2016-08-01, 19:16
Medlem
DetBlirBaraKesos avatar
Kvinnan med de ständigt överdrivna orden
Överlevde ännu ett år på jorden

Grattis på födelsedagen Berny.
Citera
2016-08-01, 23:36
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Det är inte en duckface-min. Hon har faktiskt nedsatt motorik i ansiktet.

Du menar att hennes nedsatta ansiktsmotorik gjort att hennes min stelnat i en tillgjord "posera framför foto/duckface-min"?
Senast redigerad av Von0ben 2016-08-01 kl. 23:47.
Citera
2016-08-02, 12:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Du menar att hennes nedsatta ansiktsmotorik gjort att hennes min stelnat i en tillgjord "posera framför foto/duckface-min"?

Precis.

Men viktigt att komma ihåg är att den nedsatta mimiken endast visar sig framför en kamera. Ungefär som med hennes schizofreni, som endast bryter fram när Berny måste rättfärdiga och ursäkta svineri.
Eller hennes "infertilitet" som endast visar sig med Andreas, pappa till redan fem barn, när Berny annars varit gravid ca. en gång i halvåret sedan flera år tillbaka.
Citera
2016-08-06, 21:37
Medlem
Gotharn Emma har idag haft ett "kärt återseende med sitt ex", Berny, haha.
Berny ser ganska normal ut, om man bortser hennes duckface.
Men, Emma.. ja ni. Den som vill se bilder kan ju kolla in Emmas instagram: naughty_goth
Citera
2016-08-06, 21:54
Avslutad
Emma är helt uppsvälld. Zyprexa-ballong. Hemskt.
Berny ser ganska "drogad" ut, fast det säger ju inget. Gör hon alltid på bilder.
Citera
2016-08-06, 23:47
Medlem
Hyperexiums avatar
Skrev jag EN HALV novell TILL? Ursäkta moderatorn, det var HELT bortom Min kontroll! Men seriöst, låt mig åtminstone få svara på nedanstående fråga kort.

Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Hyper: Så du ber om ursäkt för allt ordbajsande och för inkontinensen? Halleluja! Tack för att du är normal nu. Jag visste hela tiden att det var drogerna som pratade.

Hej "GenesisP" och "habilgerbil" främst (igen)! Nej, jag ber inte om ursäkt för mitt uppträdande här inne då det har tjänat många högre syften. Jag har aldrig varit på något behandlingshem eller gått på något behandlingsprogram för missbruk för något sådant behov har aldrig existerat - det var en ren lögn och ytterligare ett utav många sociala experiment som jag sysslat med här inne. Kan och kommer sannolikt bekräftas utav någon i framtiden (vem vet.... kanske av Berny!).

Ha en bra weekend ändå!
Senast redigerad av Hyperexium 2016-08-06 kl. 23:53.
Citera
2016-08-07, 07:00
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Emma är helt uppsvälld. Zyprexa-ballong. Hemskt.
Berny ser ganska "drogad" ut, fast det säger ju inget. Gör hon alltid på bilder.

Nu känner jag inte Emma men hon ser väldigt sömnig ut på bilderna. Nej, det där är inte Berny drogad... det där är Berny när hon inte är under påverkan av någon tyngre substans (fan Berny... både du och jag åldras ju utseendemässigt strålande.. jag själv blir bara snyggare och snyggare också.. jag har en teori om det förresten.. ju mer man lider (nu ska INTE vissa där ute förväxla detta med själv-initierat lidande för där tror jag resultatet blir tvärtom!) ju bättre blir hyn och ansiktsdragen)!

"Alla har rätt att vara egoister - en del är dock hyper-egoister med stolthet"
Senast redigerad av Hyperexium 2016-08-07 kl. 07:05.
Citera
2016-08-07, 23:11
Medlem
farlings avatar
Tror vi att Berny kommer att få stå brud i januari 2017?
Vilket jävla drägg till karl hon har, han ser helt anskrämligt ut och så en massa ungar med olika morsor på det, usch.
Han måste ju vara förståndshandikappad själv som vill gifta sig med Berny!?

Och den här Emma Svensson, alltså, ser hon inte själv ur hon ser ut?
Ska man ens sminka sig får man väl aillafall försöka pricka rätt i ansiktet, det ser ut som att hon bara hystar på smink på måfå.
Hon verkar inte må bra alls, någon borde stänga ner hennes iG-konto och lägga in henne på psyk.
Citera
2016-08-08, 00:48
Medlem
Aouwis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Hon verkar inte må bra alls, någon borde stänga ner hennes iG-konto och lägga in henne på psyk.

Hon ligger inne just nu, som jag förstått.
Citera
2016-08-08, 01:00
Avslutad
Emma som Bernys tärna? Tiaran och Berny-sminkning redan på plats.

Ett tips till dig, Berny, från mig! Du stalkar ju tråden likt den bästa av oss härinne, så..

Gangstertema på bröllopet. Du i ofärsk klänning med små knivar längs sidorna som detalj. Fejkblod i håruppsättningen.
Ringen är en tatueringspenna i miniatyr.

Er gästbok är era skuldpapper från Kfm alt. På vilka gästerna önskar er all lycka.
Orden för dagen är svårmod, stål och trygg.

--

Emma alltså inlagd, och umgås med Berny. Woot, typ..
Citera
2016-08-08, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Tror vi att Berny kommer att få stå brud i januari 2017?
Vilket jävla drägg till karl hon har, han ser helt anskrämligt ut och så en massa ungar med olika morsor på det, usch.
Han måste ju vara förståndshandikappad själv som vill gifta sig med Berny!?

Och den här Emma Svensson, alltså, ser hon inte själv ur hon ser ut?
Ska man ens sminka sig får man väl aillafall försöka pricka rätt i ansiktet, det ser ut som att hon bara hystar på smink på måfå.

Jag hänger inte med...? Men skall alltså trettonbarnsmamman, Mirkas numer f.d exman, Peter- gifta sig med Berny?
Citera
2016-08-08, 06:39
Medlem
DetBlirBaraKesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag hänger inte med...? Men skall alltså trettonbarnsmamman, Mirkas numer f.d exman, Peter- gifta sig med Berny?

Kanske nästa gång, den här gången är det Andreas som är brudgum. Byta broder gör man efter barn & äktenskap i deras familj har vi fått lära oss i den här tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in