2016-08-23, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
Eftersom jag är Neutral så tycker jag ingenting utan bara delar med mig av det jag själv kommer över.

Den" fakta "du kommer med är enbart bullshit.

Det räcker att vi har Ken Labine
Citera
2016-08-23, 18:20
Medlem
Citat:
Tydligen kan du inte klicka på den länk jag angav som källa. Gå dit och öppna upp bilderna får du den information du efterfrågar.
Vill absolut inte försöka lura in någon i detta koncept, försöker bara ge en annan bild av det hela.

Titta ordentligt denna gång innan du slänger ut dig ogenomtänkta glåpord.
https://www.facebook.com/Networkexperte?hc_ref=NEWSFEED

Var i den länken står det om Örbyhus? Mina glåpord är INTE ogenomtänkta. Tvärtom.
Citera
2016-08-23, 19:26
Medlem
Treo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddiemurfy
Var i den länken står det om Örbyhus? Mina glåpord är INTE ogenomtänkta. Tvärtom.

Detta hittade jag, fanns bland bilderna i galleriet. Det är en "Jättebutik" och alla Onecoin vänner kommer vallfärda hit för att konsumera sina värdelösa Onecoins. Grattis till #Mlmneutral

https://www.facebook.com/Vendel-Design-Galleri-788247597889640/

Det går att söka vidare men troligtvis är det en stackare som gör vad som helst för att få tillbaka sin investering.
Citera
2016-08-23, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo2
Detta hittade jag, fanns bland bilderna i galleriet. Det är en "Jättebutik" och alla Onecoin vänner kommer vallfärda hit för att konsumera sina värdelösa Onecoins. Grattis till #Mlmneutral

https://www.facebook.com/Vendel-Design-Galleri-788247597889640/

Det går att söka vidare men troligtvis är det en stackare som gör vad som helst för att få tillbaka sin investering.

Tack Treo2, förstod väl att det borde finnas nån läs och skrivkunnig i denna församling.

Vendels är ett bevis på att det finns driftiga företagare som ser sin chans att kunna tjäna fina pengar på sin tillverkning. Glöm inte bort pizza ägaren som sålde sin pizza för 10 000 Bitcoin. Dvs inbringar ett värde idag för $5 850 000-

Låt säja att Vendels säljer en kruka för 50 Onecoins, ca 700 kr. Inom 2-3 år har den krukan ett värde av ca 7 000 kr.

Så klart att näringsidkare ser sin chans att införskaffa sig Onecoins nu medans den är relativt låg.
För att sen dra nytta av Onecoinens värdestegring.
Utan tvekan kommer Onecoin att kunna toppa Bitcoins Topp värde på $1200.
Citera
2016-08-23, 19:50
Medlem
Treo2s avatar
Citat:
Tack Treo2, förstod väl att det borde finnas nån läs och skrivkunnig i denna församling.

Vendels är ett bevis på att det finns driftiga företagare som ser sin chans att kunna tjäna fina pengar på sin tillverkning. Glöm inte bort pizza ägaren som sålde sin pizza för 10 000 Bitcoin. Dvs inbringar ett värde idag för $5 850 000-

Låt säja att Vendels säljer en kruka för 50 Onecoins, ca 700 kr. Inom 2-3 år har den krukan ett värde av ca 7 000 kr.

Så klart att näringsidkare ser sin chans att införskaffa sig Onecoins nu medans den är relativt låg.

Ledsen att göra dig besviken #MlmNeutral. Men detta var ett ironiskt inlägg.
Du kommer snart att bli besviken på dina inlägg. Var så säker.
Citera
2016-08-23, 19:51
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Utan tvekan. Självklart.
Citera
2016-08-23, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo2
Ledsen att göra dig besviken #MlmNeutral. Men detta var ett ironiskt inlägg.
Du kommer snart att bli besviken på dina inlägg. Var så säker.
Ta och ge dig, är du så naiv så du tror på att ett av världens snabbast växande företag inte skulle attrahera näringsidkare världen över att göra ett klipp och trygga sin framtid?

Men du tillhör väl de bittra skaran av människor som inte kan se utanför sina gränser utan känner sig trygg i sitt ekorrhjul. Jobba 5 dar i veckan och semester i juli.

Tro mig jag har varit där med, men tack och lov tog jag mig ur det. Lever idag ett fritt liv där nya dörrar öppnas varje dag.
Citera
2016-08-23, 20:46
Moderator
Gromguttens avatar
Och innan ni børjar skicka en massa RPs før att skribenter tramsar, man får trolla på forumet så länge man håller sig till ämnet. Det är upp till var och en att nappa på betet eller gå vidare.

/Mod
Citera
2016-08-23, 20:48
Medlem
Citat:
Ta och ge dig, är du så naiv så du tror på att ett av världens snabbast växande företag inte skulle attrahera näringsidkare världen över att göra ett klipp och trygga sin framtid?

Men du tillhör väl de bittra skaran av människor som inte kan se utanför sina gränser utan känner sig trygg i sitt ekorrhjul. Jobba 5 dar i veckan och semester i juli.

Tro mig jag har varit där med, men tack och lov tog jag mig ur det. Lever idag ett fritt liv där nya dörrar öppnas varje dag.

1) Och för att kommentera ditt inlägg...
Jag kan ge Udo Carsten Deppisch 1 krona för sina 1000 Onecoins.
Under förutsättning att han visar mig hur jag skapar min virtuella plånbok
UTAN ATT BLI "MEDLEM" I ONECOIN!
Det vill säga , precis som en kryptovaluta skall fungera!

Ajdå.. Kan inte Onecoin det?

Testa att läs följande artikel - och säg om Onecoin uppfyller det som beskrivs i artikeln...

http://www.idg.se/2.1085/1.504896/sa...-kryptovalutan

2) Du ljög om Mille Luci - helt fel namn på butiken.

3) Du ljög om att jag letat upp den vilket jag aldrig gjort , utan jag hade endast letat upp telefonumret och det var inte registrerat mer än att det tillhörde en mobilleverantör i Italien

4) DU kan heller inte bestämma dig om det skall vara "korvgubben i hörnet" eller "Porsche" som skall ta emot Onecoins...

5) Örbyhus tar inte emot Onecoin
Ann-Cathrin Larsson tar emot Onecoin från sin Up/Down line eftersom hon är medlem -
Största frågan är nog vilken växelkurs skall hon använda sig av?
6,9 som Onecoinx
eller
1,0 Som Onecoin själva?
Eller varför inte 6,4 som det var med Paddan?
Svara nu hur Onecoin kan ha olika växelkurser "När det skall vara ett av världens snabbast växande företag"

Om du nu tittar på de 5 punkterna - och funderar på ditt trollande , så borde till och med ett klappmongo som du inse att det är rätt kört för dig att göra dig betrodd ens hos en 5 åring....
Citera
2016-08-23, 20:50
Medlem
Treo2s avatar
Citat:

Quod erat demonstrandum (Q.E.D.). Där föll du i fällan. Du kan lika bra tala om hur djupt du sitter i skiten.
Bitter? Jag kan se mina vänner i ögonen och behöver inte heller känna oro för framtiden.
Citera
2016-08-23, 21:00
Medlem
Citat:

Förklara hur krukan som Vendels har sålt för 50 Onecoins kan öka i värdet? Så allt man köper med Onecoins ökar i värde? Om jag köper en varmkorv för 1 Onecoin så stiger den i värde efter 2-3år?
Citera
2016-08-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Förklara hur krukan som Vendels har sålt för 50 Onecoins kan öka i värdet? Så allt man köper med Onecoins ökar i värde? Om jag köper en varmkorv för 1 Onecoin så stiger den i värde efter 2-3år?
Otroligt dum kommentar.....men kul att fler än Pellets och Cristal som vågar skriva på forunet nu....

Så här är det.....
Handlaren som sparar sina Onecoins gör en värdeökning på den försäljningen då Onecoinens värde stiger. Med lite is i magen kan han kvittera ut en Porshe efter 5-6 år,
Precis som pizzabagaren gjorde, som förresten inte längre är pizzabagare.

Den som köpte krukan kanske inte heller gör någon större vinst,
och den som köpte korven får endast skit tillbaka......
Senast redigerad av MlmNeutral 2016-08-23 kl. 21:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in