Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2021-01-22, 01:36
Medlem
Lungcancers avatar
Du har själv gått med på det. Jag genomförde verifieringen nyligen.
Citera
2021-01-22, 01:54
Medlem
neuron-drones avatar
Sinnessjukt.

Tur att jag redan satt upp så många konton. Börjar de bråka kan de ta sig i häcken. Inte fan ska de ha alla mina personuppgifter för att jag ska få se ett skitklipp med 20 minuters oetisk reklam.
Citera
2021-01-22, 02:15
Medlem
Narutoshippchops avatar
Tack och lov har det inte hänt mig än.
Men kommer alla råka ut för det? För jag har nämligen haft mitt konto sedan youtube startades.
Citera
2021-01-22, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiespekulanten
Youtube vill att jag verifierar min Ålder med med en kreditkort eller en ID-kort WTF!

Nej, GOOGLE (som äger Youtube) will ha dina kreditkortsuppgifter och/eller ID-kort - fast helst båda om dom får välja. Än finns det vissa uppgifter dom inte har på folk när dom profilerar hela världens befolkning och deras vanor på och utanför internet. Snart lär man tvunget få skicka in DNA-prov till dom.
Citera
2021-01-22, 05:41
Medlem
airbuds avatar
Ni som inte fått en förfrågan än lär inte få den - Google har troligtvis redan de uppgifter om er som de önskar, vilket är kreditkortsuppgifter i de flesta fall.
Citera
2021-01-22, 05:56
Medlem
När skall vanliga människor som kollat på porr börja bli utpressade? Eller uthängda då nya mobiler har 41 kameror runt om hela mobilen som garanterat kan spela in när du ligger o svettas o stånkar till någon udda dvärgporr med shemales inblandat.
Sen är varje ny mobil knuten till ditt namn, adress, alla uppgifter finns ju redan. Fast de vill väl ha det på svart o vitt ifall du behövs anmälas för någon felskrivning.
Citera
2021-01-22, 10:54
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Youtube vill att jag verifierar min Ålder med med en kreditkort eller en ID-kort WTF!

Slutför en snabb kontroll för att visa att du är tillräckligt gammal för att titta på den här videon

"Välj hur du vill verifiera din ålder

Verifiera direkt med ett kreditkort
Du debiteras inte. Eventuella transaktionsavgifter återbetalas helt och hållet.

Använd din legitimation
Skicka en bild på en giltig legitimation, till exempel ditt körkort eller pass. Det kan ta upp till tre dagar att verifiera legitimationen"

Det är kanske dags att bojkotta youtube
Är det någon mer som får sådant här trams upp?
Aldrig hänt mig. Men mitt youtubekonto är samma som googlekontot som är samma som jag använder för appar, så de lär ha all info om mig redan
Citera
2021-01-22, 13:13
Medlem
ratanax2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lungcancer
Du har själv gått med på det. Jag genomförde verifieringen nyligen.

Sätt på dig dumstruten oxå.
Citera
2021-01-22, 13:43
Medlem
Lungcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratanax2
Sätt på dig dumstruten oxå.
Varför skulle jag?
Citera
2021-01-22, 15:34
Medlem
Suecotes avatar
Snaran dras åt. Big Tech vill ha all Big Data.
Citera
2021-01-22, 19:22
Medlem
Det är bara att sätta "gen" framför youtube i adressfältet och vips så får man se videoklippet.
Citera
2021-01-22, 20:36
Awaiting Email Confirmation
Porrmorrs avatar
Citat:
Det är bara att sätta "gen" framför youtube i adressfältet och vips så får man se videoklippet.

Det sägs även att man kan ta bort "watch?" (utan citat!) och istället sätta dit "/"-tecknet och det ska fungera lika bra. Vet dock inte om detta stämmer eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in