Citat:
Ursprungligen postat av
Jumalauta
You bet! Men Gävle gör att bedömningen billigt/dyrt är svår. Norrlands snobbigaste stad. Att hitta någon som tar huset som det är blir hur som helst förhoppningsvis svårt.
Aha, är Gävle snobbigt alltså, det visste jag inte. Kan inte påstå att jag har någon relation till den staden i och för sig, även om jag tycker att det är ganska fint där. Det här huset var i alla fall helt galet, men man får väl räkna med att förlora pengar om man vill vara galen i en mindre stad
Citat:
Ursprungligen postat av
meetthefockers
jag tror att det är konceptbilder som lever kvar då lägenheterna precis är färdigbyggda:
http://www.esny.se/sv/object/view/klara-vastra-kyrkogata-17--lgh-18-2-stockholm--725299
"8 toppmoderna lägenheter. 18 sätt att uppleva Stockholm på.
Äntligen släpps det omtalade nyproduktionsprojektet Continental Apartments
till försäljning. Projektet är unik i sitt slag och erbjuder ett högkvalitativt boende aldrig skådat i Sverige. Välkommen på visning!"
Lägenheterna är inte färdiga nu heller tror jag. Översta våningarna på huset är i alla fall inklädda fortfarande och det är plywood i vissa fönster. Lägenheterna ligger väl högst upp, så det är nog de våningarna. Det är uppenbart att det inte är riktiga foton i annonsen i alla fall.