2016-07-22, 02:08
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Den gränsen varierar, men brukar i insatta kretsar anges till 20 cm benpressad längd och 15 cm i omkrets. Då kommer det nackdelar med längden och storleken. Under dessa mått brukar det gå bra om man vet vad man sysslar med. Den nämnda längden och omkretsen betyder att man tillhör den största procenten bland män. Medellängden för en kuk ligger här i väst på knappa 15 cm benpressat, och omkretsen på knappa 12,5 cm.

http://www.mraverage.com/results.htm

De flesta tjejer känner inte skillnaden på en liten och en stor kuk (om det inte är extremt), så släpp det. Jag har 19 cm själv. Kan backa upp detta med fotobevis vid behov.

Klart som fan det känns skillnad på storlekarna
Citera
2016-07-22, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOnlyYoda
Jag har bara varit med en kille som hade en riktig monsterkuk(både längd och tjocklek) och det var det sämsta sex jag någonsin haft. Monsterkukar är imponerande att se på men något annat duger dem inte till faktiskt.

Håller inte med dem som säger att storleken inte spelar någon roll för jag skulle aldrig träffa en kille med för liten kuk men lagom är bäst. Jag vill inte ha någon mini eller något monster.
PS det verkar vara 99% av killar som diskuterar storleken på kuken jämt.
Man får väl vara nöjd med det man har. Å kanske får ha sex med en underbar kvinna
Jag älskar stora fasta bröst.men inte många som har haft det men men
Citera
2016-07-23, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardtokill
PS det verkar vara 99% av killar som diskuterar storleken på kuken jämt.
Man får väl vara nöjd med det man har. Å kanske får ha sex med en underbar kvinna
Jag älskar stora fasta bröst.men inte många som har haft det men men

TS skapade ju tråden för att hon ville diskutera.

Man behöver ju inte va nöjd om man inte vill eller varför skulle man behöva vara det?

Även om det inte går att göra så mycket åt.

Är jag 153 lång så är jag nog inte nöjd med det men jag kanske kan acceptera det och vända det till nått positivt.

Men inte måste jag va nöjd.
Citera
2016-07-28, 18:35
Medlem
Ethinas avatar

Det verkar ju vara på tapeten att allt ska vara så jävla trångt, no shit att det blir trångt om man spänner sig, raketforskning att räkna ut det!
Mig veterligen blir inte muskler hårda utan att man spänner dem... Men lite krydda till livet..[/quote]

Jag pratar inte om musklerna, jag pratar om huden... knäppis
Citera
2016-07-29, 22:39
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ethina
Det verkar ju vara på tapeten att allt ska vara så jävla trångt, no shit att det blir trångt om man spänner sig, raketforskning att räkna ut det!
Mig veterligen blir inte muskler hårda utan att man spänner dem... Men lite krydda till livet..

Jag pratar inte om musklerna, jag pratar om huden... knäppis[/quote]

Nog fan tog jag förgivet att folk menar musklerna i fiffin
Ja, knäppis, maybe
Citera
2016-08-01, 19:35
Medlem
sajebiss avatar
Nu verkar det som att det finns en lösning för de män som känner att de har för stor apparat.

Citat:
Fick bettskena - då krympte penisen

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/fick-bettskena-hos-tandklakare-da-krympte-hans-penis
Citera
2016-08-02, 12:19
Medlem
NeonCrosss avatar
Storleken spelar ingen roll, beror på hur teknisk man är.
Citera
2016-08-02, 12:33
Medlem
KarlFarbmans avatar
Det finns tjejer som säger de föredrar en mindre kuk, jag antar det är samma tjejer som säger de föredrar en Fiat punto framför en Ferrari med..
Citera
2016-08-02, 13:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KarlFarbman
Det finns tjejer som säger de föredrar en mindre kuk, jag antar det är samma tjejer som säger de föredrar en Fiat punto framför en Ferrari med..

Jag är ingen bilmänniska men om jag ska välja så blir det Ferrari- trots det gillar jag mindre kukar.
Om den är för lång för det bara ont om han kör in för djupt.
Citera
2016-08-02, 13:07
Medlem
Som man och skapligt ointresserad av kuk överlag så tänker jag på det hela som att det väl kan vara en bra grej, men man ska likväl inte hajpa det för mkt, och den gör i vilket fall inte jobbet av sig själv oavsett vilken form eller storlek den nu är. och börjar det röra sig om storleken av en scudmissil krävs det väl inget geni för att fatta att det kan vara obekvämt och ställa till det lite.

My 2 cents.
Citera
2016-08-02, 13:14
Bannlyst
Jag har liten kuk. Då menar jag liten som i typ 10cm lång och kanske 7-8cm bredd. Väldigt, väldigt liten jämfört med en vanlig kuk. Jag har legat med kanske 25-30 pers genom åren, vissa har tom gått så långt och säger att jag är deras bästa ligg någonsin och kan inte sluta ligga med mig.

Allt handlar inte om ens kuk. Så fort killar förstår det är det så mycket enklare, jag brukade verkligen hata mig själv, självmordsbenägen och gravt deprimerad pga min kuk. Men så fort jag började tänka att jag är fan bättre än alla andra så blev jag det.

Hjälper såklart om man inte är ful som fan och fet som fan också. Är man det och har liten kuk lär det vara ännu jobbigare. Men allting går om man vill.
Citera
2016-08-02, 17:02
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag är ingen bilmänniska men om jag ska välja så blir det Ferrari- trots det gillar jag mindre kukar.
Om den är för lång för det bara ont om han kör in för djupt.

Min poäng var att en Fiat aldrig kan göra det en Ferrari kan, oavsett vem som kör.
Vidare behöver en stor kuk inte nödvändigtvis vara för lång.
Senast redigerad av KarlFarbman 2016-08-02 kl. 17:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in