Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2014-06-24, 10:38
Medlem
jo men om man är inloggad då, på sitt konto, man ser ju ändå inte när man tittade på klippet?!
Citera
2014-06-24, 23:14
Medlem
Cliffhangers avatar
Nu är tråden så lång och jag vet ej hur att söka om frågan är besvarad, så jag skjuter:

Tidigare så gick det utmärkt att buffra upp YouTube-klipp för att därefter kunna återse dem hur många gånger som helst. Numer kan jag inte buffra upp hela klippen utan jag får lyssna/titta allt eftersom mitt mobila bredband (3) jobbar. När tillslut allt är buffrat och jag trycker på replay, så försvinner alltihop och börjar buffra upp på nytt...

Någon som känner igen sig? Beror det på YouTube eller på mitt usla mobila bredband? Måste det vara så här?

Mvh, C
Citera
2014-06-27, 16:01
Medlem
ZTs avatar
Vilket jävla skämt youtube är. Jag har nu FEM konton, jag vill INTE koppla ihop dessa med andra sidor!
Ta bort konton går ju inte heller, kan inte spara favoriter om jag inte uppgraderar. Vill inte ha picassa skiten. Och glöm verifiering via sms, ALDRIG!
Citera
2014-06-27, 16:24
Medlem
Slingshots avatar
Nu kan man inte ens komma åt sina favoriter utan att vara kopplad till det jävla Google+, haha vilket jävla skämt Google är.
Citera
2014-06-27, 16:56
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nu kan man inte ens komma åt sina favoriter utan att vara kopplad till det jävla Google+, haha vilket jävla skämt Google är.

Håller med, Grymt jävla störande.

Varför i helvete ska dom göra skitet sämre och sämre för varje uppdatering? Jag tänker inte skaffa Google+ bara för att komma åt mina favoriter, Jag har inte ens behov av att använda de!
Senast redigerad av thestalkerdude 2014-06-27 kl. 16:58.
Citera
2014-06-27, 19:01
Medlem
ZTs avatar
Förstår inte hur man tar bort alla dessa underkonton på youtube?

"You can’t delete this Google+ page because it’s linked with a YouTube channel.
To delete the page, first disconnect or delete the YouTube channel from this Google+ page."

Men hur fan gör man då? Kollar på videos om detta, men det är inte mycket som stämmer överens med hur mitt konto ser ut!

Att det skall vara så svårt?
Citera
2014-06-28, 14:37
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Håller med, Grymt jävla störande.

Varför i helvete ska dom göra skitet sämre och sämre för varje uppdatering? Jag tänker inte skaffa Google+ bara för att komma åt mina favoriter, Jag har inte ens behov av att använda de!

Detta är bara början kan jag säga på "övervakningssamhället", var tvungen att koppla mitt konto nu till Google+ bara för jag behöver verkligen komma åt mina favoriter så många som jag har.
Citera
2014-06-28, 16:07
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZT
Förstår inte hur man tar bort alla dessa underkonton på youtube?

"You can’t delete this Google+ page because it’s linked with a YouTube channel.
To delete the page, first disconnect or delete the YouTube channel from this Google+ page."

Men hur fan gör man då? Kollar på videos om detta, men det är inte mycket som stämmer överens med hur mitt konto ser ut!

Att det skall vara så svårt?

Har tydligen 3 konton till som är kopplade till min Youtube, fattar inte heller hur jag får bort skiten.

Räcker med ett liksom.

Nej Youtube gräver sin egen grav med detta att man är tvungen att ha Google+.
Senast redigerad av Slingshot 2014-06-28 kl. 16:15.
Citera
2014-06-28, 22:58
Medlem
ZTs avatar
Så här långt har jag kommit iallafall:
http://i59.tinypic.com/2s84k89.jpg

Jag antar att jag tagit bort google+, för nu har jag skapa kanal istället för prenumeration
Citera
2014-06-29, 16:23
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZT
Så här långt har jag kommit iallafall:
http://i59.tinypic.com/2s84k89.jpg

Jag antar att jag tagit bort google+, för nu har jag skapa kanal istället för prenumeration

Mysko att du också har tre konton som mig som du vill ta bort, se ovan. Allt ska vara så jävla avancerat med YouTube idag.

Hur fick du bort Google+? Jag hittar då ingen funktion för det längre i alla fall.
Senast redigerad av Slingshot 2014-06-29 kl. 16:29.
Citera
2014-06-29, 16:36
Medlem
Slingshots avatar
En kille skrev något väldigt vettig om själva Google i dagens läge.

You know, Google is a very big company. If they force people to do something long enough, people will obey sooner or later because THEY WILL HAVE TO. They have Google, Youtube, your smartphone, your e-mail and almost everything. They put all this shit in your mouth with the linked accounts and using your real name and things like that, you have to swallow soon, because your mouth is full of this shit, and even if you spit it out, they put it in your mouth again, but it became even more shittier.

Som jag skrev innan, detta är bara början, Google tar över allt du äger snart på ett eller annat vis.
Citera
2014-06-29, 16:59
Medlem
ZTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Hur fick du bort Google+? Jag hittar då ingen funktion för det längre i alla fall.

https://plus.google.com/u/0/downgrade/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in