2016-10-10, 10:34
Medlem
Stämmer det att det inte går att sälja några coins sedan 1a oktober? Jag har blivit blockad från flera fb-sidor så har svårt att följa utvecklingen av soppan..
Citera
2016-10-10, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Men lägg ner med dina fetningar , det hjälper inte...

Advokatbyråt Wistrand har på INGET sätt vedimerat att Onecoin är legit.
Det enda advokatbyrån skrivit är följande...

"Om vårt antagande är korrekt , så följer Onecoin svensk lag"

Problem 1) Den individ på Wistrand som skrivit detta är själv insyltad i Onecoin
Problem 2) Dom har endast gjort ANTAGANDE och dom kan inte konkret berätta om verkligheten

Kommentarer på en individs Facebook är bara från andra klappmongon som du som uppenbarligen inte förstår engelska och innebörden av uttalanden och har således absolut #NULL värdighet

Jag ifrågasätter inte det du skriver. Har det med wistrand tagits upp i tråden tidigare? Eller finns det offentligt någonstans?

Jag diggar losers svar, skylla allt på Andreas Åhlin, en snubbe som knappt har något publikt på sin fb. Senare publika post var typ i maj eller någon skit. Så är loser insyltad i Oc tillsammans med herr Åhlin måtro?

För övrigt, alla jävla fetningar blir jag också lite smått galen på.
Citera
2016-10-10, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubblor
Jag ifrågasätter inte det du skriver. Har det med wistrand tagits upp i tråden tidigare? Eller finns det offentligt någonstans?

Jag diggar losers svar, skylla allt på Andreas Åhlin, en snubbe som knappt har något publikt på sin fb. Senare publika post var typ i maj eller någon skit. Så är loser insyltad i Oc tillsammans med herr Åhlin måtro?

För övrigt, alla jävla fetningar blir jag också lite smått galen på.

(FB) Onecoin
(FB) Onecoin
Citera
2016-10-10, 11:17
Medlem
Otroligt att ett sånt Scam omtalat företag som Onecoin ändå
röner ett så enormt intresse, se följande statistik, där både
Bitcoin och Ethereum har starkt sjunkande besökssiffror medan Onelife
ökar starkt.

https://www.similarweb.com/website/onelife.eu?competitors=bitcoin.org

https://www.similarweb.com/website/onelife.eu?competitors=ethereum.org
Citera
2016-10-10, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loser71
Otroligt att ett sånt Scam omtalat företag som Onecoin ändå
röner ett så enormt intresse, se följande statistik, där både
Bitcoin och Ethereum har starkt sjunkande besökssiffror medan Onelife
ökar starkt.

https://www.similarweb.com/website/onelife.eu?competitors=bitcoin.org

https://www.similarweb.com/website/onelife.eu?competitors=ethereum.org

Så du kan uppenbarligen inte läsa inläggen ordentligt?

Skall du blanda in Ethereum eller Bitcoin så får du lägga till en sisådär 100 sidor till...
Detta eftersom handeln av dessa sker på multipla ANDRA sidor än den du anger.

Vilket gör att både Bitcoin & Ethereums siffor som du försöker jämföra med är helt åt helvette missvisande.

Något mer påstående du skall komma med som är lika värdelöst?
Citera
2016-10-10, 12:17
Medlem
Citat:
Så du kan uppenbarligen inte läsa inläggen ordentligt?

Skall du blanda in Ethereum eller Bitcoin så får du lägga till en sisådär 100 sidor till...
Detta eftersom handeln av dessa sker på multipla ANDRA sidor än den du anger.

Vilket gör att både Bitcoin & Ethereums siffor som du försöker jämföra med är helt åt helvette missvisande.

Något mer påstående du skall komma med som är lika värdelöst?
Inte alls "Pellets", detta ger en helt klar bild av hur Onelife har tagits emot av
nuvarande användare av Onecoin, och det är intressant att se
att Dr Ruja version att Onecoin som kryptovaluta kommer med
all sannolikhet bli den största kryptovalutan besannas. De andra kryptovalutorna får stryka på foten pga Onecoins enorma framfart. Spelar nog ingen roll hur mycket ni än försöker bevisa motsatsen. Nu hålls det möten och utbildningar lite här och där om hur affärsidkare kan börja ta emot Onecoin som betalmedel. När det börja spridas bland företagarna så kommer det att gå enormt fort innan vi har 1 miljon butiker som accepterar Onecoin. Bollen är i rullning och fort går det, mycket imponerande.

Ska bli enormt spännande följa detta.
Det tog avsevärt längre tid för Bitcoin att bli känd, och det är väl inte förs nu som vanligt folk börjar förstå vad Bitcoin är. Så Dr Ruja val att marknadsföra Onecoin via MLM var ett smart drag.
Citera
2016-10-10, 12:30
Medlem
Treo2s avatar
Citat:
Inte alls "Pellets", detta ger en helt klar bild av hur Onelife har tagits emot av
all sannolikhet bli den största kryptovalutan besannas. De andra kryptovalutorna får stryka på foten pga Onecoins enorma framfart. Spelar nog ingen roll hur mycket ni än försöker bevisa motsatsen. Nu hålls det möten och utbildningar lite här och där om hur affärsidkare kan börja ta emot Onecoin som betalmedel. När det börja spridas bland företagarna så kommer det att gå enormt fort innan vi har 1 miljon butiker som accepterar Onecoin. Bollen är i rullning och fort går det, mycket imponerande.

Det tog avsevärt längre tid för Bitcoin att bli känd, och det är väl inte förs nu som vanligt folk börjar förstå vad Bitcoin är. Så Dr Ruja val att marknadsföra Onecoin via MLM var ett smart drag.

Jag återkommer till mitt, i detta sammanhang, favorituttryck. JÖSSES
Citera
2016-10-10, 12:38
Medlem
Onecoin förespråkare är samvetslösa och/eller mentalt efterblivna!
Så, nu vet ni det.
Citera
2016-10-10, 13:19
Medlem
Citat:

Men du är ju totalt imbecill....

Du har ingenstans kunnat visa att det är en "framgång" - I själva verket har INGEN kunnat visa att Onecoin är en framgång.

För att försöka förklara det enkelt i 2 meningar så till och med en IQ befriad idiot som du kanske kan förstå.

Vilken kryptovaluta som helst - kommer ut för handel direkt när den är klar och man kan börja "mina" den valutan. Onecoin har "funnits" i 2 år , finns inte för handel för vem som helst , och det är ENORMA problem med att sälja sina Onecoins.

Så - vart någonstans är Onecoin en framgång? Att säga att "det tog tid för Bitcoin" är en lögn eftersom det direkt efter Bitcoin skapats gick att skicka Bitcoins mellan användare som man själv ville.

Hur i helvette kan du ens i din fantasi tro att en handlare vill acceptera Onecoin?
Om handlaren vill ta emot Bitcoin kostar det honom #NULL kronor
Om handlaren vill ta emot Onecoin kostar det honom mellean 11k och uppåt.

Och OM handlaren skall ta emot Onecoin - hur i helvette skall handlaren få sina Onecoin inväxlade mot riktiga pengar? OBS! Du får inte svara "Vet inte" du får heller inte svara "Kommer sen".
Om du tänker svara något av detta så erkänner du direkt att Onecoin är och förblir en bluff.
Se till att besvara detta ordentligt , och om du inte vet så får du fråga din Upline så du kan komma med ett adekvat svar.
Citera
2016-10-10, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beskadroppar
Onecoin förespråkare är samvetslösa och/eller mentalt efterblivna!
Så, nu vet ni det.

Nej , dom är Samvetslösa , mentalt efterblivna klappmongon.

Uppenbarligen betyder loser71 -> Förlorat Förståndet71

Nästan så man saknar Kraschande Riddaren , Ingen Kompis m.fl.
Citera
2016-10-10, 17:16
Medlem
Citat:
Men du är ju totalt imbecill....

Du har ingenstans kunnat visa att det är en "framgång" - I själva verket har INGEN kunnat visa att Onecoin är en framgång.
-- Så 2 500 000 konton på 2 år är inte en framgång i dina ögon?
-- Deras fonddation som har hjälp tusentals barn runt i världen, är det inte framgång....?
--Tusentals nya butiker som kommer acceptera Onecoin som betalmedel.
Onecoins de sedan kan växla in i Oneforex och betala sina räkningar med. Detta är ingen framgång heller......?

Nä "Pellets" sluta och cykla nu ut i det blå, var lite mer realistisk.

Citat:
Vilken kryptovaluta som helst - kommer ut för handel direkt när den är klar och man kan börja "mina" den valutan. Onecoin har "funnits" i 2 år , finns inte för handel för vem som helst , och det är ENORMA problem med att sälja sina Onecoins.
Ett problem som kommer förmodligen kommer att vara som bortblåst när OneForex öppnar.

Citat:
Hur i helvette kan du ens i din fantasi tro att en handlare vill acceptera Onecoin?
Om handlaren vill ta emot Bitcoin kostar det honom #NULL kronor
Om handlaren vill ta emot Onecoin kostar det honom mellean 11k och uppåt.
Som medlem köper du de licenser en handlare behöver och har sen procent på försäljningen, så har jag tolkat det....reserverar mig för om jag har fel......
För €5000 så kan du erbjuda 7 butiker Onecoins betallösning, för €1000 kan du erbjuda en handlare Onecoins betallösning.

Inga avgifter första året.
Du som har sålt in detta kan dock endast Tjäna €70 000 per vecka....lite lite när du har fått snurr på detta kan jag tycka....men men....

¤ Merchants application will have 2 packages, 5000 € and 1000 €
¤ No transaction fee charge for merchant transactions (first year)
¤ By bringing merchants a user can max up to 70 000 € per week in bonuses

Citat:
Och OM handlaren skall ta emot Onecoin - hur i helvette skall handlaren få sina Onecoin inväxlade mot riktiga pengar? OBS! Du får inte svara "Vet inte" du får heller inte svara "Kommer sen".
Om du tänker svara något av detta så erkänner du direkt att Onecoin är och förblir en bluff.
Se till att besvara detta ordentligt , och om du inte vet så får du fråga din Upline så du kan komma med ett adekvat svar.

"Pellets" OneForex är mitt svar, och det finns inget annat svar heller.
Citera
2016-10-10, 17:24
Medlem
Citat:
-- Så 2 500 000 konton på 2 år är inte en framgång i dina ögon?
-- Deras fonddation som har hjälp tusentals barn runt i världen, är det inte framgång....?
--Tusentals nya butiker som kommer acceptera Onecoin som betalmedel.
Onecoins de sedan kan växla in i Oneforex och betala sina räkningar med. Detta är ingen framgång heller......?

Nä "Pellets" sluta och cykla nu ut i det blå, var lite mer realistisk.

Ett problem som kommer förmodligen kommer att vara som bortblåst när OneForex öppnar.

Som medlem köper du de licenser en handlare behöver och har sen procent på försäljningen, så har jag tolkat det....reserverar mig för om jag har fel......
För €5000 så kan du erbjuda 7 butiker Onecoins betallösning, för €1000 kan du erbjuda en handlare Onecoins betallösning.

Inga avgifter första året.
Du som har sålt in detta kan dock endast Tjäna €70 000 per vecka....lite lite när du har fått snurr på detta kan jag tycka....men men....

¤ Merchants application will have 2 packages, 5000 € and 1000 €
¤ No transaction fee charge for merchant transactions (first year)
¤ By bringing merchants a user can max up to 70 000 € per week in bonuses

"Pellets" OneForex är mitt svar, och det finns inget annat svar heller.

Kan du länka till någon källa som bekräftar att dom hjälpt tusentals barn över hela världen?

När öppnar Oneforex då? Innan det har öppnat, hur ska affärerna som ska använda Onecoin kunna växla in dom?

Om du ska tjäna €70 000 (ca 675000kr) per vecka i bonusar? Vad baseras den bonusen på?
Hur kan du tycka att €70 000 per vecka "är lite lite"?

Är du på riktigt så jävla dum så du inte inser det orimliga i allt?

Varför skulle en affär eller butik vilja använda sig av Onecoin som betalmedel istället för vanliga kontanter eller kortköp?
Senast redigerad av Eddiemurfy 2016-10-10 kl. 17:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in