2016-06-18, 13:36
Medlem
MjaoTse-Bongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Med det i åtanke, låtom oss alla be till fruktbarhetsgudarna för allt vad vi är värda för att paret inte ska få barn.

Isåfall vet vi vem som lämnar först
Citera
2016-06-28, 04:12
Medlem
Aouwis avatar
Har hon gjort sig av med tiken? Någon som vet?
Citera
2016-06-29, 12:22
Avslutad
Berny ja, hade fan glömt henne.
Lever hon?
Citera
2016-06-29, 12:46
Medlem
Berny, om du läser detta: Ge fasen i att skriva om Opus Dei och din pappa. Utgå från dig själv igen istället. Det finns säkert massor av vinklar att välja. Varför inte drömmen om Svensson-livet?

Du har skrivit två böcker och kan publicera en till, men du valde ett ämne som få förläggare skulle ta i med tång, plus att du har trovärdighetsproblem eftersom du varit så öppen med dina diagnoser förut, så att döma andra kommer inte att gå hem... Skriva om här och nu och vad som driver dig.

Du är i en situation och försöker ta dig till en annan, får jag en känsla av. Plus att det finns hinder i vägen och inte minst försöker du väl bli vuxen på riktigt för att kanske en dag kunna ta hand om din egen familj... Hur hanterar man det i din situation? Hur gör du för att inte föra ditt arv vidare? Där kan din bakgrund komma in, mer balanserat, för du är ju också en del av det sociala arvet. Det är som Ängeln på sjunde trappsteget-serien. Som barn är man oskyldig, men som vuxen måste man förhålla sig till sitt ansvar.

Dessutom det där med att glida in i kriminalitet trots att man kanske ser sig som en hederlig människa kanske kan vara intressant.

Jag ser fram emot att läsa din tredje bok.
Citera
2016-06-29, 13:49
Avslutad
Efter en snabb koll på huvudpersonens Fb, ser jag att hon leker mammapappabarn för fullt. Och glitterfansen är fortfarande lika tomma i bollen som tidigare.
Seriöst, de gråter om hennes haters, men sitter själva och följer varje steg hon tar och hyllar no brainers som t ex hundpromenader.

Den typiske bernyanen:
Citat:
Känner hur jag får tårar i ögonen och hur det hugger till i hjärtat när jag läser vad en del av er skrivit. Jag känner inte Berny. Jag vet inte vad hon gjort eller inte gjort mot er eller andra, men hur kan man vara så full av hat, så straffande, så helt utan nåd att man ger sig själv rätten att skriva så vidriga saker till någon vem det än må vara?

Edit: Och valpen verkar dem inte ha kvar.
Senast redigerad av GenesisP 2016-06-29 kl. 13:54.
Citera
2016-06-29, 15:45
Medlem
Von0bens avatar
Hade nästan glömt Berny. Så hon har bytt stil från "självskadande goth med grönt hår" till finest-brutta!

Är hon helt omedveten om löjligheten i sin ständiga "duck Face"-min när hon poserar framför kameran ?
Citera
2016-07-21, 10:59
Medlem
Hyperexiums avatar
Även jag har inget nytt att rapportera eller "skvallra om" ÄN (förutom att jag, som Bernys vän, nuförtiden är helt normal - totalt och utan tvivel - jag mår bra efter ett långt och tuff behandlingsprogram).

Citera
2016-07-23, 18:02
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperexium
Även jag har inget nytt att rapportera eller "skvallra om" ÄN (förutom att jag, som Bernys vän, nuförtiden är helt normal - totalt och utan tvivel - jag mår bra efter ett långt och tuff behandlingsprogram).

Försöker du säga att du nu i efterhand ser att dina bidrag till tråden varit allt annat än normala? Det kryper i skinnet på mig bara av att se ditt användarnamn, men om du nu faktiskt har gått igenom nån sorts behandling som plockat hem dig från Saturnus omloppsbana kan jag bara säga välkommen åter.
Citera
2016-07-27, 13:55
Medlem
Antitrinitarians avatar
Den 28/1 är det visst dags för bröllop!
Citera
2016-07-27, 14:14
Medlem
Gafflens avatar
Jag är lite lätt oroad över Berny med alla barnen som hon agerar mamma åt. MEN om hon håller sig till lagliga saker och är lycklig så hoppas jag på allt gott.
Citera
2016-07-27, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Hade nästan glömt Berny. Så hon har bytt stil från "självskadande goth med grönt hår" till finest-brutta!

Är hon helt omedveten om löjligheten i sin ständiga "duck Face"-min när hon poserar framför kameran ?
Det är inte en duckface-min. Hon har faktiskt nedsatt motorik i ansiktet.
Citera
2016-08-01, 02:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Det är inte en duckface-min. Hon har faktiskt nedsatt motorik i ansiktet.

Ja, precis. Berny lider. Som vanligt. Så håll käften, haters!

Bröllop, you say? Kommer hon som en brud i vitt eller som en red rumors-brutta? Med piskan och repen i högsta hugg. Vem betalar kalaset? Bernys trogna Blocket-kunder eller Andreas snickarlön? Eller är mamma & pappa Pålsson i farten igen?

Hyper: Så du ber om ursäkt för allt ordbajsande och för inkontinensen? Halleluja! Tack för att du är normal nu. Jag visste hela tiden att det var drogerna som pratade.
Senast redigerad av GenesisP 2016-08-01 kl. 03:16. Anledning: Ändring!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in