2020-10-30, 09:13
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Oj sorry, läste inte brödtexten bara rubriken...

Å andra sidan skulle det inte förvåna mig om hon hete nåt liknande

Håller helt med, skulle inte förvåna mig ett dugg om det är något liknande.

En sak som jag reagerade på är att hon skriver att en av skyddsåtgärderna är att hon är kvarskriven på gammal adress, trodde inte det fanns kvar längre att man kunde vara det, någon som har koll på hur det ligger till där?

Å det ska ju väldigt mycket till att få både nytt persnr och nytt namn. Hon hade visst flytt sönderslagen från topp till fotsulorna, med dottern på armen.

Låter som en sån klassisk Beryansk överdrift... (mer nått man läser i nån roman)
Citera
2020-10-30, 09:33
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Håller helt med, skulle inte förvåna mig ett dugg om det är något liknande.

En sak som jag reagerade på är att hon skriver att en av skyddsåtgärderna är att hon är kvarskriven på gammal adress, trodde inte det fanns kvar längre att man kunde vara det, någon som har koll på hur det ligger till där?

Å det ska ju väldigt mycket till att få både nytt persnr och nytt namn. Hon hade visst flytt sönderslagen från topp till fotsulorna, med dottern på armen.

Låter som en sån klassisk Beryansk överdrift... (mer nått man läser i nån roman)

Man blir fortfarande folkbokförd på den gamla folkboföringsorten: https://www4.skatteverket.se/rattsligvagledning/edition/2020.13/330545.html

Men ja, väldigt mycket är säkerligen Bernyanska överdrifter - å andra sidan är hon väldigt bra på att manipulera myndigheter som vi har sett gång på gång.
Citera
2020-11-07, 15:34
Medlem
FirstOrgasms avatar
Varit tyst på Berny-fronten på sistone. Den här länken är lösenordsskyddad. Någon som sitter på några nyheter?

https://nouw.com/bernynoren
Citera
2021-02-03, 00:49
Medlem
TornedalskSysters avatar
Satt här om kvällen och slösurfade. Kom in på den gamla "skvallerbloggen" Bernys Bravader, där det bland annat fanns en hel kategori tillägnad för Bernys ex Emma Svensson. För den som inte kommer ihåg så föll Emma ned sjukdomsträsket efter Bernys intågande i hennes liv. Hon var sannolikt redan skör sedan innan, men deras relation och vänskap verkade få bägaren att rinna över.

Emmas instagram finns fortfarande kvar (gothic_prinsess), Emma lever tyvärr inte längre..

Scrollade igenom flödet och blev ganska illa till mods.

Kanske OT men ibland vaknar gamla minnen till liv.

....

Är sällan inloggad på flashback men läser här väldigt mycket..
Citera
2021-02-09, 00:41
Medlem
Hyperexiums avatar
Jag tycker att det är jävligt sunt att ta en längre paus från den ångestframkallande dömande virtuella myrstacken - jag rekommenderar det t om - det kan endast leda till bra saker
Citera
2021-04-25, 18:53
Medlem
Skriver hon på någon mer bok?
Citera
2021-05-28, 12:45
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
Skriver hon på någon mer bok?

Är väl den där ”en psykopats dotter” som hon haft på G ganska länge nu.
Citera
2021-09-23, 12:42
Medlem
Molton99s avatar
Någon som har koll på vad Börny har för sig idag?

Är hon månne en lugn medelålders kvinna som landat i sig själv och uppfostrar sin dotter till en trygg individ?
Citera
2021-09-23, 15:46
Medlem
dekadentens avatar
Citat:

Är hon månne en lugn medelålders kvinna som landat i sig själv och uppfostrar sin dotter till en trygg individ?

Läste en sak i den här tråden som jag tror stämmer bra, att Berny ändras aldrig. Det är bara att vänta så kommer hon tillbaka med nya galenskaper, så jag tror hon bidar sin tid och funderar på nya brott...

(Vore ju jäkligt spännande att få höra Andreas + Andreas alla baby mamas version av det här)
Citera
2021-12-08, 20:28
Medlem
Hittade precis en blogg som kanske är hennes senaste? Senast aktiv okt 2019: https://nouw.com/bellewinter

Citat:
"Jag är mamma till en ettårig flicka och vi lever just nu på okänd ort med skyddade identiteter på ett skyddat boende"
.

Hoppas verkligen att hon har det bra, samt kan ta hand om sin dotter på ett bra sätt.
Citera
2021-12-09, 03:28
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Hoppas verkligen att hon har det bra, samt kan ta hand om sin dotter på ett bra sätt.

Vi kan alltid hoppas, men det har varit ett "anonymt" konto som försökt sprida hennes nuvarande adress på sociala medier, vilket får mig att tro att Björny inte alls är nöjd med den nuvarande situationen. Jag tror den tidigare analysen att hon trodde att detta var en väg till en central lägenhet i Stockholm är sann. Jag tror hon fortfarande suktar efter uppmärksamhet men tror hon inte räknade med att hennes nuvarande historia skulle inkludera att vara en totalt anonym småbarnsmamma.
Citera
2021-12-09, 19:20
Medlem
Citat:

Men vad försörjer hon sig på? Hon tjänar väl knappast pengar på att skriva längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in