Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2016-08-01, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StonedFrank
Haft problem med youtube dom senaste två veckorna typ. Många videos laddas segt som fan och typ 5sekunder in på en kort video börjar den buffra och hålla på och laddas aldrig igen.. Är så på många videos. Aldrig hänt förut .. har inte det snabbaste internet 20/2mbits men det har som sagt aldrig vart ett problem förut. Kommer upp ngt meddelande typ ''Upplever du störningar?''. Testat o rensat internet cache,ominstallerat crome utan någon framgång. Några fler som upplever detta?

Samma här irriterande sen stör jag mig på om man tex söker på någon artist som som pelat live
typ då ser man 100 stillbildsvideor där det står livestreamingen har varit eller börjar bla bla bla.
Citera
2016-08-01, 21:57
Medlem
Youtube fungerar värre än nånsin nu för mig, videos börjar inte ens buffra, och om den börjar buffra så är det bara i 5 sekunder innan den lägger av

Jag har rensat min cache, ominstallerat chrome, stängt av alla addons, till och med gått över till windows 10 (skulle ändå göra det men värt att skriva att jag bytt från windows 7 till windows 10 med) osv, men inget verkar hjälpa.
Citera
2016-08-01, 22:24
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bakfulligen
Youtube fungerar värre än nånsin nu för mig, videos börjar inte ens buffra, och om den börjar buffra så är det bara i 5 sekunder innan den lägger av

Jag har rensat min cache, ominstallerat chrome, stängt av alla addons, till och med gått över till windows 10 (skulle ändå göra det men värt att skriva att jag bytt från windows 7 till windows 10 med) osv, men inget verkar hjälpa.

Är det bara i chrome?
Jag försökte öppna en video i chrome, det gick inte men samma sida laddade in fin fint i firefox.
Citera
2016-08-01, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Är det bara i chrome?
Jag försökte öppna en video i chrome, det gick inte men samma sida laddade in fin fint i firefox.
Vad jag märkt är att det bara är i chrome då det fungerar perfekt i Edge iallafall, vilket är synd då jag verkligen gillar chrome!
Citera
2016-08-02, 08:42
Medlem
Wutnoshits avatar
Jag kan inte pausa youtubeklipp

Hej.

Jag har ett problem sen några dagar tillbaka, det går inte längre att pausa eller hoppa framåt/bakåt i klipp. Det funkar att se klipp men själva kontrollpanelen där man kan pausa funkar alltså inte att klicka på.

Jag har testat att googla men inte hittat något som funkat.

Vad ska jag göra för att fixa problemet?

Jag använder Chrome btw.
Citera
2016-08-02, 08:45
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wutnoshit
Hej.

Jag har ett problem sen några dagar tillbaka, det går inte längre att pausa eller hoppa framåt/bakåt i klipp. Det funkar att se klipp men själva kontrollpanelen där man kan pausa funkar alltså inte att klicka på.

Jag har testat att googla men inte hittat något som funkat.

Vad ska jag göra för att fixa problemet?

Jag använder Chrome btw.
Jag har samma problem med vissa videoklipp, och även på andra sidor än youtube. Tror det är en miss i den senaste uppdateringen. Testa att ladda om sidan.
Citera
2016-08-02, 08:49
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Jag har samma problem med vissa videoklipp, och även på andra sidor än youtube. Tror det är en miss i den senaste uppdateringen. Testa att ladda om sidan.

Jag har på alla klipp på youtube, men inte på någon annan sida. Har provat att både ladda om sidan samt starta om datorn men inget funkar :/
Citera
2016-08-02, 08:51
Medlem
Wutnoshits avatar
update, märkte nu att jag inte heller kan klicka på flikarna '' visa mer'', ''dela'' osv

Men i inkognito funkar allt som det ska
Senast redigerad av Wutnoshit 2016-08-02 kl. 08:57.
Citera
2016-08-02, 08:58
Medlem
tzjs avatar
Citat:
update, märkte nu att jag inte heller kan klicka på flikarna '' visa mer'', ''dela'' osv

Men i inkognito funkar allt som det ska
Har du något webbläsartillägg som spökar kanske?
Citera
2016-08-02, 09:04
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:
Har du något webbläsartillägg som spökar kanske?

Yes! Det verkar vara ett tillägg jag lade till för en några år sen, ''Allow right-click''
Citera
2016-08-02, 09:06
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Yes! Det verkar vara ett tillägg jag lade till för en några år sen, ''Allow right-click''
Vilket tillägg var det? Kanske kan hjälpa andra menar jag med samma problem.
Citera
2016-08-02, 09:08
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:
Vilket tillägg var det? Kanske kan hjälpa andra menar jag med samma problem.

Jag skrev det, tillägget heter ''Allow right-click''. Såg dock nu att det kan varit lite otydligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in