Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Vad är skillnaden, Di gör en artikel om Mike Hearn blogginlägg. Vilken hönshjärna som helst förstod vad jag syftade på........
"
Bra liknelse på det hela är och jämföra SAAB OCH VOLVO. Framhjulsdrift förnekades länge av gamla VOLVO ägare, men vad hände......?
Jo, de flesta om inte alla VOLVO bilar är framhjulsdrivna idag. Vad vill jag säga med det, jo INGEN VOLVO ägare ville erkänna att det fanns fler fördelar med framhjulsdrift, liksom att det inte finns Bitcoinare IDAG som skulle säga att Onecoin är bättre, men
SSSNNNNAAAARRRRRTTTTT.....

1) "Redan i början av året skrev Di Dagens industri i denna artikel: Bitcoin har ingen framtid"
Fel - DI skrev ingenting om detta , det var en artikel om ett blogginlägg.
DI:s syn på Bitcoin framkommer inte i artikeln
Så du länkade till en helt irrelevant artikel , dessutom försökte du påskina att DI har skrivit en artikel om att Bitcoin inte har någon framtid. En sådan artikel finns inte.
2) Hur mycket röker du på om dagarna egentligen?
Du skrev - "varför skriver så många Bitcoin aktivist på hög nivå ständigt om Onecoin?"
Jag begärde att du skulle komma med följande
"Peka ut en högt uppsatt individ inom Bitcoin som pratar BRA om Onecoin."
Att svara Volvo & SAAB och prata om fyrhjulsdrift är helt irrelevant , men det är som brukligt av ett klappmongo. Du kan ju svara på frågan istället.