2015-08-10, 19:35
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag är bara glad att det inte kom en man och klippte i hennes hår när de ställde frågor.
Puh.

Jag kan inte tänka mig att det finns en snöbollschans i helvetet att rätten köper hennes "minnesförluster". Fast Berny kan ju alltid hävda haschpsykos om nu Chess säljer det(hasch).
A) Det var inte jag
B) Det var någon annan
C) Om det var jag så är jag oskyldig ty jag kunde inte hjälpa det (minnesluckor faller in här)
D) Ni förstår inte, därför är jag oskyldig
E) Ni har fel för att jag tycker att ni har fel
<--- vanligast återkommande försvar vid tingsrätten så jag tror inte det är så stor chans att dom går henne till mötes.

Bläddrade genom FUPen nu. Detta vuxenbarn. En riktigt lång och utdragen tågkrasch av en människa. Precis när man tror att det är slut och man ska slå i asfalten så ser man plötsligt hur det sträcker sig för evigt in i det absurda.
Senast redigerad av ProfessorSlusk 2015-08-10 kl. 19:40.
Citera
2015-08-10, 19:38
Medlem
Retmas avatar
varför fortsätter man ge henne pengar, som myndighet, är hon så handlingsförlamad som hon påstår kanske hon behöver sluten vård
hade hon ens nån daglig aktivitet innan det här spektaklet?
Citera
2015-08-10, 20:02
Avslutad
Berny är bara handlingsförlamad och hör röster och demoner när hon ska ta ansvar för sina handlingar. Story of her life.
Berny vill endast ha rättigheter.
Citera
2015-08-10, 23:36
Medlem
Denosynliges avatar
Så mycket som Berny tjatat om psykopati och antisocial personlighetsstörning... Om hon nu känner att hon kan identifiera sig med dom diagnoserna varför har hon då inte bara sagt det rätt och slätt i polis förhören?

Eller är hon bara så dum att hon tror att hennes selektiva minnesförluster ska funka?
Intressant nog så har hon ju aldrig problem med att minnas när hon blivit utsatt för brott.

På tal om det, hur har det gått för henne med polisanmälningen mot Bengt?
Citera
2015-08-11, 04:58
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Citat:
Berny är bara handlingsförlamad och hör röster och demoner när hon ska ta ansvar för sina handlingar. Story of her life.
Berny vill endast ha rättigheter.
När hon snappar, som hon uttrycker det. Ja det är lustigt hur selektivt fördelaktigt det händer.
Citera
2015-08-12, 01:11
Medlem
Citat:
Andreas kan säkert, med tillåtelse, komma och "hårdknulla" Berny i fängelset. Så allt känns precis som vanligt för Björny.

Om det blir fängelse tippar jag på att hon sitter mellan 8-11 månader (2/3). Blir det Hinseberg då? Sverige har väl bara en anstalt för kvinnor?

Tänk er Berny hålla hov på Hinsan, haha. Där ÄR hon färsk!

Nutidens Hinsehäxa kanske?!
Citera
2015-08-12, 01:19
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisssSweden
Nutidens Hinsehäxa kanske?!

Hinnsehäxan skrev ju också en lukrativ bok om hur man begår brott på brott, får chans efter chans men ändå bestämmer sig för att "fucka ur"

Ge ut böcker är big business om du inte har någon som helst vilja att förändra dig själv men känner att fylla 300 sidor med imiterad självinsikt.

Edit: telefonhelvete
Citera
2015-08-12, 18:28
Medlem
Jesus christ, vad har hänt med Emma? Är som en klon av Berny, fast... värre.
Citera
2015-08-12, 19:43
Medlem
farlings avatar
Verkar som att Börny har plockat bort inlägget på Facebook nu där någon delat FUP:arna.
Citera
2015-08-12, 20:01
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Verkar som att Börny har plockat bort inlägget på Facebook nu där någon delat FUP:arna.

Hon hade ett annat inlägg om någon försvarare också, även det inlägget har försvunnit. Kan dock på sätt och vis förstå Berny, för hon fick ju uppenbarligen inte den respons som hon ville ha. Men FUP:arna finns kvar här i tråden. De försvinner inte lika lätt.
Citera
2015-08-12, 20:23
Medlem
Läst igenom alla FUP och hon borde verkligen få sitt personnummer totalt svartlistat. Men hon snor väl bara grannens och hävdar att hon fick det.
Hon vet så väl vad hon gör, speciellt som hon själv skrivit om det i tråden - jag fick en lektion i hur man blåser företag i alla fall! Hon är väldigt påläst mellan minnesförlusterna..

Något som gör mig både arg och ledsen är att hon verkar få hjälp från Soc, trots hon inte har någon hyra att betala, trots att hon är sambo. Jag har för första gången i mitt liv tvingats ansöka om stöd och jag fattar inte hur hon kan få ens något, och att det verkar vara en baggis för henne att "sälja" diverse saker och få in stålarna på sitt konto. Vips så får jag ta med mig tre månaders kontoutdrag och ligger det något där så dras de direkt och jag får smäll på fingrarna, typ. Undrar vem fan hon sugit av där för att få den ersättningen, undrar även om hon var utan ersättning de månader hon hade problem med munnen....
Citera
2015-08-12, 20:29
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sery
Något som gör mig både arg och ledsen är att hon verkar få hjälp från Soc,
Joo, hon har alltid varit extremt skicklig på att utverka pengar och diverse förmåner från myndigheterna. Hon har alltid varit väldigt verbal och påläst, hur "sjuk" hon än hävdar att hon är...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in