Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Ta och ge dig, är du så naiv så du tror på att ett av världens snabbast växande företag inte skulle attrahera näringsidkare världen över att göra ett klipp och trygga sin framtid?
Men du tillhör väl de bittra skaran av människor som inte kan se utanför sina gränser utan känner sig trygg i sitt ekorrhjul. Jobba 5 dar i veckan och semester i juli.
Tro mig jag har varit där med, men tack och lov tog jag mig ur det. Lever idag ett fritt liv där nya dörrar öppnas varje dag.

1) Och för att kommentera ditt inlägg...
Jag kan ge Udo Carsten Deppisch 1 krona för sina 1000 Onecoins.
Under förutsättning att han visar mig hur jag skapar min virtuella plånbok
UTAN ATT BLI "MEDLEM" I ONECOIN!
Det vill säga , precis som en kryptovaluta skall fungera!
Ajdå.. Kan inte Onecoin det?
Testa att läs följande artikel -
och säg om Onecoin uppfyller det som beskrivs i artikeln...
http://www.idg.se/2.1085/1.504896/sa...-kryptovalutan
2)
Du ljög om Mille Luci - helt fel namn på butiken.
3)
Du ljög om att jag letat upp den vilket jag aldrig gjort , utan jag hade endast letat upp telefonumret och det var inte registrerat mer än att det tillhörde en mobilleverantör i Italien
4)
DU kan heller inte bestämma dig om det skall vara "korvgubben i hörnet" eller "Porsche" som skall ta emot Onecoins...
5) Örbyhus tar inte emot Onecoin
Ann-Cathrin Larsson tar emot Onecoin från sin Up/Down line eftersom hon är medlem -
Största frågan är nog vilken växelkurs skall hon använda sig av?
6,9 som Onecoinx
eller
1,0 Som Onecoin själva?
Eller varför inte 6,4 som det var med Paddan?
Svara nu hur Onecoin kan ha olika växelkurser "När det skall vara ett av världens snabbast växande företag"
Om du nu tittar på de 5 punkterna - och funderar på ditt trollande , så borde till och med ett klappmongo som du inse att det är rätt kört för dig att göra dig betrodd ens hos en 5 åring....