2016-08-23, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Vi kanske skall få till ytterligare ett Flashbackpris....

Årets Klappmongo (Den som inte har någon världsuppfattning och fortsätter att försöka legitimera bedrägerier trots att hen blivit motbevisad med fakta)

Lite tråkigt dock att behöva upprepa fakta om och om igen....
Är otroligt tacksam över de som ständigt ger kalla fakta åt "de troende", har följt med tråden i över ett år, läst alla inlägg, och höjdpunkten på min dag brukar vara när tråden har växt med 2 sidor (brukar vara 1 eller 2 inlägg som verkligen får mig på bra humör).
Har också hänt sig att jag har läst ett inlägg, tappat hakan och bara stirrat på rakt fram i en liten stund, följt av att jag läser inlägget igen och funderar för mig själv "är denna människa faktiskt så blåst...???????
Citera
2016-08-23, 01:41
Medlem
Den enda "mining" som sker är att Ruja skriver hur många onecoins du äger i sitt excelark.

Lustigt hur de skall få med dyra affärer samt Jontes korvkiosk utan att visa upp en fungerande lösning likt swish tex.

Priset på lösningen verkar ju också överstiga allt vad babsterminaler, företagsswish och mobila kortläsare kostar, krasst sett även om valutan hade ett värde (vilket den inte har) så vore ju befintliga lösningar bättre och sen kan man köpa Onecoins separat (varför man nu skulle vilja det).

Inte att förglömma att trots allt är det bara 3 miljoner(=konton) i hela världen som gått på skiten och skulle det fungera som det sa och alla bodde i Europa vore det max var 100:e kund

Men det är klart lirarna med videobutiken uppe i Norrland samt fiket i Italien ställer sig nog bakom, så då finns ju hela två ställen i Europa att handla på.

Hur var det nu skulle det inte gå att handla på Alibaba för onecoins för typ ett halvår sedan?
Citera
2016-08-23, 06:56
Medlem
Missa inte denna Show
Tis 23/8 8pm EST.
#Blocktalk. One Coin w/ Chris de Rose and Tim Tayshun

"Tomorrow "lights out for OneCoin "

https://steemit.com/blocktalk/@blocktalk/blocktalk-onecoin-w-chris-derose-and-tim-tayshun

@MlmNeutral

Tim T disqus
Hey Labine, I know you have NEVER once shown up to a single debate that I've invited YOU to. However, despite your very clear and well justified cowardice on the subject when unable to control, manipulate, monitor, ramble, stomp your feet, talk-over or otherwise censor your guests, I'll make one final attempt at reaching out. We won't NEED to do a show or hang-out ever again after this one!

https://steemit.com/blocktalk/...

Tomorrow night's show will put yet another nail in the Onecoin coffin. Both Onecoiners and megalomaniac Ruja's pompous and completely unfounded and baseless claims that your non-existant, vapour-ware pseudo-cryptocurrency, disgusting SCAM could ever rival the technology, cryptography, collaboration, scope, future, scalability, economics and dedication of ANY of the Top 10 cryptocurrencies, let alone bitcoin, will be very clearly communicated and backed by logic, common sense, and extremely clear evidence.

Tomorrow night is "lights out" for Onecon and the OneLie Network/ Scamcademy.

So, if you're interested in trying to save some desperate Onecoin face in lieu of this, and in hopes that possibly your participation tomorrow night can help you and your Team inch out and "pump" this dump-scam by keeping your Kool-Aid drunk cult-followers money in just a tiny bit longer, or until Dr. ScRudja packs up the Brink's and can make a clean get-away with it - than maybe we can give you the stage for a few pathetic moments.

So, if I can get the "okay" from the host, you wanna join us and have your ass handed to you in this no-holds barred blood-bath? I invite you to feel free to verbally scrap your damnedest in your most feeble attempts to pick up the shrapnel and burning flesh we leave behind in this explosive "Bitcoin: The Onecoin Killer" LIVE show tomorrow night on BlockTalk (@8PM EST)?

Arguably the two most well respected, researched and knowledgeable Fact Finders against dumbcoin (Chris DeRose and yours truly), will be continuing the cryptocurrency industry's campaign of TRUTH against Onecoin, it's co-conspirators and Dr. ScRudja's lies and obvious scam. We will be well armed and coming in with Battle Axes and Napalm to emphasize, examine, pick apart and obliterate every single bullshit lie, manipulation, falsehood, deception, distortion, disinformation, fiction, myth, slander, dishonesty, falsification, invention, fable, fib, hyperbole, defamation, inaccuracy, libel, trickery, dupery, ambiguity, delusion, duplicity, prevarication and hokum that has fallen out of your CONVICTED FRAUDSTER CEO's fat, torch red lips!

And as the walls continue to crumble, the money dries up, commissions cease and your back-office screen freezes, Ruja will be saying, "Wait! The "Split Odometer" is at 97%!! Wait! Onecoin's Price is going up again! This time to $12.00!! We just introduced "The Quantum Package!!! for $850,000 you get 14 splits, one double, automatic mining, and a 'time-and-a-half-payout' on the interest rate in CoinSafe if you just put your coins in for 5 years!! Wait! This package gives you just over 1 billion of the cpins I just created on my laptop!!!!!"
Senast redigerad av Gromgutten 2016-08-23 kl. 07:52. Anledning: Dubbelpost
Citera
2016-08-23, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
För att förhindra att Pellets gå i taket så överlåter jag frågan till honom.....

Citat:
Som så många gånger förr har man alltid svaren inom sig.......! Så helt rätt analys av dig:
"de är genuint omtänksamma om mig och vill inte blåsa mig på coins som kommer bli värda flera miljoner!!

Svamla är du duktig på... Att komma med konkreta svar är du helt värdelös på...

Men vi kör igen - precis samma sak jag med flera gjorde med riddaren som totalkraschade....

1) (FB) Onecoin

Du kom med en lögn om butiken "Mille Luci" och att ""Onecoin har ett värde och kan användas i butiker"

Det visade sig vara en bluff - där foton blandats ihop , och att butikens riktiga namn var "Porto Corallo" och dessutom fungerar det inte med att föra över Onecoin till butiken utan endast medlem till medlem (Så länge det är i samma "Up/Downline").
Sedan försökte du med en lögn att jag hittat butiken , vilket jag aldrig gjort.

2) Se till att besvara frågan istället för att lägga över den på någon annan. Jag kan skillnaden mellan pengar och kryptovaluta , ja jag skulle kunna besvara frågan - men nu är det du som skall göra det.

3) Förklara hur Onecoin kan ha olika växelkurser vad gäller Onecoins?
Exempel: Paddan som kostade ett ANTAL tusen för mycket i förhållande till officiella kursen....
Andra exemplet är nu Onecloud Challenge där dom har en växelkurs satt 1 Onecoin är värd 1 Euro.

Hur kan då Onecoin ha en växelkurs satt till EUR 6.94350000 (http://www.xcoinx.com/all?currency=EUR) , men när dom säljer saker så är kursen något annat? I tävlingen är ju kursen 1-1

4) Förklara också vem som "minat" fram de 100.000 Onecoins som en vinnare kan få?

Bonusfråga 1) Angående fråga 2 - om du kan (Eller om du lyckas hitta....) kriterierna som finns för att få kallas en kryptovaluta - anser du att Onecoin uppfyller kraven på dessa?

Bonusfråga 2) Angående fråga 4 - "Hur kan 100.000 Onecoins finnas "dolda" och inte Auditen har lyckats hittat dom?
Citera
2016-08-23, 09:21
Medlem
Vi tar några basic ?
@MlmNeutral
Vad är ditt intresse i OC?

Vad har du satsat?
Veckobonus?

Vilken OCgrupp/fbgrupp hämtar
du info?
Man kan ju fråga sig om alla Coinister är lika naiva och enkelspåriga?

Du/Ni har verkligen lyckats med att lägga ett " Löjets Skimmer " över One Coin/ One Life....

Labine lär ju inte dyka upp till Blocktalk.Kan du hoppa in ?
https://steemit.com/blocktalk/@blocktalk/blocktalk-onecoin-w-chris-derose-and-tim-tayshun
Citera
2016-08-23, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
Vi tar några basic ?
@MlmNeutral
Vad är ditt intresse i OC?

Vad har du satsat?
Veckobonus?

Vilken OCgrupp/fbgrupp hämtar
du info?
Man kan ju fråga sig om alla Coinister är lika naiva och enkelspåriga?

Du/Ni har verkligen lyckats med att lägga ett " Löjets Skimmer " över One Coin/ One Life....

Labine lär ju inte dyka upp till Blocktalk.Kan du hoppa in ?

Om jag har satsat i OC eller inte är helt ointressant då
mitt mål är att vara en motpol här på FB. Ge alla Nej sägare (Klappmongos) en anledning att tänka i andra banor och inse att Onecoin är betydligt större och mäktigare än vad ni kan ta in just nu. Penningstarkt bolag där topparna sponsrar medel till bl a hackers tävlingen.

" Löjets Skimmer " tilldelar jag er andra.

Det är roligt att se att så många redan vill börja och ta betalt i Onecoin. Trots att det inte ännu är fult utbyggt. Senast i raden är en svensk butik i Örbyhus.

Se Udo Carsten Deppisch inlägg: "This is only the beginning. I would give 1.000 coins to see the face from the people who said "this will never work"
Believe and you will see. More informations ask me or my team."

Så ta chansen nu alla Nejsägare här i denna FB grupp och få 1000 coins, åk till Örbyhus och handla nåt.

https://www.facebook.com/Networkexperte?hc_ref=NEWSFEED
Citera
2016-08-23, 16:17
Medlem
Citat:
mitt mål är att vara en motpol här på FB. Ge alla Nej sägare (Klappmongos) en anledning att tänka i andra banor och inse att Onecoin är betydligt större och mäktigare än vad ni kan ta in just nu. Penningstarkt bolag där topparna sponsrar medel till bl a hackers tävlingen.

Det är roligt att se att så många redan vill börja och ta betalt i Onecoin. Trots att det inte ännu är fult utbyggt. Senast i raden är en svensk butik i Örbyhus.

Se Udo Carsten Deppisch inlägg: "This is only the beginning. I would give 1.000 coins to see the face from the people who said "this will never work"

Så ta chansen nu alla Nejsägare här i denna FB grupp och få 1000 coins, åk till Örbyhus och handla nåt.

Det är högst intressant om du köpt utbildning eller inte. Har du ett egenintresse av att lura med fler eller inte.

Hur som helst beter du dig som en nyttig idiot eller "investerare", inte en motpol. Det finns ett enkelt svar att ge på åtminstone en av Pellets frågor, men inte ens det gör du. Ett tydligt tecken på att du INTE är en motpol som ger perspektiv och andra tankebanor.

Hackertävlingen känns lite otydlig på vilka villkor som gäller och vad målet faktiskt är.

Angående betalningar, är det ens funktionellt öht? Såvitt jag förstår kan man inte ens skicka coins mellan användare fritt ännu, utan är begränsad till up-/downline. Så hur kan någon ta betalt i Onecoins? Ger man någon lösenordet till ett konto med x antal coins på? (Det kan vara att jag är inte helt uppdaterad, rätta mig gärna isf.)
Citera
2016-08-23, 16:18
Medlem
Citat:

Kan du länka till vilken butik det gäller? Kontaktuppgifter till butiken? Annars är det ju ingen vits att skriva det

Så jävla korkad som du är så borde du vara bror med en av dom andra efterblivna mupparna Flyingrider79. Ni två idioter är ju exakt lika jävla efterblivna. Blir överbevisade hela tiden och ändå försöker ni att övertyga folk här inne i tråden. Det absolut sämsta stället att försöka lura med andra hjärnslöa individer på. Folk som läst denna tråden hoppar ju aldrig på denna scam. Inse det någon jävla gång.
Citera
2016-08-23, 16:26
Medlem
Citat:

DU är inte en motpol..

Du är den som drar till dig skratt tack vare att du är så patetiskt löjlig...

Varför?

Jo , du inser inte att du ljuger konstant och tror att du kommer undan med det...

1) Du ljög om Mille Luci - helt fel namn på butiken.
2) Du ljög om att jag letat upp den vilket jag aldrig gjort , utan jag hade endast letat upp telefonumret och det var inte registrerat mer än att det tillhörde en mobilleverantör i Italien
3) DU kan heller inte bestämma dig om det skall vara "korvgubben i hörnet" eller "Porsche" som skall ta emot Onecoins...

Och för att kommentera ditt inlägg...
Jag kan ge Udo Carsten Deppisch 1 krona för sina 1000 Onecoins.
Under förutsättning att han visar mig hur jag skapar min virtuella plånbok
UTAN ATT BLI "MEDLEM" I ONECOIN!
Det vill säga , precis som en kryptovaluta skall fungera!

Ajdå.. Kan inte Onecoin det?

Testa att läs följande artikel - och säg om Onecoin uppfyller det som beskrivs i artikeln...

http://www.idg.se/2.1085/1.504896/sa-funkar-kryptovalutan

Observera att du kom med ytterligare en lögn i ditt inlägg..
"åk till Örbyhus och handla nåt."

Örbyhus tar inte emot Onecoin
Ann-Cathrin Larsson tar emot Onecoin från sin Up/Down line eftersom hon är medlem -
Största frågan är nog vilken växelkurs skall hon använda sig av?
6,9 som Onecoinx
eller
1,0 Som Onecoin själva?
Citera
2016-08-23, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eddiemurfy
Kan du länka till vilken butik det gäller? Kontaktuppgifter till butiken? Annars är det ju ingen vits att skriva det

Så jävla korkad som du är så borde du vara bror med en av dom andra efterblivna mupparna Flyingrider79. Ni två idioter är ju exakt lika jävla efterblivna. Blir överbevisade hela tiden och ändå försöker ni att övertyga folk här inne i tråden. Det absolut sämsta stället att försöka lura med andra hjärnslöa individer på. Folk som läst denna tråden hoppar ju aldrig på denna scam. Inse det någon jävla gång.

Tydligen kan du inte klicka på den länk jag angav som källa. Gå dit och öppna upp bilderna får du den information du efterfrågar.
Vill absolut inte försöka lura in någon i detta koncept, försöker bara ge en annan bild av det hela.

Titta ordentligt denna gång innan du slänger ut dig ogenomtänkta glåpord.
Citera
2016-08-23, 16:34
Medlem
Citat:
Tydligen kan du inte klicka på den länk jag angav som källa. Gå dit och öppna upp bilderna får du den information du efterfrågar.
Vill absolut inte försöka lura in någon i detta koncept, försöker bara ge en annan bild av det hela.

Och för att kommentera ditt inlägg...
Jag kan ge Udo Carsten Deppisch 1 krona för sina 1000 Onecoins.
Under förutsättning att han visar mig hur jag skapar min virtuella plånbok
UTAN ATT BLI "MEDLEM" I ONECOIN!
Det vill säga , precis som en kryptovaluta skall fungera!

Ajdå.. Kan inte Onecoin det?

Testa att läs följande artikel - och säg om Onecoin uppfyller det som beskrivs i artikeln...

http://www.idg.se/2.1085/1.504896/sa...-kryptovalutan
Citera
2016-08-23, 17:39
Medlem
Citat:

DU SOM ÄR SÅ DUKTIG PÅ ONECOIN KAN VÄL FÖRKLARA HUR ETT KÖP MED ONECOIN GÅR TILL RENT TEKNISKT/PRAKTISKT?

OM INTE tycker jag du kan lägga ner att allt snack om att man kan handla med OneCoin. Snart är inte nu...

Den bild du ger är att du är helt tappad bakom en vagn, men ändå försöker sälja in konceptet om att OneCoin skulle vara 100% ok.

Det blinkar så många varningslampor, dels på upplägget, dels på personerna i toppen, dels på idén, att allt annat än flopp på ett eller annat sätt är ett mirakel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in