Citat:
Ursprungligen postat av
Pellets
Men du är ju totalt imbecill....
Du har ingenstans kunnat visa att det är en "framgång" - I själva verket har INGEN kunnat visa att Onecoin är en framgång.
-- Så 2 500 000 konton på 2 år är inte en framgång i dina ögon?
-- Deras fonddation som har hjälp tusentals barn runt i världen, är det inte framgång....?
--Tusentals nya butiker som kommer acceptera Onecoin som betalmedel.
Onecoins de sedan kan växla in i Oneforex och betala sina räkningar med. Detta är ingen framgång heller......?
Nä "Pellets" sluta och cykla nu ut i det blå, var lite mer realistisk.
Citat:
Vilken kryptovaluta som helst - kommer ut för handel direkt när den är klar och man kan börja "mina" den valutan. Onecoin har "funnits" i 2 år , finns inte för handel för vem som helst , och det är ENORMA problem med att sälja sina Onecoins.
Ett problem som kommer förmodligen kommer att vara som bortblåst när OneForex öppnar.
Citat:
Hur i helvette kan du ens i din fantasi tro att en handlare vill acceptera Onecoin?
Om handlaren vill ta emot Bitcoin kostar det honom #NULL kronor
Om handlaren vill ta emot Onecoin kostar det honom mellean 11k och uppåt.
Som medlem köper du de licenser en handlare behöver och har sen procent på försäljningen, så har jag tolkat det....reserverar mig för om jag har fel......
För €5000 så kan du erbjuda 7 butiker Onecoins betallösning, för €1000 kan du erbjuda en handlare Onecoins betallösning.
Inga avgifter första året.
Du som har sålt in detta kan dock endast Tjäna €70 000 per vecka....lite lite när du har fått snurr på detta kan jag tycka....men men....
¤ Merchants application will have 2 packages, 5000 € and 1000 €
¤ No transaction fee charge for merchant transactions (first year)
¤ By bringing merchants a user can max up to 70 000 € per week in bonuses
Citat:
Och OM handlaren skall ta emot Onecoin - hur i helvette skall handlaren få sina Onecoin inväxlade mot riktiga pengar? OBS! Du får inte svara "Vet inte" du får heller inte svara "Kommer sen".
Om du tänker svara något av detta så erkänner du direkt att Onecoin är och förblir en bluff.
Se till att besvara detta ordentligt , och om du inte vet så får du fråga din Upline så du kan komma med ett adekvat svar.
"Pellets" OneForex är mitt svar, och det finns inget annat svar heller.