Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-08-11, 17:43
Medlem
Någon som kan hjälpa mig? Har beställt oxy ett tag från ex...apo. Senaste ordern kom i blister men de var en spricka över varenda tablett. Dessutom känns det jävligt konstigt när jag tar dem, inte alls som det brukar. Får hjärtklappning och yrsel, illamående av halva normala dosen. Någon som har nån input på detta? Är det fel på dem eller har det hänt något med mig och min tolerans?

De ser likadana ut som alltid, ser ingen som helst skillnad men börjar fan undra...
Citera
2016-08-11, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teflonminne
Någon som kan hjälpa mig? Har beställt oxy ett tag från ex...apo. Senaste ordern kom i blister men de var en spricka över varenda tablett. Dessutom känns det jävligt konstigt när jag tar dem, inte alls som det brukar. Får hjärtklappning och yrsel, illamående av halva normala dosen. Någon som har nån input på detta? Är det fel på dem eller har det hänt något med mig och min tolerans?

De ser likadana ut som alltid, ser ingen som helst skillnad men börjar fan undra...

Det har förekommit falska op 80 tabletter med någon typ av fentanyl i. Att tabletterna kommer i blister är inte nån garanti, tyvärr. Huruvida det är fentanyl i denna shops oxy vet jag inte.
Citera
2016-08-11, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Det har förekommit falska op 80 tabletter med någon typ av fentanyl i. Att tabletterna kommer i blister är inte nån garanti, tyvärr. Huruvida det är fentanyl i denna shops oxy vet jag inte.

Finns det nåt sätt att se skillnad? De ser lika ut, beter sig lika när jag krossar dem.

Någon annan som vet om just denna shop? Allt har varit toppen förut...
Citera
2016-08-11, 18:04
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:

Fan va tråkigt att falska oc 80 börjar dyka upp. Tur att alla mina som jag har brukat kommit direkt från apotek så man inte har varit utsatt för dessa falska. Tragiskt att folk ska hålla på trycka falska tabs i blister med.
Citera
2016-08-11, 18:18
Medlem
Citat:
Finns det nåt sätt att se skillnad? De ser lika ut, beter sig lika när jag krossar dem.

Fick tag på ett gäng oc 80 som var gröna som vanligt på utsidan, men dem var även helt gröna på insidan. Det var sjukt bra drag i dem men det stämde uppenbarligen inte med nedanstående beskrivning.
Dem du har ska vara filmdragerade med grönt på utsidan, ett lager grönt som sagt, och vita inuti.
Citera
2016-08-11, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Fan va tråkigt att falska oc 80 börjar dyka upp. Tur att alla mina som jag har brukat kommit direkt från apotek så man inte har varit utsatt för dessa falska. Tragiskt att folk ska hålla på trycka falska tabs i blister med.

Menade självklart oc 80..
Det finns en shop som har diskuterats och förlöjligats på drogshop-forumet. Dessa stjärnor marknadsför ioförsig sina tabletter som endast oc 80 och kostar typ 150 kr styck, men det är uppenbart att dem syftar på att det är oxy fast det inte ens är det. Inte en aning vad dem innehåller dock.

Finns även en försäljare på fs som har erkänt och beklagat att denne har sålt falska oc 80, och dem här vet jag att det var fentanyl i.
Citera
2016-08-11, 18:34
Medlem
Stämmer. De är gröna på utsidan och vita inuti. Grejen är ju att jag aldrig haft problem med denna shop förut. Därför jag blir konfunderad och undrar om nån annan fått liknande leverans och känner igen sig. Det är mycket möjligt att det är min kropp som reagerar annorlunda, har hänt med Spasmofen förut...

Citat:
Fick tag på ett gäng oc 80 som var gröna som vanligt på utsidan, men dem var även helt gröna på insidan. Det var sjukt bra drag i dem men det stämde uppenbarligen inte med nedanstående beskrivning.
Dem du har ska vara filmdragerade med grönt på utsidan, ett lager grönt som sagt, och vita inuti.
Citera
2016-08-11, 18:35
Medlem
caecos avatar
Citat:

Som någon påpekade, bryt itu tabletten och kolla så att de är vita inuti. Detta är ingen garanti för att det är äkta. Men är de gröna inuti så är det en garanti för att det inte är äkta oxy.

Edit: Såg att jag skrev inlägget precis efter. Låter som att det är äkta då. Testa ta det en annan dag så ser du om ruset ter sig lika ovanligt.
Citera
2016-08-11, 21:42
Medlem
Alla har väl sina livslögner att dras med. Tycker också att jag blir väldigt trött på Oxyn och upplever inget direkt rus. Nu går jag på dem dagligen trots alla förutsättningar. Då jag varit fast på Tram i många år upplever jag så gott som inget på dem heller och hade väl hoppats lite mer på oxy. Men när man var ny på tram var det underbart. Hoppas man bara inbillar sig att det är olika tillsatser i tabsen. Man tycker ju allt kan smaka olika från dag till dag vad det gäller annat i tillvaron också.
Citera
2016-08-12, 14:21
Medlem
Går det att blanda tramadol och targiniq (oxy och naloxon) utan att det krockar?
Citera
2016-08-12, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffepress
Går det att blanda tramadol och targiniq (oxy och naloxon) utan att det krockar?

Ska inte vara någon fara, naloxonet får bara verkan om du injicerar, och då skulle det egentligen räcka med att du tar ditt oxy för att bli dålig.
Citera
2016-08-12, 17:34
Medlem
Citat:
Ska inte vara någon fara, naloxonet får bara verkan om du injicerar, och då skulle det egentligen räcka med att du tar ditt oxy för att bli dålig.

Tagit Targniq (40 mg oxy / 20mg naloxen) sammanlagt under dagen och tog en testdos tramadol på 100mg för en timme sen. Inga konstigheter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in