2016-08-08, 17:11
Avslutad
Kanske är det kontrasten mot en allt annat än frisk Emma som gör det, men Berny ser ju ut att må bra iaf, och lite överraskande så glädjer det mig genuint.
Citera
2016-08-08, 17:18
Medlem
Thunderwomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Kanske är det kontrasten mot en allt annat än frisk Emma som gör det, men Berny ser ju ut att må bra iaf, och lite överraskande så glädjer det mig genuint.
Ja, det gläder mig med! Hon har all rätt att må bra till slut om hon gör det, så jag hoppas innerligt det stämmer!
Citera
2016-08-08, 18:01
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetBlirBaraKeso
Kanske nästa gång, den här gången är det Andreas som är brudgum. Byta broder gör man efter barn & äktenskap i deras familj har vi fått lära oss i den här tråden.

Är Andreas bror med den här familjen annorlunda-pappan alltså?
Citera
2016-08-13, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Är Andreas bror med den här familjen annorlunda-pappan alltså?

Va, är han? Någon som vet?
Citera
2016-08-13, 15:24
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BasicFuckingBitch
Va, är han? Någon som vet?

nej det är bara någon med noll läsförståelse som blir förvirrad.
Citera
2016-08-15, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
nej det är bara någon med noll läsförståelse som blir förvirrad.

Eller så var det ett skämt?! Du vet sådant man: åt?
Citera
2016-08-15, 22:48
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oxsvans
Jag och en vän har diskuterat Bernys sjukdomshistorik och kommit fram till att det är ju faktiskt helt otroligt att ingen av samtliga läkare av alla de som hon träffat har tyckt att det är konstigt att hon, förutom en uppsjö av mediciner, också samlar diagnoser som vi andra samlar Pokémonkort. Jag tycker iallafall att det är jävligt uppseendeväckande att hon kan få diagnosticeras om & om igen utan att någon ens blir lite misstänksam, jag menar, de flesta vet ju att läkare inte har A+ i patientbemötande, men så fruktansvärt fantastisk kan hon faktiskt inte vara att hon får 8+ diagnoser sedan hon var 17-18 jordsnurr, eller så har ingen av läkarna läst någon journal.

Jag menar, om hon blev diagnosticerad med borderline tidigt så tar de flesta läkare allt patienten säger med en nypa salt. Vilka diagnoser har hon egentligen? Hon har helt klart borderline, kanske histrionisk. Absolut inte autism, snarare antisocial personlighetsstörning. Hur tänker ni?

bumpar 1 år senare... är hon ute och kör pokemon go på mobilen?
Citera
2016-08-17, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandragold
Gotharn Emma har idag haft ett "kärt återseende med sitt ex", Berny, haha.
Berny ser ganska normal ut, om man bortser hennes duckface.
Men, Emma.. ja ni. Den som vill se bilder kan ju kolla in Emmas instagram: naughty_goth

Tycker att Berny ser fräsch och till och med söt ut. Emma däremot...Blir illa till mods av att se hur hon förfallit både fysiskt och psykiskt. Vill nästan åka dit, ta med henne hem och ta hand om henne.
Citera
2016-08-19, 16:53
Medlem
Hyperexiums avatar
WOW!

Lite positiv stämning i tråden! Trevligt att se!

Kan meddela att jag fått en liten inbjudan från en viss person (sorry att jag inte smsat tillbaka än - det kommer ett svar inom sinom tid då jag varit/är sängliggande sedan sista 2 veckorna). Kan även meddela att skvallret (om det nu behövs) kommer att förmedlas via bland annat mig. Så.. har ni alla något att se fram emot och den här tråden (vad den nu än tjänar för syfte - jag vet faktiskt ej) överlever ett tag till.

Citera
2016-08-22, 20:26
Medlem
Denosynliges avatar
Såg bilderna på Emmas insta och är beredd att hålla med om att Berny ser fräsch och glad ut, utan smink dessutom, medan Emma ser ut som ett dystert vrak trots massor av smink.
Citera
2016-08-22, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Såg bilderna på Emmas insta och är beredd att hålla med om att Berny ser fräsch och glad ut, utan smink dessutom, medan Emma ser ut som ett dystert vrak trots massor av smink.

Måste isf bara vara jag som tycker Berny fortfarande ser ganska "vrakig" ut. Även om hon ser friskare ut än tidigare. Hennes blick ser simmig ut.
Citera
2016-08-28, 21:36
Medlem
Någon som vet hur Berny/Andreas har råd med att köpa bröloppsklänning, sprit, bil och hela köret? Det är ju inte som att hon har ett jobb och så vitt jag vet är Andreas en Svensson?
Hennes Facebook är ju publik, så det är bara gå in och kika - Berny Pålsson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in