Citat:
Ursprungligen postat av
_Baste_
Det där har dock rejäl potential! Kolla taket, de djupa fönstrens o.s.v. Så länge själva stommen är bra tror jag det där går att göra om rejält och få betydligt lyxigare med små medel. Hade jag haft tiden (och kunskap om området) hade jag köpt det, rustat och sålt vidare.
Som totalt okunnig håller jag inte riktigt med. Jag kunde faktiskt inte hitta någon planlösning i annonsen men tycker den känns lite märklig, bland annat de där långsmala rummet med bordet i, köket var jag inte så förtjust i heller. Det är liksom mycket yta men ingen plats för en riktig matplats där. Vad det gäller taket hade jag nog önskat att det var lite högre då det i alla fall ser lite lågt ut, sen är jag (trots att jag älskar färger och mönster) av den bestämda åsikten att tak ska vara vita, punkt. Men det går ju alltid att måla
Sen hade man kanske fått en annan uppfattning på visning, dåliga bilder kan ju gärna krympa och göra att det ser dassigt och mörkt ut och bilderna på det här objektet var ju inte av toppkvalite direkt.