Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-03, 10:45
Medlem
joddla35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumpventilen
Någon annan som kan svara på detta?

Skulle tuggat sönder en halva i minnunen och njuuutit i 8h
Citera
2016-08-04, 02:58
Medlem
Drack lite alkohol förrut så jag blev lullig, snortade sedan 10 mg oxycontin vid kl 1 på natten, ska det vara någon fara att somna nu?
Citera
2016-08-04, 17:30
Medlem
-Zex-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor
Drack lite alkohol förrut så jag blev lullig, snortade sedan 10 mg oxycontin vid kl 1 på natten, ska det vara någon fara att somna nu?
Om du lever nu så är det ingen fara.. Men ser du inte dehär så hoppas jag att du ligger på sjukan.
Citera
2016-08-06, 16:03
Medlem
Farligt att blanda 4 mg ikto och 5mg oxynorm samt några holkar på det? Har ingen tolerans på varken benzo eller opiater men röker cannabis i princip varje dag.
Citera
2016-08-06, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andre82
Farligt att blanda 4 mg ikto och 5mg oxynorm samt några holkar på det? Har ingen tolerans på varken benzo eller opiater men röker cannabis i princip varje dag.

Rökte en fet precis och tog allt vid 19.00, får hoppas det blir en trevlig kväll 😊
Citera
2016-08-06, 20:33
Medlem
Citat:
Rökte en fet precis och tog allt vid 19.00, får hoppas det blir en trevlig kväll 😊
Är det en bra idé att blanda en grogg? Eller blir det lite too much?
Citera
2016-08-08, 12:51
Medlem
Citat:
Är det en bra idé att blanda en grogg? Eller blir det lite too much?

Blev ingen grogg men blev många holkar! Skulle ha tagit lite mer oxy för euforins skull men blev gött sänkt ändå. Har aldrig gillat opiater speciellt mycket då jag alltid blir sjukt illamående och jag ogillar att spy. Tips på hur jag motverkar illamåendet? Tar jag 20mg oxy ligger jag bara i soffan sjukt illamående och njuter inte alls.
Citera
2016-08-08, 21:32
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Blev ingen grogg men blev många holkar! Skulle ha tagit lite mer oxy för euforins skull men blev gött sänkt ändå. Har aldrig gillat opiater speciellt mycket då jag alltid blir sjukt illamående och jag ogillar att spy. Tips på hur jag motverkar illamåendet? Tar jag 20mg oxy ligger jag bara i soffan sjukt illamående och njuter inte alls.
Postafen. Receptfritt på apoteket.
Mvh
Citera
2016-08-11, 07:56
Medlem
Denna fråga har stötts och blötts mången gång men jag tar en ytterligare repris. Jag har alltid tuggat sönder mina Oxycontin med framtänderna då 'pulvret' blir lättare att svälja oftast enbart med saliven. Sedan kan man ju ta en Cola eller energidricka. Jag har enbart 80 mg Oxycontin tabletter att tillgå. Med tanke på det sjukt höga priset har jag inte velat experimentera och förstöra upplevelsen. Efter ha läst många inlägg här på fb märker jag att många faktiskt sväljer dem hela och låter magen sköta resten. Jag bör tillägga att jag är fast på Tramadol sedan flera år och i ärlighetens namn även oftast äter dessa när jag tar Oxy om än i mindre dos. Är villig att prova att svälja dem hela som de är tänkt bara jag vet att jag inte bränner en massa pengar på något som är dömt att misslyckas. Tycker dessutom att man blir mer trött av Oxy än Tram. Hade det inte varit för min höga tolerans hade jag varit helnöjd med Tram...men när effekten uteblir börjar man att prova andra vägar. Dock blir det aldrig IV för mej och inte H. Det är enda av min moral jag har kvar
Citera
2016-08-11, 11:01
Medlem
mztrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpinjack
Denna fråga har stötts och blötts mången gång men jag tar en ytterligare repris. Jag har alltid tuggat sönder mina Oxycontin med framtänderna då 'pulvret' blir lättare att svälja oftast enbart med saliven. Sedan kan man ju ta en Cola eller energidricka. Jag har enbart 80 mg Oxycontin tabletter att tillgå. Med tanke på det sjukt höga priset har jag inte velat experimentera och förstöra upplevelsen. Efter ha läst många inlägg här på fb märker jag att många faktiskt sväljer dem hela och låter magen sköta resten. Jag bör tillägga att jag är fast på Tramadol sedan flera år och i ärlighetens namn även oftast äter dessa när jag tar Oxy om än i mindre dos. Är villig att prova att svälja dem hela som de är tänkt bara jag vet att jag inte bränner en massa pengar på något som är dömt att misslyckas. Tycker dessutom att man blir mer trött av Oxy än Tram. Hade det inte varit för min höga tolerans hade jag varit helnöjd med Tram...men när effekten uteblir börjar man att prova andra vägar. Dock blir det aldrig IV för mej och inte H. Det är enda av min moral jag har kvar

Fortsätt att tugga dom imo, att svälja hela känns sjukt onödigt. Annars RP eller rök dom.
Citera
2016-08-11, 12:36
Medlem
Du har nog rätt mztr. Får bli lite nasalt som variation istället . Till Tramtorkan är över iallafall.
Citera
2016-08-11, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jumpinjack

Trams, röker du eller tar h nasalt så tycker iaf jag att h och oxy är snarlika. Självklart spelar kvaliteten på heroinet roll, och får du inte tag på h utav bättre kvalitet så kan oxy anses vara starkare, med ett kortare men mer intensivt rus. Med tanke på att många nuförtiden säljer oxy för 4kr/mg så är även h bra mer ekonomiskt.

Förstår verkligen inte moralpaniken som finns bland vissa opiodbrukare kring heroin, med tanke på vilka fantasier ni har om h så kommer ni bli besvikna när ni testar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in