2016-08-25, 19:44
  #4633
Medlem
*fel*
Citera
2016-08-25, 23:33
  #4634
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
Här kan ni kolla in "blockchain" i backoffice...
Är det ngn som fyser?

Tim guidar.
internetcrimefighterorg.
Onecoin CLAIMS to show Onecoin’s blockchain in their back office, but let’s analyze this. I will walk you through the proof that the blockchain showing in the back office is bogus, step-by-step! Take a look at this. SCREEN SHOT: http://3.bp.blogspot.com/-UEXH6vKWYFM/VOXrlomgGhI/AAAAAAAADJc/lllk95YQEDg/s1600/oc%2Bblockchain.jpg

Trådens hittills bästa inlägg, efter det här behövs inget mer. T.o.m. en väldigt tekniskt okunnig (men inte onecoinfrälst) borde kunna förstå resonemangen som bevisar att onecoin är 100% bluff.

Var är det citerat ifrån?
Citera
2016-08-25, 23:45
  #4635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Trådens hittills bästa inlägg, efter det här behövs inget mer. T.o.m. en väldigt tekniskt okunnig (men inte onecoinfrälst) borde kunna förstå resonemangen som bevisar att onecoin är 100% bluff.

Var är det citerat ifrån?

Sorry.missade länken.
Tycker också det är outstanding.
Eftersom Tim Tayshun är en driven Bitcoinare vet han exact hur en Blockchain ser ut.

Dr.Don
http://internetcrimefightersorg.com/onecoin-review/#comments
__________________
Senast redigerad av Cristall 2016-08-25 kl. 23:50.
Citera
2016-08-26, 08:07
  #4636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyssna Kompis
Fine då kör vi.

Det du skriver ovan betyder att du anser att jag är ett "MLM-indoktrinerat klappmongo". Underbygg denna slutsats konkret och sanningsenligt. Svepande slutsatser utan fakta bakom godtas ej. Klarar du inte detta så finns det ingen anledning att ta dig på allvar.



Tänk nu lite längre än näsan räcker. Att inte ta åt sig av någons åsikt om en själv står INTE i motsatsförhållande till att kommentera vederbörande.
(FB) Onecoin

Längst ner i det inlägget framkommer det klart och tydligt att du är medlem i Onecoin bluffen. Alka medlemar i det ruffen å båg företag är klappmongon
Citera
2016-08-26, 14:10
  #4637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Trådens hittills bästa inlägg, efter det här behövs inget mer. T.o.m. en väldigt tekniskt okunnig (men inte onecoinfrälst) borde kunna förstå resonemangen som bevisar att onecoin är 100% bluff.

Var är det citerat ifrån?

Så klart det behövs nåt mer HelgeBuk, en motpol.

Detta bevisar hur lätt ni Nejsägare sväljer allt som skrivs om Onecoin eller Onelife och kallar det för Bluff.....
Så klart skakar Bitcoin av rädsla och Dr Rujas uttande om att Onecoin ska bli en "Bitkiller" blir mer verklighet för varje dag som går.

Om Onecoin var en sådan skämt varför skriver så många Bitcoin aktivist på hög nivå ständigt om Onecoin?

Svaret är enkelt, ingen annan Kryptovaluta skrämmer Bitcoin så mycket som Onecoin gör.
Och när Bitcoin skakar går Onecoin framåt.

Redan i början av året skrev Di Dagens industri i denna artikel: Bitcoin har ingen framtid

http://www.di.se/artiklar/2016/1/16/ledande-utvecklare-bitcoin-har-ingen-framtid/
Citera
2016-08-26, 14:19
  #4638
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
Om Onecoin var en sådan skämt varför skriver så många Bitcoin aktivist på hög nivå ständigt om Onecoin?

Av omtanke, men min omtanke för dig har sakta men säkert urholkats totalt. Jag skiter i att (inte om) du förlorar en massa pengar på onecoin, det gör mig ingenting. Du förtjänar det t.o.m. Men kanske kan det avskräcka några personer när de får höra sanningen om det istället för bara sina "vänners" fina ord om hur bra det är.
Citera
2016-08-26, 14:26
  #4639
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Av omtanke, men min omtanke för dig har sakta men säkert urholkats totalt. Jag skiter i att (inte om) du förlorar en massa pengar på onecoin, det gör mig ingenting. Du förtjänar det t.o.m. Men kanske kan det avskräcka några personer när de får höra sanningen om det istället för bara sina "vänners" fina ord om hur bra det är.
Tack för den omtanken!
Synd att du inte vill att folk ska få en ordentlig utbildning på akademinivå om
framtidens betalsätt. Här köper man ingen gris i säcken. Dessutom får du tokens
du kan mina fram Onecoins för som finasierar dina studier. Inga studielån behövs.....
Citera
2016-08-26, 14:27
  #4640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
Så klart det behövs nåt mer HelgeBuk, en motpol.

Detta bevisar hur lätt ni Nejsägare sväljer allt som skrivs om Onecoin eller Onelife och kallar det för Bluff.....
Så klart skakar Bitcoin av rädsla och Dr Rujas uttande om att Onecoin ska bli en "Bitkiller" blir mer verklighet för varje dag som går.

Om Onecoin var en sådan skämt varför skriver så många Bitcoin aktivist på hög nivå ständigt om Onecoin?

Svaret är enkelt, ingen annan Kryptovaluta skrämmer Bitcoin så mycket som Onecoin gör.
Och när Bitcoin skakar går Onecoin framåt.

Redan i början av året skrev Di Dagens industri i denna artikel: Bitcoin har ingen framtid

http://www.di.se/artiklar/2016/1/16/ledande-utvecklare-bitcoin-har-ingen-framtid/

Du är fruktansvärt pinsam - och uppenbarligen inte läskunnig....

Dagens Industri har inte skrivit någon artikel om att "Bitcoin har ingen framtid"
Det var Mike Hearn som skrev ett blogginlägg där han anser att "Valutan har misslyckats"

https://medium.com/@octskyward/the-resolution-of-the-bitcoin-experiment-dabb30201f7#.m82o9ftxl

Om du nu mot all förmodan är läskunnig - så gå in på Mikes blog och läs VARFÖR han anser att Bitcoin har misslyckats...

"has become something even worse: a system completely controlled by just a handful of people." (Ruja , Juha - Onecoin systemet kontrolleras också av en handful personer....)

"så många Bitcoin aktivist på hög nivå" -> Peka ut en högt uppsatt individ inom Bitcoin som pratar BRA om Onecoin.
Citera
2016-08-26, 14:55
  #4641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Du är fruktansvärt pinsam - och uppenbarligen inte läskunnig....

Dagens Industri har inte skrivit någon artikel om att "Bitcoin har ingen framtid"
Det var Mike Hearn som skrev ett blogginlägg där han anser att "Valutan har misslyckats"
Vad är skillnaden, Di gör en artikel om Mike Hearn blogginlägg. Vilken hönshjärna som helst förstod vad jag syftade på........

"
Citat:
så många Bitcoin aktivist på hög nivå" -> Peka ut en högt uppsatt individ inom Bitcoin som pratar BRA om Onecoin.

Bra liknelse på det hela är och jämföra SAAB OCH VOLVO. Framhjulsdrift förnekades länge av gamla VOLVO ägare, men vad hände......?
Jo, de flesta om inte alla VOLVO bilar är framhjulsdrivna idag. Vad vill jag säga med det, jo INGEN VOLVO ägare ville erkänna att det fanns fler fördelar med framhjulsdrift, liksom att det inte finns Bitcoinare IDAG som skulle säga att Onecoin är bättre, men SSSNNNNAAAARRRRRTTTTT.....
Citera
2016-08-26, 15:04
  #4642
Medlem
Tack ARI WIDEL !

Ha Spypåsen till hands!!!


http://kusetukset.blogspot.nl/2016/08/onecoinonelife-one-world-foundation.html?m=1
__________________
Senast redigerad av Cristall 2016-08-26 kl. 15:10.
Citera
2016-08-26, 15:13
  #4643
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
Vad är skillnaden, Di gör en artikel om Mike Hearn blogginlägg. Vilken hönshjärna som helst förstod vad jag syftade på........

"

Bra liknelse på det hela är och jämföra SAAB OCH VOLVO. Framhjulsdrift förnekades länge av gamla VOLVO ägare, men vad hände......?
Jo, de flesta om inte alla VOLVO bilar är framhjulsdrivna idag. Vad vill jag säga med det, jo INGEN VOLVO ägare ville erkänna att det fanns fler fördelar med framhjulsdrift, liksom att det inte finns Bitcoinare IDAG som skulle säga att Onecoin är bättre, men SSSNNNNAAAARRRRRTTTTT.....

1) "Redan i början av året skrev Di Dagens industri i denna artikel: Bitcoin har ingen framtid"

Fel - DI skrev ingenting om detta , det var en artikel om ett blogginlägg.
DI:s syn på Bitcoin framkommer inte i artikeln
Så du länkade till en helt irrelevant artikel , dessutom försökte du påskina att DI har skrivit en artikel om att Bitcoin inte har någon framtid. En sådan artikel finns inte.

2) Hur mycket röker du på om dagarna egentligen?
Du skrev - "varför skriver så många Bitcoin aktivist på hög nivå ständigt om Onecoin?"
Jag begärde att du skulle komma med följande
"Peka ut en högt uppsatt individ inom Bitcoin som pratar BRA om Onecoin."

Att svara Volvo & SAAB och prata om fyrhjulsdrift är helt irrelevant , men det är som brukligt av ett klappmongo. Du kan ju svara på frågan istället.
Citera
2016-08-26, 15:30
  #4644
Medlem
Ytterligare en "bra" länk!!!!!

https://www.change.org/p/london-house-of-commons-arrest-ruja-ignatova-of-onelife-onecoin-along-with-her-co-mobsters?recruiter =7785844&utm_source=share_petition&utm_medium=face book&utm_campaign=share_facebook_responsive&utm_te rm=mob-md-no_src-no_msg&recuruit_context=fb_share_mention_variant&f b_ref=Default


Det finns ingen som kan slå Ruja.

Hon har vunnit första pris överlägset
som den största SCAMQUEEN någonsin.

Ruja, du blir aldrig VIT.Vad du än gör
__________________
Senast redigerad av Cristall 2016-08-26 kl. 15:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in