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Förstod väl det, hur F-n skulle du annars ha tid och svara så snabbt på alla inlägg? Vet din chef om din aktivitet här på FB.....?
Kan du namnge företag och namn på din chef, kan du inte det, bevisar du att du är ett enda stort uppblåst "Klappmongo"......sticker man hål på dig går luften ur.
Företaget jag jobbar för och min chef kan jag inte ange - det är du fullt medveten om eftersom då outar jag mig här på forumet - och så roligt skall vi inte ha det.
Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Och var hittar du den tiden?
Det är ju inte bara här du lägger din näsa i blöt........
För att visa dig m fl att hon tar det serious, skulle hon ta bort sitt TACK och fly Facebook sidan.....
Varför då? Finns ingen anledning att ta bort ett "tack" på facebook för en donation?
Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
INGET är Bevisat, bara att du är tjurigare än en femåring......
Jo , det är bevisat att du försökte komma med att...
"Redan i början av året skrev Di Dagens industri i denna artikel: Bitcoin har ingen framtid"
Tyvärr blev du synad med fakta - där faktan visar att DI skrev ingen artikel om Bitcoin - utan en artikel om en före detta Bitcoin utvecklare som ser dystert på Bitcoins framtid.
Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Hen kommer tacka mig sen....eller Snaaart.....!
Vill du inte köpa till det ofattbara billiga priset?
Hen tackar inte dig då hen behöver stålar NU!
Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Nonsens, finns förklarat längre bak i tråden.
Nej - det gör det inte.
Att hänvisa till att Onecoin sätter priset på en produkt som säljs under 2016 , till en kurs som skall motsvara 2014 års kurs är inte ett svar.
Endera så finns det en växelkurs - eller så finns det ingen.
Onecoin har ingen växelkurs eftersom alla sätter den kurs dom känner för , och det mest skrämmande är att Onecoin själva gör det...
Du kan plugga på...
https://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4xelkurs
Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Såklart har alla nystartade företag motvind och barnsjukdomar som Dr Ruja rättar till allteftersom.
Motvind & barnsjukdomar?
Polisanmälda
folk har blivit arresterade i Asien
man lovar att "blockkedjan" och Onecoin ska gå "Publikt" när 30% var minade....
Sedan lovade man att det skulle finnas över 100.000 butiker som tog emot Onecoin när 80% var minade...
Ingen bank vill ha samarbete med Onecoin
Ingen kortutgivare vill ha samarbete med Onecoin
Onecoins ledare är fälld i Tyskland till Skyddstillsyn. (Här är nog det grövsta , vilken seriös företagsledning som helst hade gett den individen kicken med omedelbar verkan)
Du är bara pinsam som försöker på sedvanligt klappmongo sätt rättfärdiga en fet bluff.